Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Startujemy z nową, lepszą porównywarką usług komórkowych!

Startujemy z nową, lepszą porównywarką usług komórkowych!

WitekT 14 Stycznia 2015 08:46

0 1

Dziś wystartowaliśmy z nową, bardziej rozbudowaną w funkcje porównywarką usług komórkowych. Dzięki temu jeszcze szybciej i wygodniej będzie można znaleźć najlepszą ofertę dla siebie.

Z pierwszą wersją porównywarki wystartowaliśmy we wrześniu. Już wtedy zapowiedzieliśmy, że będziemy wsłuchiwać się w Wasze opinie i uwagi, aby narzędzie to uczynić jak najlepszym. Dziś, po kilku miesiącach pracy, dotrzymujemy słowa!

Jedną z najbardziej widocznych zmian jest poważna modyfikacja parametrów abonamentu - teraz można wybrać nie tylko zakres kwotowy, ale także minimalną ilość minut, SMS-ów czy transmisji danych, jaka co miesiąc jest nam potrzebna. W tym miejscu warto też wspomnieć, że dodaliśmy oferty utrzymaniowe, choć jeszcze jesteśmy w trakcie uzupełniania bazy o poszczególne promocje.

Druga, widoczna zmiana, to możliwość przejrzystego zestawienia i porównania kilku ofert abonamentowych - tak samo, jak do tej pory można było porównywać telefony w katalogu. Dzięki temu wybór najwłaściwszego abonamentu będzie jeszcze prostszy. Do tego, w listingu ofert, doszło więcej opcji sortowania, np. po cenie telefonu.




Porównywarka - tak, jak obiecywaliśmy - jeszcze mocniej wgryzła się w serwis. Przy wyborze telefonów można zobaczyć jak oceniają go czytelnicy TELEPOLIS.PL, przeczytać ich testy... Wszystko wygodnie, w zasięgu jednego kliknięcia.

Porównywarka, tak jak dotychczas, dostępna jest z dwóch miejsc - albo z poziomu miejsca, gdzie kiedyś umieszczona była górna reklama, albo z zakładki PORÓWNYWARKA, która znajduje się pomiędzy pozycjami ARTYKUŁY i PROMOCJE.

To tylko niektóre z całej listy zmian, jakie wprowadziliśmy. Jak podoba Wam się nasze nowe narzędzie? Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych ocen i uwag.

Jak oceniasz naszą nową porównywarkę usług komórkowych?

Bardzo przydatna
11.20%
Przydatna
12.04%
Mało przydatna
17.93%
Bardzo mało przydatna
47.62%
Trudno powiedzieć
5.32%
Żadne z powyższych! Jest za#$@ta! ;-)
5.88%

Wszystkich głosujących: 357


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: porównywarka | telepolis.pl

w sumie: 107
  • -1

    93. ~Stephan  2015-01-16 19:18:52  host: 92.60.132.22

    To że proste oferty są mało zrozumiałe to pewnie przez strach. Albo brak wiedzy. A jeśli chodzi o "lojalki" to chodzi o SMD i ORANGE -10 zł, Play Rodzina......

  • -1

    94. ~  2015-01-17 09:31:38  host: host-188.5.ktmtelekom.pl

    Ten portal to sie zmienil w jakas marketingowa kupe, a redaktor od czasu kiedy go opchnal za gruba banke i stal sie milionerem strasznure gwiazdorzy, przydalby sie snickers jak nic.

  • 2

    95.  2015-01-17 20:01:55

    94: boli Cię to, co? A wycieczki osobiste świadczą raczej o mizerii merytorycznej w dyskusji, a nie "maniu racji". Podyskutuj ze mną, odrzuć urazy osobiste, przekonaj mnie. Podejmujesz się?

  • 2

    96.  2015-01-17 20:03:14

    Stephen: IDENTYCZNE ankiety dajemy przy wszystkich usługach i ofertach operatorów. Dlaczego akurat przy tej zgłaszasz zastrzeżenia? Co się zmieniło? Próbuję Cię zrozumieć i... nie mogę.

  • 2

    97.  2015-01-17 20:06:54

    Stephen: a co do programów lojalnościowych - aby dostawać IDEALNY wynik, to należałoby wypełniać dość dużo pól. 8-letnie doświadczenie Comperii z porównywarkami jasno pokazuje, że ludzie nie chcą wypełniać takich pozycji. To musi być proste. W proponowanym przez Ciebie rozwiązaniu należałoby wypełnić wszystkie możliwe aktywacje posiadane w domu, łącznie z podaniem wysokości abonamentów. Kwestie programów lojalnościowych rozwiążemy inaczej...

  • 0

    98. ~Stephan  2015-01-19 19:43:37  host: 92.60.132.22

    WitekT: Nasze Ty Słońce Narodu. Zgłaszam zastrzeżenia? Dzielę się opinią. O Trudno powiedzieć wspominałem przy wcześniejszej ankiecie, a większość ankiet formułujecie prawidłowo. Tą niestety NIE :( Debatowałem z Polonistką o poprawności ankiety. Długooo próbowaliśmy znalesc usprawiedliwienie. jedyne jakie przychodzi do głowy: Zaczynajac od Porównywarki- celem jej jest wygodne i efektywne filtrowanie informacji poprzez wybór argumentów nadrzędnych. Czyli Porównywarka spełnia pewną funkcję- tutaj "przydatną" funkcje dopełniajacą portalu branżowego. Przydatność jest cechą przypisaną więc można stopniując ocenić poziom jej przydatności. Tylko wtym wypadku dalej nei stosujemy _trudno powiedzieć_ oraz _mało _i _bardzo mało...._ Jeśli uważasz że wszystko jest ok. Wydaj osąd w jakim stopniu ankieta jest przydatna? Podsumuj na obecną chwile wynik ankiety.

  • 1

    99.  2015-01-20 10:12:44

    Stephan: czemu piszesz do mnie "Słońce Narodu"? Próbujesz mnie obrazić? Jakby na to nie patrzeć, jest to wycieczka osobista - unikam rozmów z takimi osobami. To po pierwsze. Po drugie - co mają w ankiecie, którą Ty proponujesz, osoby, które mają problem z określeniem stopnia przydatności?

  • -1

    100. ~Stephan  2015-01-20 15:23:19  host: 92.60.132.22

    WitekT: Od razu wycieczki, słodze Ci jako Naszemu Guru. Ciebie obrazić się nieda:] Jesteś zbyt inteligentny by sie wdawać w starczki słowne z mniej rozwiniętymi intelektualnie niż Ty. Dlatego nawet ich nie proponuje. Rozumiem że Twoje podejrzenie o obraze to tylko podejrzenie. Bo zadajesz pytanie na które oczekujesz odpowiedzi. Ja pytanie zadałem, odpowiedzi brak. Bo pytaniem na pytanie odpowiedzieć w tym wypadku sie nieda. Więc proszę o odpowiedź w formie twierdzącej na zadawane wyzej pytania. gdybyś nie wiedział na które pytanie to podpowiem - dwa ostatnie zdania @98. Pozdrawiam

  • 1

    101.  2015-01-20 15:40:44

    Stephen: wybieram opcję "unikam rozmowy". Jeżeli Twoja forma dyskursu Cię bawi, to będziesz musiał - niestety - znaleźć innego interlokutora. Bez odbioru.

  • -1

    102. ~Stephan  2015-01-20 15:48:38  host: 92.60.132.22

    WitekT: Niemasz argumentów? Tak rozmowy z Tobą właśnie się prowadzi! Co się z Tobą stało? Gdzie bronienie własnej racji? Witoldzie miej odwage rzeczowo odpowiedzieć na zadane pytania a ja znikne w czeluściach.

  • 2

    103.  2015-01-20 15:50:12

    Stephen: nigdy nie bawiły mnie wycieczki osobiste, po prostu. I nigdy nie zależało mi na przekonywaniu kogokolwiek do swoich racji. A że nie ma prawnego obowiązku dyskusji, to unikam takich, w których te wycieczki osobiste mają miejsce.

  • 1

    104.  2015-01-20 15:51:01

    PS. A co do odpowiedzi - została ona udzielona, w formie pytania retorycznego. A teraz już znikam.

  • -1

    105. ~Stephan  2015-01-20 15:54:32  host: 92.60.132.22

    WitekT: Serio?! To jest ten Twój poziom rozmowy i wymiana argumentów? NIe wiesz co odpisać to czepiasz się żarciku? Pytania często kierujemy do naszych Guru! Się cieszyc powinieneć ze za takiego Cie uważam. Pytanie retoryczne nie wyczerpuje mojej ciekawości...

  • 1

    106. ~pabloki  2015-01-20 22:24:49  host: 37.31.44.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ciekawe czy ta porównywarka zdobędzie certyfikat prezesa UKE.

  • 0

    107.  2015-01-21 11:17:41

    106 - w pierwszym rzędzie zależy to od tego, czy usługodawca w ogóle będzie się o to starał, nie? Zwróć się z pytaniem do redakcji - czy mają taki zamiar najpierw ;-) Jak nie mają to choćby na siłe ktoś próbował dawać - nie dostanie ;-)

  • 0

    108.  2015-01-21 11:21:03

    pabloki: nie występowaliśmy o taki certyfikat na 2014 rok - ale niewykluczone, że wystąpimy na 2015. Dokumenty składa się do września roku poprzedzającego, certyfikat otrzymuje się, ztcw, na rok kalendarzowy.

  • 0

    109. ~123456789  2015-01-22 11:50:16  host: efd28.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pierwsza losowa taryfa w którą wszedłem: Vikings Mobile za 19zł. Informacja o 9gr za smsa. Czemu nigdzie nie ma informacji o tym że za doładowanie dostaje się 2000 smsów? Przy wybranej taryfie nie ma też żadnego przycisku do zgłaszania błędów. Trochę bez sensu. Podajesz dane osobowe, sprawdzasz taryfę i dostajesz niepełne dane.

  • 1

    110. ~Stephan  2015-01-22 15:25:54  host: 92.60.132.22

    @109 tak właśnie wygląda finalny produkt Telepolis.pl :] Mówiłem wcześniej że obecna wersja porównywarki to raczej TEST, ale Redaktor Naczelny Jasno wyraził się ze to finalny produkt. cyt:"... Porównywarka jest zakończona, to nie jest żaden test."

  • 0

    111. ~glen  2015-01-27 21:29:13  host: 217-67-205-170.itsa.net.pl

    Dla pakietów #19 i #29 w VMP ilość minut do wszystkich sieci podajecie zero, a właściwie to nic nie podajecie, czyli każdy zakłada że jest zero... hmmm sprawdzam sobie na stronie VMP i obawiam się że wprowadzacie ludzi w błąd.

  • 0

    112. ~  2016-05-17 06:30:30  host: user-94-254-129-206.play-internet.pl

    Czemu nie ma MMS?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-122-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.