Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Specyficzna awaria Polkomtela na południu

Specyficzna awaria Polkomtela na południu

WitekT 18 Listopada 2008 13:22

0 0

Wczoraj przez kilka wieczornych godzin abonenci Plusa w Katowicach i Krakowie nie mogli dodzwonić się do wybranych przez siebie osób. Łączyli się z przypadkowymi ludźmi, skutecznie i poprawnie udawało się połączyć raz na kilkadziesiąt prób - pisze serwis Alert24.pl.

Polkomtel potwierdza, że do awarii doszło. Problemy z dodzwonieniem mieli klienci tej sieci przez dobre pięć godzin. Pierwsze zgłoszenia konsultanci mieli już około 16:30. Usterkę udało się usunąć dopiero o 21:30. Problemy mieli mieszkańcy Krakowa i okolic Katowic.




Nastąpił problem z przekazywaniem połączeń w naszej centrali w tych dwóch miastach. Nie mamy jeszcze szczegółowego raportu na ten temat. Nie wiemy, czy dotyczyło to określonych numerów (np. zaczynających się od określonych cyfr). Problemy mieli tylko niektórzy nasi abonenci. Pewnie zależało to od tego, w którym miejscu ktoś się znajdował - mówi Elżbieta Ptaszyńska-Sadowska, rzeczniczka Polkomtela dodając, że to technika i usterki się zdarzają.

Jaką radę ma pani rzecznik dla osób, które będą miały podobny problem w przyszłości? Trzeba próbować się dodzwonić. Do skutku - mówi Elżbieta Ptaszyńska-Sadowska.

Źródło tekstu: Alert24.pl     

Dodaj do:
w sumie: 39
  • 0

    20. ~Test  2008-11-18 16:07:51  host: 195.117.159.238

    "Trzeba próbować się dodzwonić. Do skutku..." Beka jak nic, gratuluje poczucia humoru

  • 0

    21.  2008-11-18 16:09:08

    ~Tomek - no jak to można na opak tłumaczyć ;-) Nie jest ja mówisz drogi Tomku ;-) Konto jest zerowane dopiero "w momencie upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących...". Tak więc nie ma żadnych 30 dni. Jeśli jesteś użytkownikiem Simplusa, to zamiast się ośmieszać przeczytaj regulamin, który Cię obowiązuje i który reguluje zasady "współpracy" z operatorem. W paragrafie 8 ust. 12: W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących anulowana wartość konta może zostać przywrócona... I ust. 13: Brak zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 12 będzie skutkował bezpowrotną utratą niewykorzystanej wartości konta.

  • 0

    22. ~mohamed  2008-11-18 16:11:00  host: 217.116.102.143

    I kto teraz zwróci zagrabione pieniądze przez Plusa. Awaria była ale dziwne że jakoś pieniądze zostały naliczone. Jak mozna tak okradać ludzi przez Plusa.

  • 0

    23. ~  2008-11-18 16:11:13  host: f96-019.opera-mini.net

    Plus najgorszy? to sprobujcie wyslac mmsy do orange na Slasku i pochodzic po niby umts owym internecie orange w Tychach,a dowiecie sie co to awaria i bubel.

  • 0

    24.  2008-11-18 16:12:01

    adriand - na Twoim iejscu też bym się zastanowił... Non stop awarie, pół biedy kiedy nie można się dodzwonić, ale jak kradną kasę i wypinają się na klienta? Pomyśl zanim zapłacisz za starter ;-)

  • 0

    25.  2008-11-18 16:14:28

    @19: pewnie już nie pamiętasz awarii Orange i Ery sprzed kilku miesięcy? Wtedy pewnie siedziałeś cicho... Awarie były, są i będę wszędzie, czy tego chcemy czy nie. I to nie ma reguły czy to Plus, Era czy inne coś tam. Raz padnie Orange, raz Plus a innym razem Play czy Era. Faktem jest to, że awaria jest nietypowa i nie dotknęła wszystkich. Jestem z Sosnowca, część rozmów prowadzę przez nadajnik stojący w Katowicach. Mnie awaria nie dotknęła.

  • 0

    26. ~vari  2008-11-18 16:24:00  host: eka174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja mam Plusa bo.....inne sieci moją wioskę olały. Z mojej perspektywy Plus to najlepsza sieć bo pozwala korzystać z telefonu W DOMU (nie wymaga wchodzenia na drzewo). Oczywiscie pozostałe sieci wiedzą, że w mojej miejscowosci jest "problem" ale cóż..... widac rynek się jeszcze nie nasycił skoro "nie opłaca się" dla takich jak my budować BTSa. Przyznam tylko, że w skali kraku takich "nie opłacających się" potencjalnych klientów jest wiele. Konkurencja kurde balans....wolny rynek k....jego mać. Ale NIKT nie chce tu interentu świadczyć (a chętni są). Za to w Warszawie uruchamia się 237654232 operator oferujacy to samo co pozostali. PO CO ? Bo ma bliżej do urzędów ? Przecież tam każdy na dwa albo trzy Internety (stacjonarny, mobilny i jeszcze na jakąs okazję heh):P Znaczy się - rynek wcale nie jest nasycony a "niewidzialna ręka rynku (*) to mit. Mnie uczono, że prawdziwy kapitalizm to taki ustrój w którym jeśli jest jakaś POTRZEBA to zaraz znajdzie się ktoś kto ją zaspokoi i zarobi na tym. U nas to jest widać "kapitalizm z ludzką twarzą" gdzie "nic się nie opłaca" (bo regulacje, przepisy, podatki i parapodatki czyli myto dla panstwa w wysoksci 60% dochodów, składki takie i śmakie, skorumpowani urzędnicy skutecznie powodują to, że NIE MA GŁUPICH !).

  • 0

    27.  2008-11-18 16:47:04

    26- mnie olała Era ;]

  • 0

    28.  2008-11-18 16:58:30

    vari: to dlatego operatorzy unikają słowa teren,powierzchnia, a zastępują je ulubionym populacja.

  • 0

    29. ~  2008-11-18 17:07:41  host: f96-046.opera-mini.net

    Prywatnie korzystam z Plusa, Chorzów i okolice zawsze zasięg 3G zero problemów z internetem, a to samo w służbowym telefonie z Orange raczej nieosiągalne :-(

  • 0

    30.  2008-11-18 17:15:14

    wiele w tym racji co napisałeś/aś "~vari 2008-11-18 16:24 eka174.neoplus.adsl.tpnet.pl" Też mnie zastanawiało nie raz że - przynajmniej przeglądając "wielkomiejskie" reklamy - w niektórych lokalizacjach na 1 klienta czeka 1024 dostawców z cudownymi usługami, a tymczasem wystarczy godzinę oddalić się od stolicy i taaaakie teledziury że aż strach. Ale pooowoooli poprawia się;)

  • 0

    31. ~ttt  2008-11-18 18:56:58  host: ip-94-42-38-216.multimo.gtsenergis.pl

    a dziś w Plusie przerywało rozmowy - miasto Gliwice

  • 0

    32. ~ZICO  2008-11-18 21:45:55  host: 89.108.200.5

    A to dziwne. Mieszkam W Krakowie i nie miałem najmniejszych problemów z PLUSEM mimo, że dość intensywnie korzystamcz telefonu. WLO-nie kpij sobie, bo ta usterka w PLUSIE to nic w porównaniu z ostatnimi awariami Orange i ERY. #12, #24: A jakież to ostatnio awarie miały miejsce w PLUSIE? Chyba wam się coś pomyliło z orangutanem i ERĄ.

  • 0

    33.  2008-11-18 22:57:37

    @32: Były problemy z nowa platformą na taryfie MixPlus 4. Ale już wszystko działa jak się należy. Tydzień temu były też problemy z platformą Alcatela ale tym razem dla Mix 4, 36i6 i niektórych Simplusów. Tyle że ta awaria była dla nielicznych wybrańców.

  • 0

    34. ~kwistas  2008-11-18 23:57:17  host: w3cache.wignet.pl

    Wy to jednak lubicie wychwalać swoją sieć tzw. włazić jej w dupę tak jak pan ZICO. Napiszą o awarii Orange czy Ery wydziera mordę że to do dupy sieć i jak tak można, a jeśli to dotyczy Plusa to im wybacza. Ehh widzę że ciężko wam się pogodzić. Żadna sieć nie jest doskonała.

  • 0

    35. ~Łukasz_W  2008-11-19 01:19:49  host: apn-77-115-36-131.gprs.plus.pl

    @34: Czytam Twoje komentarze od jakiegoś czasu i wynika z nich jedno: jest dokładnie na odwrót - to co napisałeś doskonale pasuje do Ciebie i Twojego WSPANIAŁEGO orangutana.

  • 0

    36. ~PL-01  2008-11-19 07:43:32  host: apn-77-113-84-108.gprs.plus.pl

    *18 Cały weekend byliśmy w Raciborzu i nic się nie działo, a nasze telefony dość dużo pracowały w tym czasie. Byłem u Was pierwszy raz i miasto bardzo mi się podoba. Pozdrowienia :)

  • 0

    37.  2008-11-19 08:00:17

    ~ZICO - wczoraj mój syn chział uruchomić po raz kolejny 2 numery w tej promocji 3po3 czy jakośc tam w Popie... Kiedy wysyłał esemesa, odpowiadało mu, że już ma aktywną usługę i jeśli chce sprawdzić stan ma wysłać esemesa ile. Wysyłając ile, odpowiada, że aby aktywować usługę wyślij esemesa... itd. ;-)

  • 0

    38. ~  2008-11-19 22:35:35  host: 83-1-124-7.tsm.tarnobrzeg.pl

    U tych dziadów co chwila coś się wyburczana! Jestem w Playu, a że Play bazuje na infrastrukturze Plusa to i tam się wszytko lubi spier***** :[ Gówniana sieć ten Plus i tyle!!!

  • 0

    39.  2008-11-21 14:43:40

    ad. 37. - w końcu wczoraj zadzwoniłem do BOK... Miała pani odpowiedziała, ze rzeczywiście "pakiet" już wygasła - minął termin, ale "system" traktował go jakby był, jednak już nie liczył esemesa po groszu a minuty po 3 grosze ;-) Ręcznie musiała to zrobić i dopiero po tym można było aktywować usługę po raz kolejny...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-74-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.