Podczas trzeciej odsłony zabawy z tajemniczymi kodami Orange, z akcji skorzystało 2,2 mln użytkowników (kart SIM), którzy wprowadzili 9,7 mln kodów, czyli 4,3 na kartę - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Pamiętam pierwsze spotkanie w marketingu prepaid, na którym dyskutowaliśmy, jak wypromować tajemnicze kody Orange. Trochę się posprzeczaliśmy, ale postawiliśmy tylko na net, media społecznościowe i mój blog. Bez drogich reklam w TV. Nie brakowało wątpiących, ale już pierwsza edycja potwierdziła, że nie trzeba milionów złotych, aby miliony klientów skorzystały z świetnie wymyślonej akcji. Na portalach telekomunikacyjnych kodowe newsy biły rekordy popularności, mój blog zanotował największą liczbę komentarzy i odsłon w historii, a profil na Facebooku zyskiwał fanów, jak nigdy wcześniej. Teraz jesteśmy po trzeciej odsłonie zabawy i przebiła ona pod każdym względem poprzednie - pisze Jabczyński.
Przypomnijmy, że trzecia odsłona tajemniczych kodów Orange trwała od 24. sierpnia do 13. września. W tym czasie pojawiło się 16 kodów. Wszystkie wiadomości opublikowane na TELEPOLIS.PL, które dotyczyły tej edycji zabawy, zanotowały w sumie prawie 300 tys. odsłon i ponad 2,4 tys. komentarzy.
Wszystkich głosujących: 1401
Źródło tekstu: blog.tp.pl, wł
Alegro Mini Przesyłka, czyli... Poczta Polska. Lepiej dopłacić i unikać tego "dostawcy". Do mnie tak ...
Co to IMS?
Polak gotówką to gotówką fizycznie ja mam i nikt mi ją nie odbierze a karta bankomatową i tz pieniąd ...
A dla kogo lepsze polskie? Ruskie czyli podlaskie?
Nie wyobrażam sobie życia bez namacalnej formy zapłaty, jaką jest gotówka. Od wieków metoda zapłaty ...