Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Stanowisko UPC Polska w sprawie decyzji UOKiK

Stanowisko UPC Polska w sprawie decyzji UOKiK

orson_dzi 18 Sierpnia 2016 15:25

2 10

UPC zaprezentowało swoje stanowisko w związku z ogłoszoną decyzją UOKiK ws. zmiany wysokości abonamentu dla grupy klientów, którą UPC wprowadziło w grudniu 2014 roku.






Oficjalne stanowisko UPC w tej sprawie brzmi następująco:
Decyzja UOKiK ma charakter nieprawomocny i UPC Polska będzie się od niej odwoływać. Chcemy podkreślić, że decyzja urzędu dotyczy zmiany wysokości abonamentu, której towarzyszyło podwojenie prędkości oferowanego Internetu. Objęła wybraną grupę klientów poza okresem zobowiązania abonenckiego, a klienci mieli prawo rezygnacji z umowy. Zmiany wprowadzone zostały zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa telekomunikacyjnego oraz powszechną praktyką rynkową niekwestionowaną w tamtym czasie przez UOKiK..

Zobacz: UOKiK: UPC zwróci klientom bezprawnie pobrane opłaty

Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:

Tagi: uokik | upc

w sumie: 20
  • 3

    1. ~piokuk  2016-08-18 15:27:21  host: apn-37-7-184-27.dynamic.gprs.plus.pl

    Inni kradną, to ja też mogę... - taka logika.

  • 2

    2. ~upcphi  2016-08-18 15:34:34  host: 212.160.172.85

    Zadzwoniłem do nich jak otrzymałem list o podwyżce i powiedziałem, że wcale nie potrzebuję podwojenia prędkości, podoba mi się obecna cena i prędkość. W odpowiedzi usłyszałem, że jak chcę to mogę pozostać przy obecnej prędkości, ale cenę i tak mi podniosą o te 7zł.
    Orientuje się ktoś czy jest możliwość dotarcia do nagrania tej rozmowy? (niestety nie pamiętam dokładnej daty, było to w grudniu 2014...)

  • 1

    3. ~  2016-08-18 15:45:00  host: 188.146.72.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @2: Takie sprawy lepiej załatwiać mailowo - miałbyś na skrzynce odpowiedź.

  • 0

    4. ~Czlowiek  2016-08-18 15:54:10  host: 89-73-155-122.dynamic.chello.pl

    Jakie podwojenie, mam jak miałem, 10 mega...

  • 0

    5. ~rupert  2016-08-18 16:10:46  host: public-gprs213306.centertel.pl

    Mega

  • 0

    6. ~vainglorious  2016-08-18 16:24:13  host: 188.146.9.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Czy ktoś może mi wyjaśnić, bo totalnie nie ogarniam tego i poprzedniego newsa w tej sprawie. Jak mam prepaida, jak mam konto w banku to może mi przecież napisać dostawca, za 30 dni albo zmiana oferty na droższą. Jeśli Pan/Pani nie aktceptuje to prosimy złożyć rezygnację. To czemu UPC niby nie mogło tego zrobić w przypadku umów na czas nieokreślony??

  • 0

    7. ~Czlowiek  2016-08-18 16:34:36  host: 89-73-155-122.dynamic.chello.pl

    @6: To umowa a nie prepaid. W umowie mam jasną cenę, a nie zgodnie z cennikiem...

  • 1

    8. ~vainglorious  2016-08-18 16:40:28  host: 188.146.9.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    No to co z umową z bankiem na czas nieokreślony. Dostaję pismo, że z zachowaniem wypowiedzenia albo bank rozwiązuje, albo godzę się na nowe warunki. Jeśli nie odpowiem to się godzę. To chyba taka sama sytuacja. Mają prawo? Mają.

  • 0

    9.  2016-08-18 16:42:50

    Z UPC trzeba średnio co 2 lata wypowiadać umowę. Wtedy rura im mięknie i cena zostaje po staremu. Inaczej będą podwyższać ile mogą.

  • 1

    10. ~Czlowiek  2016-08-18 16:57:24  host: 89-73-155-122.dynamic.chello.pl

    @8: Już pisałem. W banku masz zgodnie z cennikiem, a tu umowa opiewa na kwotę. Są, to odrębne przepisy.

  • 0

    11.  2016-08-18 16:58:57

    Niech się lepiej wezmą za kanały w UPC. Teraz UPC może usunąć np. 7 kanałów i nie mogę rozwiązać umowy :(

  • 0

    12.  2016-08-18 17:04:04

    @11, TomecekGD - dzisiaj dołożyli dwa nowe HD: Discovery Turbo Xtra HD i Discovery Science HD

  • 0

    13.  2016-08-18 17:50:53

    @12 ale co z tego? Usuną np. 6, 7, 10 kanałów które lubię oglądać i nie będę mógł rozwiązać umowy, bo zgadza się minimalna liczba kanałów w grupie tematycznej. Przecież to patologia.

  • 0

    14.  2016-08-18 17:54:46

    @13, TomecekGD - dwa razy rozwiązywałem z nimi umowę za zmianę listy dostępnych kanałów, także współczuję.

  • 0

    15. ~deepy  2016-08-18 18:10:15  host: arl69.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @TomecekGD ale jest to zgodne z regulaminem - u innych operatorów jest podobnie więc nie rozumiem oburzenia

  • 3

    16.  2016-08-18 18:14:10

    @15 a czy ten regulamin nie naraża zbiorowych interesów konsumentów? Podam ci przykład: podpisuję umowę na telewizję UPC, tylko i wyłącznie dlatego, bo lubię oglądać National Geographic, Eurosport 2 i Planete+. Wszystko fajnie, oglądam sobie te kanały i jestem szczęśliwy. Po dwóch miesiącach UPC usuwa te kanały ze swojej oferty, a ja mam jeszcze 22 miesiące umowy i nie mogę jej wypowiedzieć. Patologia na 103%.

  • 1

    17. ~v  2016-08-18 20:41:29  host: 188.146.73.7.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @7: W umowie z UPC nie ma ceny. Jest w regulaminie promocji ale to dotyczy umów na czas określony. Wniosek z tego taki, że mogli podnieść cenę.

  • 0

    18. ~v  2016-08-18 20:44:41  host: 188.146.73.7.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @16: Mogłeś nie podpisywać - DVB-T jest za darmo, zawsze można kupić też Cyfrowy Polsat lub C+ (tam też są takie same zapisy o ile mi wiadomo). Nie rozumiem czemu ludzie podpisują umowy, które nie są im na rękę. Jak regulamin się zmienia tzn. wprowadzono zapisy o kanałach gwarantowanych trzeba było wypowiedzieć.

  • 1

    19. ~Jurek  2016-08-18 21:13:24  host: i120.dbsinternet.pl

    Podpisuj umowy na kanały gwarantowane a nie będziesz miał problemów.

  • 0

    20. ~xyz  2016-08-19 12:22:51  host: 89-64-16-247.dynamic.chello.pl

    Powtórzę to co już napisałem przy okazji poprzedniej wiadomości : "najlepsze w tym wszystkim jest to, że na chwilę obecną abonament za tą samą prędkość tj. 120 MB/s wynosi 69 zł z umową na czas nieokreślony. A ci co podpisali umowy np. w 2014 płacą 77,00. To jest przegięcie dopiero ze strony tej firmy."

    A może UPC udzieli odpowiedzi dlaczego są dwie różne ceny za tą samą usługę??? Oczywiście w trosce o dobro klienta. I jak to się ma do dbania o klientów z większym stażem niż nowi???

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-139-136.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.