DAJ CYNK

Statystyki ostatniej edycji tajemniczych kodów Orange [ankieta]

WitekT

Wydarzenia

Podczas trzeciej odsłony zabawy z tajemniczymi kodami Orange, z akcji skorzystało 2,2 mln użytkowników (kart SIM), którzy wprowadzili 9,7 mln kodów, czyli 4,3 na kartę - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Podczas trzeciej odsłony zabawy z tajemniczymi kodami Orange, z akcji skorzystało 2,2 mln użytkowników (kart SIM), którzy wprowadzili 9,7 mln kodów, czyli 4,3 na kartę - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Pamiętam pierwsze spotkanie w marketingu prepaid, na którym dyskutowaliśmy, jak wypromować tajemnicze kody Orange. Trochę się posprzeczaliśmy, ale postawiliśmy tylko na net, media społecznościowe i mój blog. Bez drogich reklam w TV. Nie brakowało wątpiących, ale już pierwsza edycja potwierdziła, że nie trzeba milionów złotych, aby miliony klientów skorzystały z świetnie wymyślonej akcji. Na portalach telekomunikacyjnych kodowe newsy biły rekordy popularności, mój blog zanotował największą liczbę komentarzy i odsłon w historii, a profil na Facebooku zyskiwał fanów, jak nigdy wcześniej. Teraz jesteśmy po trzeciej odsłonie zabawy i przebiła ona pod każdym względem poprzednie - pisze Jabczyński.

Przypomnijmy, że trzecia odsłona tajemniczych kodów Orange trwała od 24. sierpnia do 13. września. W tym czasie pojawiło się 16 kodów. Wszystkie wiadomości opublikowane na TELEPOLIS.PL, które dotyczyły tej edycji zabawy, zanotowały w sumie prawie 300 tys. odsłon i ponad 2,4 tys. komentarzy.

Ankieta
46%
8%
7%
29%
10%

Wszystkich głosujących: 1401


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blog.tp.pl, wł