Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Stanowisko T-Mobile Polska w sprawie decyzji UOKiK

Stanowisko T-Mobile Polska w sprawie decyzji UOKiK

orson_dzi 14 Stycznia 2016 13:36

4 24

T-Mobile zaprezentowało swoje stanowisko w sprawie kary nałożonej przez UOKiK.






W komunikacie prasowym T-Mobile mówi, że interpretacja prawa przedstawiona przez UOKiK w decyzji nie znajduje oparcia w przepisach prawa unijnego, krajowego oraz w stałej praktyce urzędów czy operatorów telekomunikacyjnych i odwołamy się od niej do sądu. Wprowadzając zmiany spełniliśmy wszystkie warunki wymagane Prawem Telekomunikacyjnym, co potwierdzają ekspertyzy wybitnych prawników. Również Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej prezentował stanowisko popierające naszą interpretację. Co więcej, informacja o takim sposobie wprowadzania zmian była zamieszczona przez sam UOKiK na stronach internetowych urzędu. Wskazywano jedynie na konieczność odpowiedniego poinformowania abonentów i udostepnienia im możliwości rozwiązania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów - oba warunki zostały przez nas spełnione.

Zobacz: UOKiK: T-Mobile ma zapłacić 4,5 mln zł kary i po 65 zł klientom

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | uokik

w sumie: 38
  • -1

    21. ~  2016-01-14 17:59:11  host: mail.aminocom.com

    11. Jak Cie nie stac to mozesz oczywiscie dorabiac ideologie do wszystkiego.

  • 0

    22. ~wolny  2016-01-14 18:02:23  host: 89-73-65-190.dynamic.chello.pl

    a co z UPC?

  • 0

    23. ~matt  2016-01-14 20:07:45  host: 89-65-36-135.dynamic.chello.pl

    jak dla mnie Tmobile jest jedyną siecią z którą współpraca układa mi się idealnie, nie to co w konkurencji...

  • -2

    24.  2016-01-14 20:20:40

    20 - ta podwyżka, o ile dobrze pamiętam, dotyczyła umów po okresie kontraktowym i bez gadżetów... Czemu więc mówi się o jakichś dziwnych zachowaniach Ery? Po co idiotyzmy wypisywać w umowach, skoro ustawa mówi wyraźnie, co może usługobiorca (do czego ma prawo), kiedy usługodawca zmienia warunki umowy, szczególnie kiedy podnosi ceny. Może specjalny urząd do nadzorowania takich sytuacji trzeba utworzyć? Jest ku temu dobry czas ;-)

  • 1

    25.  2016-01-14 20:51:48

    @24 Nie tylko tych po kontrakcie, a wszystkich bez najnowszych planów taryfowych. Dotyczyło również ofert bez telefonu, pamiętam ile było wkurzonych osób, które miały podpisane takie umowy, na korzystniejszych (starych warunkach w okresie przejściowym), a nagle się okazało że muszą płacić więcej, również gdy zmigrują na nowe, niekorzystne taryfy (tylko SIM na 2 lata).

  • -3

    26. ~Dominik  2016-01-14 21:05:35  host: 088156128076.dynamic-ww-1.vectranet.pl

    Słabo, strasznie słabo... Proponuję przeprowadzkę do Plusa, bo tam sobie jaj z klientów nie robią.

  • 2

    27. ~  2016-01-14 23:20:06  host: user-188-33-160-14.play-internet.pl

    @24: Tak jak napisał @25 - sytuacja dotyczyła również klientów, których umowy znajdowały się w okresie promocyjnym, czyli Operator zerwał zobowiązanie. Ale jak zwykle w Polsce prawo jest tak uchwalone, że "silniejszemu" wolno zmieniać warunki umowy w trakcie jej trwania (musi jedynie umożliwić klientowi bezkosztowe wypowiedzenie umowy), bez ponoszenia za to żadnej odpowiedzialności.

    Czyli jedyną stroną, która w praktyce ma jakiekolwiek obowiązki związane z zawartą umową jest klient, a usługodawca zawsze może się od nich uchylić...

  • -1

    28. ~  2016-01-14 23:34:07  host: host-176-221-122-28.dynamic.mm.pl

    Podnieśli, poinformowali... i to jest problem. Problem prawdziwy, że Niemcy to i tak oszuści, nawet na kupionym w osiedlowcu starterze za 3 zł oszukali! Zero informacji o aktywacji, stanie konta i konieczności doładowania. Całe 3 zł wpiep*zone w tyłek!
    ;)

  • -1

    29. ~pabloki  2016-01-14 23:58:12  host: user-188-33-31-33.play-internet.pl

    wlo ja miałem terminowy kontrakt i mnie też dotyczyła podwyżka, jednak dano mi możliwość zjumpowania (bo na jump była migracja) na lepszą taryfe bez wydłużania umowy , oczywiście najpierw było żee tylko na wyższą i że nie można a jak powiedziałeś to ide rozwiązać umowę od razu propozycja była lepsza i da się juz od najbliższej północy miec nową lepsza taryfę.

  • -2

    30. ~pabloki  2016-01-15 00:00:00  host: user-188-33-31-33.play-internet.pl

    mam identyczne stanowisko jak t mobile. spełnili warunki prawne.

