Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Starlink: telekomy ścięły wydatki na reklamę w 2013 roku

Starlink: telekomy ścięły wydatki na reklamę w 2013 roku

sirmark 15 Lutego 2014 15:02

7 0

Wydatki sektora telekomunikacyjnego na reklamę spadły w 2013 roku o 175 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego - wynika z szacunków domu mediowego Starlink.



W zeszłym roku cały rynek reklamy skurczył się o 4,5% do 6,995 mld zł, a największy na to wpływ miał spadek wydatków reklamowych sektora telekomunikacyjnego - o prawie 20%. Starlink tłumaczy to częściowo efektem podwyższonej bazy w 2012 r., szczególnie wysokiej aktywności Orange podczas przygotowań i w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.




Źródło tekstu: Starlink     

Dodaj do:

Tagi: orange | play | plus | starlink | t-mobile

w sumie: 11
  • 0

    1.  2014-02-15 15:10:18

    Może będzie widać mniej błaznów w reklamach Play.

  • 3

    2. ~  2014-02-15 15:16:06  host: z80-08.opera-mini.net

    Sumarycznie może i wydatki spadły ale Play chyba zwiększył wydatki. Im słabasz oferta w Play tym większe wydatki na reklamę.

  • -2

    3. ~ola  2014-02-15 15:27:42  host: user-164-126-88-180.play-internet.pl

    @2 żartujesz? oferta leży ale głupawe reklamy to są...

  • 0

    4.  2014-02-15 15:28:20

    Dotyczy Polski, Europy czy świata?

  • 0

    6.  2014-02-16 12:48:30

    To, że strona padła na kilka minut po tym jak F5 mi się na kilkadziesiąt sekund zaciął to chyba zbieg okoliczności?

  • 0

    7. ~  2014-02-16 14:17:43  host: abrq106.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobry produkt nie wymaga reklamy, sprzeda się sam a jeśli usługi danego operatora są dobre i tanie zarazem to te wymyślne reklamy są niepotrzebnym topieniem kasy.

  • 0

    8. ~?  2014-02-16 18:16:59  host: aggv31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2 logiczne. słabszy towar musi się mocniej reklamować.

  • -1

    10. ~Calm7  2014-02-17 09:03:31  host: n10-02-02.opera-mini.net

    9). CHYBA PRZESADZASZ Z TYM WYJAZDEM O IDIOTACH I OBSŁUDZE W WARZYWNIAKU :-/

  • 1

    11.  2014-02-17 09:18:59

    @7 Tak samo się sprzeda jak produkty HTC - niemal zero reklamy i sprzedaż też marginalna. Nie wiem na podstawie czego tak wnioskujesz. Nie potrzebne to są głupie reklamy.

  • 0

    12. ~Fokus  2014-02-17 10:10:31  host: n06-10-02.opera-mini.net

    ad 10. : Nie chyba, lecz nr 9. na pewno przesadza. Ciekawe, czy byłoby mu miło gdyby ktoś nawązując do jego retoryki spytał: żeby bronić reklam nie będąc związanym z branżą reklamową, bądź nie mając z tego jakiś profitów to trzeba być idiotą, czy wystarczy status naiwniaka?

  • 0

    13.  2014-02-17 13:36:46

    Jeśli ktoś ma wątpliwości co do tego iż reklama jest potrzebna to może powinien popatrzyć na kondycję operatorów wirtualnych jacy nie raz mieli/mają lepsze oferty od w3/p4 a mimo to cienko przędą, co więcej wydatki na reklamę w porównaniu z innymi to niewielki % więc i operatorzy nie stali by się nagle super-konkurencyjni jakby ich zaniechali :P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-68-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet