Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Spółka Eurotela największą siecią sprzedaży Play

Spółka Eurotela największą siecią sprzedaży Play

WitekT 22 Lutego 2012 14:35

0 0

ViaMind, spółka z Grupy Eurotel, przejęła firmę Abitel, posiadacza 24 własnych lub partnerskich punktów sprzedaży sieci Play. W ten sposób ViaMind stanie się największą, niezależną siecią salonów Play, ze 111 sklepami.



Abitel zostanie przejęty za 1,8 mln zł.


W tej chwili sieć sprzedaży sieci Play jest szacowana na około 850 punktów, z czego 250 to sklepy własne P4.




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 2

    1.  2012-02-22 14:52:07

    szkoda tylko, że P4 nie otwiera więcej salonów własnych, ponieważ to właśnie u partnerów takich jak Viamind jest najgorsza obsługa.

  • 0

    2. ~kkkokko  2012-02-22 14:56:34  host: public24001.xdsl.centertel.pl

    a play jest jeszcze w mpunktach ?.

  • 0

    4. ~Fink  2012-02-22 15:02:56  host: abpx208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Play'a nie ma już w M-punktach od kwietnia/maja ruszy Plus w M-punktach ;)

  • 1

    5.  2012-02-22 15:39:51

    @4: Znowu...? :D Przecież nie tak dawno mPunkt stał się dystrybutorem P4.

  • 0

    6. ~Santos  2012-02-22 21:11:21  host: server159953.santrex.net

    Ja slyszalem ze RAMSAT SA pcha sie do PLAYA i planuje otworzyc dla nich kolejne salony. Orange im nie idzie, wiadomo - kiepska oferta ...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-173-230.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.