Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online

Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online

LuiN 19 Sierpnia 2015 08:24

4 0

Firmy coraz więcej wydają na marketing w Internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do potrzeb i zainteresowań konkretnych odbiorców. Coraz większe znaczenie mają reklamy na urządzeniach mobilnych.

Widzimy, że coraz większa rzesza ludzi sprawdza pocztę i otwiera e-maile na smartfonach czy tabletach. To daje też dużą wiedzę i nowy sposób dojścia do ludzi, którzy są mobilni. To jest kierunek, w którym będziemy szli, podobnie będzie rozwijać się rynek, który już dzisiaj jest bardzo mobilny - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu firmy SARE, zajmującej się marketingiem e-mailowym.

Zwraca uwagę na to, że wielu odbiorców marketingu internetowego potrzebuje szybkiej, dopasowanej informacji. Dlatego kampanie reklamowe, które nie są spersonalizowane i precyzyjnie kierowane, nie są skuteczne. Pruszczyński dodaje, że dzięki coraz tańszemu internetowi mobilnemu oraz coraz bardziej zaawansowanym urządzeniom przenośnym rosną możliwości reklamowe.




Oczywiście pomagają tu też media społecznościowe. Staramy się to wszystko ogarnąć tak, żeby jak najbardziej precyzyjnie śledzić zainteresowania użytkownika i tworzyć jego profil behawioralny. To i Big Data, czyli dane, z których analitycy mogą wyciągnąć bardzo dużo ciekawych informacji, jest przyszłością i w tym kierunku chcemy się rozwijać - tłumaczy Pruszczyński.

Źródło tekstu: Newseria     

w sumie: 8
  • -1

    1. ~  2015-08-19 09:23:51  host: n27-05-10.opera-mini.net

    oj tak.... wczoraj dostałem reklamę samsunga galaxy s6 edge - już lecę kupić...

  • 0

    2.  2015-08-19 10:10:23

    @2 ... czy była "szybka i dopasowana" ?

  • 2

    3.  2015-08-19 10:13:55

    Taaa... Dopasowana reklama... Ciekawe czy ci ludzie biorący kastę i mieniący się specjalistami (oczywiście najwyższej klasy) mają jakąkolwiek wiedzę ogólną? Nie sądzę. To typowi złodzieje, dążący do celu po trupach. Celem oczywiście jest sprzedaż i prowizja - nie marża klienta, któremu przygotowują reklamę... Własna prowizja ;-)
    Przykładem jest dzisiejsza "Afera" z reklamą tej żytniówki. Ja oczywiście nie muszę i nie posiadałem do dzisiaj wiedzy co pokazuje to zdjęcie. Ale ktoś, kto bierze z jakiejś bazy, pokazujące twarze ludzi, sytuację (tu rzeczywiście bez znajomości kontekstu zupełnie nie jednoznaczną) zdjęcie do celów komercyjnych? Wysokiej jakości specjalista?
    Dlatego mam dość pieprzenia ludzi od reklamy. Typowe hieny jak dla mnie to są (oczywiście uogólniam, ale jak mówi przysłowie i jedna czarna owca w stadzie wystarczy...).

  • 0

    4.  2015-08-19 11:45:40

    nienawidzę reklamy w każdej postaci, tępię wszystkie (adblock, spamassassin, radia nie słucham - nie da się, żona włącza, ja wyłączam, tv prawie nie oglądam)

  • 0

    5.  2015-08-19 11:49:10

    4, wg4518 - dlatego m.in. moje oglądanie telewizji to głównie VoD (niebawem ruszy polski Netflix juppi), a słuchanie radia zamieniłem na serwis streamingowy (był Deezer, jest Tidal). Z drugiej strony bez reklam nie miałbyś Internetu :-/ Na Telepolis dajemy możliwość zamiany reklam na niedrogą subskrypcję premium - stali Czytelnicy chętnie z niej korzystają.

  • 1

    6. ~Gutek  2015-08-19 15:40:48  host: user-94-254-198-213.play-internet.pl

    LuiN: miałby, miałby, mielibyśmy, byłoby mniej, ale byloby, przede wszystkim mniej wszechobecnej ****

  • 1

    7. ~Gutek  2015-08-19 15:42:08  host: user-94-254-198-213.play-internet.pl

    Boże, s z m i r a to nie jest niecenzuralne słowo

  • 0

    8. ~  2015-08-20 08:22:44  host: public-gprs350988.centertel.pl

    "wielu odbiorców marketingu internetowego potrzebuje szybkiej, dopasowanej informacji"
    Wielu odbiorców, nie potrzebuje w ogóle reklam, a mimo to są do nich zmuszani. Szkoda, że tego faktu nikt nie uwzględnia przy tworzeniu profilu użytkownika. I tak marketngowcy się namęczą, stworzą profil, a użytkownik zainstaluje sobie jakiegoś adblocka i cała ich robota idzie w.... :-D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-125-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.