DAJ CYNK

Spray idzie na giełdę

WitekT

Wydarzenia

Lokalny warszawski operator telekomunikacyjny Spray ma ambitny plan objęcia zasięgiem swej radiowej sieci ponad 700 tys. mieszkań, rozszerzenia oferty dostępu do Internetu i innych usług.

Lokalny warszawski operator telekomunikacyjny Spray ma ambitny plan objęcia zasięgiem swej radiowej sieci ponad 700 tys. mieszkań, rozszerzenia oferty dostępu do Internetu i innych usług.

Plany sięgają najbliższych czterech lat, obecnie zaś spółka jest niedużym operatorem oferującym usługi (Internet, tv kablową, telefonię) dla 4,5 tys. abonentów, przy czym dysponującym własną infrastrukturą telekomunikacyjną.

Pieniądze na te inwestycje operator chce pozyskać ze sprzedaży swoich ackji. Szacowane na ok. 8 mln zł środki z emisji spółka chce przeznaczyć na zakup dwóch podmiotów posiadających sieci kablowe w Warszawie oraz na budowę sieci radiowej. Na koniec przyszłego roku spółka planuje objąć zasięgiem sieci radiowej 120 tys. mieszkań - mieć ok. 15 tys. abonentów swych nowych usług i świadczyć usługi za pośrednictwem sieci kablowych. Docelowo za cztery lata spółka przewiduje, że będzie obsługiwać ok. 80 tys. abonentów. Spray przewiduje, że w ciągu dwóch lat trzykrotnie zwiększy przychody do ponad 16 mln zł w 2006 r.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Rzeczpospolita