  • 2

    31.  2016-01-15 00:02:13

    Klienci głosują nogami i widać to nawet w znienawidzonych przeze mnie statystykach. Kiedyś abonament ( nawet bez gadżetu ), był synonimem stałości warunków kontraktu, przez cały czas jego trwania. Mówienie w tej sytuacji o dziwnych zachowaniach T-M zakrawa na skrajny cynizm, złą wolę i złośliwość, a powoływanie się na durne przepisy trąci prawniczym bełkotem i na pewno zachęca do omijania szerokim łukiem tych, co tak postępują. A gdzie miejsce na tzw. dobre praktyki handlowe, wzajemny szacunek i stabilizację? Dziki kapitalizm pełną gębą się kłania. Na szczęście normalność zaczyna powoli dochodzić do głosu i bardzo dobrze się dzieje, że tego rodzaju praktyki zaczynają być bezlitośnie tępione, co daje nadzieję na brak naśladownictwa w przyszłości. Oby tylko odpowiednim instytucjom nie zabrakło determinacji i konsekwencji, w podejmowaniu tego rodzaju działań.

  • 1

    32. ~Marek  2016-01-15 04:35:31  host: n27-01-10.opera-mini.net

    Co daje firmie takie potraktowanie klienta? To nie jest normalne. Klient, gdy chce zmienić warunki lub zerwać umowę, to ma do zapłaty zwrot ulgi wyliczonej często z kosmosu. Nie rozumiem posunięcia t mobile zarówno w kwestii tej podwyżki jak i odwołania. Wizerunkowo bardzo dużo stracą na tym odwołaniu, bo upiorne posunięcie będzie ciągle przypominane i żywe w ogólnej świadomości klienta obecnego lub potencjalnego. Przeprosić, zapłacić i zapomnieć, a nie bić pianę. Swoją drogą, takie traktowanie klienta w UK nie do pomyślenia. Jedyny pozytyw, to nadzieja, że inni operatorzy nauczeni tym przykładem, nie popełnią podobnego szaleństwa. Argument wybitnych prawników po prostu mnie pozbawił. Cały PR i geniusze od ofert, którzy to wymyślili, powinni wylecieć z hukiem wielkim.

  • 2

    33. ~ArtB  2016-01-15 07:39:48  host: 178.183.14.121.pronet.static.t-mobile.pl

    Szanowni Zarządzający T-Mobile
    Z pewnością dochowaliście wszystkich procedur prawnych i wg Was byliście fair w stosunku do swoich klientów. ALE..... Samo wprowadzenie takich zmian w umowie, nie przyjęcie na klatę kary UOKIK, nie przeproszenie klientów i niezwrócenie im kasy to ZMARNOWANIE WORA PIENIĘDZY NA REKLAME I KAMPANIE WIZERUNKOWE I GREMIALNE ODEJŚCIA KLIENTÓW. Czysta ekonomia jest dla Was bezlitosna. Odwołujcie się dalej od wyroków i marnujcie wysiłek tych którzy włożyli krwawice w budowanie marki

  • 1

    34. ~  2016-01-15 08:12:56  host: user-5-173-248-144.play-internet.pl

    Polacy dla nich to .... Kłania się historia. Teraz to się dzieje w UE jak szczują na Polskę.

  • 1

    35.  2016-01-15 09:21:59

    Kiedyś Kazik śpiewał Wałęsa oddaj mi moje 100 milionów. Czas na nowy przebój T-Mobile oddaj mi moje 65 złotych! :-)

  • -2

    36.  2016-01-15 09:53:38

    @31 "A gdzie miejsce na tzw. dobre praktyki handlowe, wzajemny szacunek i stabilizację?"
    hahahahaha wzajemny szacunek widać zwłaszcza tutaj w komentarzach, na forum, w salonach i na infoliniach... ;)

  • 2

    37. ~toms  2016-01-15 14:13:54  host: n25-04-01.opera-mini.net

    36- a czego się spodziewasz? Bandytę i złodzieja trzeba traktować według jego postępowania. Skoro operator nie szanuje tych, którzy terminowo płacą rachunki, fundując podwyżki na zasadzie kaprysu, to do piachu z takim telekomem! Zresztą coraz więcej osób ucieka do konkurencji ( niekoniecznie jedynej słusznej ), co przydaje temu operatorowi powody do dumy. ;-)

  • 1

    38. ~Punk  2016-01-15 14:52:37  host: apn-95-40-56-158.dynamic.gprs.plus.pl

    Niemcy jak zwykle szczekają, ale karę i tak będą musieli zapłacić.
    Będzie śmiesznie jak jeszcze kupią wylicytowane pasmo to Zigi i jego spółki dostaną po *** jak będzie im się pasmo kończyło to zabulą jak za zboże ale z własnej głupoty bo podbijali cenę.

  • 0

    39. ~pablosox123  2016-01-15 17:07:03  host: 77-255-48-110.adsl.inetia.pl

    Moze i niemcy kantuja moze i oferta kiepska ale jakosc usług,czytac jakosc połaczen zasieg i internet maja najlepszej jakosci.

  • 1

    40. ~Paweł  2016-01-15 18:07:53  host: n14-10-02.opera-mini.net

    Zasięg to może i dobry był przed Networks. Teraz na Śląsku, w różnych miastach i miejscach bywa duży problem w budynkach.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-129-152.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet