DAJ CYNK

Startery "wRodzinie" rozeszły się na pniu

WitekT

Wydarzenia

CenterNet wystartował z usługami MVNO wRodzinie w miniony weekend. Nieprzypadkowo — to dni pielgrzymki słuchaczy Radia Maryja na Jasną Górę. Pielgrzymce towarzyszyła promocja usług operatora. Bardzo udana, jak się okazuje — pisze Puls Biznesu.

CenterNet wystartował z usługami MVNO wRodzinie w miniony weekend. Nieprzypadkowo — to dni pielgrzymki słuchaczy Radia Maryja na Jasną Górę. Pielgrzymce towarzyszyła promocja usług operatora. Bardzo udana, jak się okazuje — pisze Puls Biznesu.

Szerzej o ofercie wRodzinie pisaliśmy w tej wiadomości, wygląd startera pokazywaliśmy w tej wiadomości.

Zainteresowanie zakupem starterów przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Przed stoiskami ustawiały się ogromne kolejki. Nasz partner sprzedał wszystkie przygotowane na inaugurację telefony. Znacznie większą popularnością cieszyły się jednak same startery i przygotowane specjalnie na tą okoliczność karty doładowujące, popularnie zwane zdrapkami — nie kryje zadowolenia Grzegorz Tomczyk, wiceprezes CenterNetu.

Do końca 2009 roku Centernet chce pozyskać 0,5 mln abonentów. Liczebność grupy skupionej wokół Radia Maryja i pozostałych mediów Tadeusza Rydzyka szacuje się na 2-4 mln. Chęć zakupu startera zadeklarował też Jarosław Kaczyński, prezes PiS. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Puls Biznesu