Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Spadają ceny "neostrady tp" w promocji

Spadają ceny "neostrady tp" w promocji

WitekT 21 Listopada 2009 17:49

0 0

Od 23. listopada Telekomunikacja Polska wprowadza nową promocję na neostradę tp. My wszystkie szczegóły oferty SuperInternet Pro prezentujemy już teraz.

Umowa bez liveboksa tp:

 

Promocyjne miesiące

Pozostałe miesiące

0,5 Mb/s

1 zł

54,90 zł

1 Mb/s

49,90 zł

54,90 zł

2 Mb/s

49,90 zł

69,89 zł

6 Mb/s

69,89 zł

99,89 zł

10 Mb/s

99,89 zł

129,89 zł

20 Mb/s

99,89 zł

159,99 zł


Uwagi:
promocyjny abonament obowiązuje przez 3 miesiące dla umowy rocznej, 6 miesięcy dla umowy dwuletniej i 9 miesięcy dla trzyletniej,
prędkość 0,5 Mb/s można zamówić tylko w umowie dwuletniej,
aktywacja to koszt 49,90 zł dla umowy rocznej i 19,90 zł dla umowy dwuletniej i trzyletniej,
każdy abonent dostaje bezpłatny pakiet firmy McAfee w opcji zależnej od długości podpisywanej umowy.




Umowa z liveboksem tp:

Umowa na rok

Promocyjne miesiące

Pozostałe miesiące

1 Mb/s

59,90 zł

64,90 zł

2 Mb/s

64,90 zł

79,90 zł

6 Mb/s

79,90 zł

109,90 zł

10 Mb/s

109,90 zł

139,90 zł

20 Mb/s

109,90 zł

169,90 zł


Umowa na dwa lata

Promocyjne miesiące

Pozostałe miesiące

0,5 Mb/s

54,90 zł

59,90 zł

1 Mb/s

54,90 zł

59,90 zł

2 Mb/s

59,90 zł

74,90 zł

6 Mb/s

74,90 zł

104,90 zł

10 Mb/s

104,90 zł

134,90 zł

20 Mb/s

104,90 zł

164,90 zł


Uwagi:
promocyjny abonament obowiązuje przez 3 miesiące dla umowy rocznej i 6 miesięcy dla umowy dwuletniej,
aktywacja to koszt 49,90 zł dla umowy rocznej i 19,90 zł dla umowy dwuletniej,
każdy abonent dostaje bezpłatny pakiet firmy McAfee w opcji zależnej od długości podpisywanej umowy.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 193
  • 0

    1. ~telemaniak93  2009-11-21 17:52:42  host: achl181.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Eno nawet nawet :)

  • 0

    2. ~Cooli  2009-11-21 17:53:48  host: nat2-11.ghnet.pl

    Szału nie ma.

  • 0

    3. ~aserty  2009-11-21 17:57:36  host: 188.33.163.125

    10 Mb/s za 58zł zwykla osiedlowka...

  • 0

    4. ~  2009-11-21 17:58:50  host: chello087206067030.chello.pl

    Mam 8 Mb za 75 złotych przy umowie na czas nieokreślony. Niech się bujają.

  • 0

    5. ~noved  2009-11-21 17:59:53  host: 96-to2-6.acn.waw.pl

    aserty, a czy te zwykłe osiedlówki docierają poza osiedla? Bo jeśli nie, to dla 95% osób cena tej zwykłej osiedlówki nie ma żadnego znaczenia...

  • 0

    6. ~  2009-11-21 18:01:12  host: v08-16.opera-mini.net

    albo jestem jakis nie taki czy cos ale ja za bardzo obniżki tu nie widze i cena 55-60zl za 512kilo to droga oferta

  • 0

    7. ~ttt  2009-11-21 18:10:41  host: aaio44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście te ceny dla klientów, którzy podpiszą nowe umowy. Ci, którzy już korzystają z Neostrady muszą płacić więcej.

  • 0

    8. ~  2009-11-21 18:13:50  host: ip-94-42-53-145.multimo.pl

    Te wieloletnie Umowy tak TP jak i Netii są wybitnie skierowane "dla idiotów", szczególnie że w tych samych lokalizacjach można wybrać tańsze, lub bezterminowe Multimo

  • 0

    9. ~  2009-11-21 18:21:44  host: ip-89-174-124-250.multimo.pl

    Ale Multimo czasem nie działa, dział techniczny nie odbiera telefonów, a oczekiwanie jest PŁATNE.

  • 0

    10.  2009-11-21 18:32:50

    średnio 69zł miesięcznie na 2Mb/s na rok, szału nie ma...

  • 0

    11. ~MaRiO  2009-11-21 18:35:20  host: static-68-219.is.net.pl

    100MB za 50 zł pozdro :))

  • 0

    12. ~j  2009-11-21 18:36:51  host: public-gprs15773.centertel.pl

    tytuł kuszący, ale oferta już nie. ceny, zwłaszcza po promocji na kilka miesięcy wciąż tylko dla tych, którzy nie mają wyboru. konkurencja ma o wiele lepsze oferty

  • 0

    13. ~MaRiO  2009-11-21 18:37:35  host: static-68-219.is.net.pl

    jeszcze dodam multimedia pakiet za 77 zł tj, tv, tel. net 6MB :)) nie ma to jak mieszkac w Tarnowie gdzie jest najwieksza zaraz po Toruniu konkurencja :)) pozdro :))

  • 0

    14. ~Sil3ncio  2009-11-21 18:42:04  host: host-89-230-5-141.konstantynow.mm.pl

    Nie zapominajcie, że dochodzi do tego opłata za bycie klientem TP... tfu, znaczy się opłata za utrzymanie łącza ;-) Tak swoją drogą, to czy ktoś z was posiadający kablówkę płaci dodatkową opłatę za utrzymanie światłowodu, ethernetu, koncentryka, kabla, itp?

  • 0

    15. ~noved  2009-11-21 18:47:53  host: 96-to2-6.acn.waw.pl

    Sil3ncio: ale ta opłata jest narzucona przez regulatora. Dodatkowo ta opłata jest również u wszystkich innych tzw. operatorów alternatywnych, którzy działają na kablach TP, bo nie chcą kłaść własnych. Kablówki nie mają tego problemu: ciągną swoje kable w dużych skupiskach ludzi, gdzie inwestycja jest zawsze zwrotna i wszystkie opłaty wrzucają w jedną miesięczną, nie ma żadnego tworu za utrzymanie łącza, który narzuciłby regulator

  • 0

    16.  2009-11-21 18:56:06

    Radio 2Mb/s 35zł. Nadal za drogo w TPsie.

  • 0

    17. ~tomala  2009-11-21 19:07:09  host: 213-92-154-171.serv-net.pl

    nadal trzymaja sie kurczowo tych 50 paru zlotych. Cala TPSA.

  • 0

    18.  2009-11-21 19:10:22

    W tytule w cudzysłów zamiast "neostrady tp" to trzeba było dać zwrot "spadają ceny".

  • 0

    19. ~tl111  2009-11-21 19:10:32  host: smrw-91-193-86-157.smrw.lodz.pl

    Noved - rozumiem, że to poniższy fragment wg. Ciebie NARZUCA tą opłatę ? "...niezbędne jest kalkulowanie cen usług i oferowanie ich zgodnie z art. 46 ust. 3 pkt. 3 lit. c PT, tj. przypisując koszty do każdej z usług oraz oferowanie usług odrębnie wycenionych, zanim zostaną zaoferowane w pakiecie. Jest to niezbędne zarówno dla interesu konsumentów jak i ochrony konkurencji – argumentuje UKE w dalszej części komunikatu. W przypadku łączonej oferty abonamentu telefonicznego i neostrady tp nie jest możliwa ocena czy ceny poszczególnych usług wchodzących w skład tego pakietu są uczciwe, zarówno w aspekcie konsumenckim jak i konkurencyjnym – stwierdza UKE w podsumowaniu."

  • 0

    20. ~  2009-11-21 19:11:54  host: dnw139.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Annex M na łączach &ftp - aż nie mogę uwierzyć w to co się stało. Czy wiadomo już jaki będzie upload?

  • 0

    21. ~janos84  2009-11-21 19:12:21  host: ip-94-42-46-203.multimo.pl

    lepiej wziasc orange z netem mobilnym za 9zl 2 w 1 przyda sie a kilka zl nie zbawi

  • 0

    22. ~PiŁa  2009-11-21 19:12:32  host: docsis-unk.nat.tvk.wroc.pl

    noved: jak wysoka jest ta opłata za utrzymanie łącza?

  • 0

    23. ~Th0mas  2009-11-21 19:15:22  host: host-89-231-49-51.wroclaw.mm.pl

    No to rezygnuje z neostrady na rzecz Play Online z czystym sumieniem

  • 0

    24. ~tomala  2009-11-21 19:18:46  host: 213-92-154-171.serv-net.pl

    jeszcze 50 zl aktywacja przy czasie okreslonym na rok? W glowie im sie poprzewracalo.

  • 0

    25.  2009-11-21 19:21:24

    Jak wysoka ok 42 zł złodziejstwo wolę się męczyć z operą mini:)

  • 0

    26.  2009-11-21 19:37:37

    Najtanszy wariant niezbyt szybkiej Neostraty 1mb razem z najtanszym dostepnym abonamentem tp to 104,90zł. Drooooooożyzna.

  • 0

    27.  2009-11-21 19:39:57

    Ad. 13 w Łodzi też tanio. Internet 6Mb/s + TV za 69zł.http://www.vline.pl/pakiety.html

  • 0

    28. ~Radyjo:)  2009-11-21 19:45:44  host: 62.152.141.248.dsl.dynamic.eranet.pl

    A Netia ma awarie na swoich stronach. Zauważcie ze wybierając dowolną predkosc czy to po BSA czy LLU laduje sie Wam od razu umowa bez podawania numeru telefonu i adresu celem weryfikacji. Malo tego pare dni wczesniej na stonie netii po wstukaniu adresow miast wktorych jest siec wlasna NETII nie wykazywalo wyszukania propozycji predkosci i abonamentow...Cos ewindentnie im sie sypie od dobrego tygodnia .... Pozdrawiam

  • 0

    29. ~  2009-11-21 19:47:29  host: adsn217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @aserty. A czy ktoś Ci każe brać tą ofertę? Dla Ciebie to zawsze jest za drogo widzę. Ale nie jesteś jedyny pociesz się tym. @6. Chyba jesteś jednak coś nie taki bo ja widzę, że 1Mb i 0,5Mb jest za 55 zł bez liveboksa.

  • 0

    30. ~  2009-11-21 19:52:21  host: adls19.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15# o czym ty chlopie bredzisz tutaj?! jaka oplata narzucona przez regulatora?!?! Jak nie masz pojecia o czyms to sie nie udzialaj! Regulator to walczyl z calych sil zeby zniesc tą obusrdalna oplate za utrzymanie łącza, ale tepsa wygrala i jeszcze podniosla na złość te ceny. To jest po prostu ukryta oplata za internet przez ktora ludzie placa po 50zl za pusty i w ogole im nie potrzebny abonament telefoniczny. A o to wlasnie tespie chodzilo. Teraz ta oplata zostala obnizona do 29 zl wiec zdecydowanie jak ktos jest juz skazany na tepse oplaca sie zrezygnowac z absurdalnego i nikomu nie potrzebnego abonamentu za tel. stacjonarny.

  • 0

    31.  2009-11-21 19:54:17

    Żadna rewelacja te "promocje"

  • 0

    32. ~  2009-11-21 20:02:01  host: adsn217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Opłata za utrzymanie łącza to obecnie 29 zł. Nowe oferty internetu uwzględniające możliwości konkurowania cenami przez tp z operatorami alternatywnymi a wynikające z podpisanego porozumienia z UKE miedzy innymi dotyczącego zamrożenia cen hurtowych i zmiany ustalania cen dla OA pojawią się za kilka miesięcy.

  • 0

    33. ~Qwerty  2009-11-21 20:02:27  host: public23798.cdma.centertel.pl

    Nie bardzo kumam o co to halo. W nowej odslonie Neostrady na 12 miesiecy bez liveboxa mamy dla 6 Mbs: 3 x 69,89 + 9 x 99,89 + aktywacja 49,90. Czyli lacznie: 1158,58 / 12 = 96,55 zł srednio za miesiac. Te same 6 Mbs na laczach TPSA z Multimo: 3 x 1,00 + 9 x 99,00 + aktywacja 24,40 = 918,40 / 12 = 76,53 zł średnio za miesiąc. Czyli taniej od neo o 12 * 20 = 240 zł !! I o co to halo i cieszenie sie nie wiadomo z czego ?? Moze ja nie halo ? Hm....

  • 0

    34.  2009-11-21 20:03:12

    wydaje mi sie ze jest teraz to co bylo wiec chyba niewiele sie zmienilo

  • 0

    35. ~rami  2009-11-21 20:04:50  host: chello089077072247.chello.pl

    darase: nie 42 zł, tylko 36,6, a od grudnia koszt tej opłaty ma jeszcze spaść. Co do obniżki, zawsze to coś, chociaż wiadomo, że zawsze będą głosy, że mogli obniżyć więcej, klienci chcą płacić mniej, a firma musi zarabiać, tak to już jest..

  • 0

    36. ~tl111  2009-11-21 20:06:57  host: smrw-91-193-86-157.smrw.lodz.pl

    30 - od tej oplaty zależy czy będzie miał premię, co się dziwisz. Wyobrażasz sobie o ile spadłyby wyniki tepsa gdyby takiego haraczu nie było? Nazywa się to "spadek wartości rynku" (patrz MTR)

  • 0

    37. ~  2009-11-21 20:07:38  host: adsn217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @30. Przykro mi to pisać ale to Ty bredzisz jak w malignie.

  • 0

    38. ~tl111  2009-11-21 20:10:52  host: smrw-91-193-86-157.smrw.lodz.pl

    rami - wszystko się rozbija o to ILE firma musi/chce zarabiać

  • 0

    39. ~sade  2009-11-21 20:12:46  host: public-gprs102384.centertel.pl

    ceny wciąż gorsze niż u konkurencji, dobrze, że nie jestem skazany na TP. w Warszaiwe jest wybór :)

  • 0

    40. ~aserty  2009-11-21 20:27:51  host: 94.254.159.84

    29@ hehe ja nie mowie ze drogo jest w tp bo to oczywiste ale jaka jest przepasc miedzy cenami i predkosciami... i wkurza to ze francuziki morduja internetowy rozwoj polakow cenami wykorzystujac swoja pozycje... a nie mozna zapomniec ze za kazdy centymetr skrzynki lacza itd kazdy 20lat temu placil i to slono... za podlaczenie placilo sie nie raz cala pensje miesieczna... za samo gniazdko!!!

  • 0

    41. ~jack  2009-11-21 20:31:25  host: dag135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moze mi ktos odpowiedziec na pytanie Czemu w TP nie ma opcji 4 Mb/s ??

  • 0

    42. ~anecia ;]  2009-11-21 20:34:15  host: cjl157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzwoniłam dzis to tepsy i nie ma obnizonego abonamentu telefonicznego do 29zł. a neostrada podwyzsza swe ceny i bede zmuszona przeniesc sie chyba do netii...

  • 0

    43.  2009-11-21 20:41:58

    sade: no Ty masz wybór, ale jest wiele miejsc, gdzie nie docierają np. sieci kablowe. W rejonach mniej zurbanizowanych często neo jest jedyna opcją BTW: moim zdaniem ciężko w ogóle porównywać tych dostawców, działają w zupełnie innej skali...

  • 0

    44. ~  2009-11-21 20:46:24  host: v03-15.opera-mini.net

    @anecia. 29 zł to koszt utrzymania łącza gdy nie chcesz telefonu stacjonarnego tylko samą neostradę. Gdzie tu widzisz wzrost cen?

  • 0

    45. ~anecia  2009-11-21 20:56:38  host: cjl157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no wlasnie ja mieszkam w takim miejscu mnie zurbanizowanym i nie wiem czy bede miala zasieg gdy przeniose sie do netii... ale dzwonilam dzis na b.linie i sie dowiedzialam ze rachunek moj bedzie wynosil przy szybkosci 512 + abonament telefoniczny = ponad 150zł

  • 0

    46. ~bregov  2009-11-21 21:00:17  host: ewq191.neoplus.adsl.tpnet.pl

    obniżka na całego się wysili o parę złotych.

  • 0

    47. ~anecia  2009-11-21 21:08:58  host: cjl157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    CHYBA PRZEJDE DO NETII bo w neostradzie te ceny to paranoja ;/ a w netii internet + telefon = 94 zł w tym ze od 1 do 6 miesiaca bym placila 2zl za neta i telefon. co Wy na to? moge prosic o rade co zrobic....

  • 0

    48. ~sade  2009-11-21 21:09:01  host: public-gprs102384.centertel.pl

    @ 43 - no ok, tylko mi szkoda tych ludzi, którzy muszą przepłacac bo TP wie, że ma monopol np. na wsi i daję takie ceny

  • 0

    49. ~ziomal  2009-11-21 21:11:24  host: cao197.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ..a ja chce umowe na dwa lata bez live puszki, jest taka ??

  • 0

    50. ~skalarek  2009-11-21 21:12:26  host: 188.146.195.169.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    hehe umts.dynamic.eranet.pl - mają te adresy obiecujące a to po edge idzie 0-40kbit :/ A co do oferty to TPSA już dawno tą wojnę przegrała w dużych miastach. Ja w domu mam 10 mbit za 69 zł.

  • 0

    51. ~x  2009-11-21 21:13:33  host: 213.25.4.254

    W TP nadal drogo. Uczciwa cena za 1 MB/s i to w umowie rocznej powinna wynosić nie więcej niż 50 zł. Te warunki TP, które są przedstawione w tabeli i pewnie jeszcze opłata koło 30 zł za utrzymanie lini telefonicznej odstraszają wielu klientów, którzy idą do konkurencji np. Netia, Play ONLINE, czy inne sieci komórkowe, które mają w ofercie stały dostęp do netu.

  • 0

    52. ~  2009-11-21 21:16:18  host: 213.25.4.254

    47 - Nie powiem ci czy powinnaś przejść do Netii czy nie bo sama o tym musisz zdecydować. Powiem tak - cena abonamentu telefonicznego w TP i Netii jest wysoka jak na dzisiejsze czasy bo dziś abonament telefoniczny nie powinien przekraczać 5 zł za posiadanie numeru stacjonarnego i 10 groszy za minute rozmowy po całym Kraju, a za granice nie powinno być więcej niż 20 groszy. Takie są stawki w większości sieci VoIP.

  • 0

    53. ~anecia  2009-11-21 21:16:21  host: cjl157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gdzie radzicie przenosic sie do netii? zaznaczam ze obecnie place 130zl rachunki za neostrade+ telefon gdyz troszke wydzwonilam do sieci komorkowych a 40 minut mialam niewykorzystanych polaczen lokalnych

  • 0

    54. ~anecia  2009-11-21 21:19:52  host: cjl157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no wlasnie az odstrasza mnie ten abonament gdyz lezy telefon w domu a ja nawet nie mam kiedy dzwonic... i gdzie.... a z pieniedzmi nie jest za wesolo...

  • 0

    55.  2009-11-21 21:24:13

    Obniżki nie wyglądają tak źle, zwłaszcza w tych wyższych prędkościach, gdzie ceny promocyjne sa o kilkadziesiąt zł niższe niż te bez promocji, jest jakiś postęp.

  • 0

    56. ~  2009-11-21 21:32:16  host: v03-15.opera-mini.net

    @52. A czy te sieci VOIP mają jakieś sieci, kable itp. Przecież one te VOIP-y korzystają z sieci operatorów, którzy mają kable, czy sieci radiowych. A ty porównujesz te dwie usługi, przecież to nonsens. Gdyby nie było sieci infrastrukturalnych to nie byłoby VOIP-ów ani nawet netu chłopie zastanów się czasem co za głupoty wypisujesz.

  • 0

    57. ~Erazmen  2009-11-21 21:38:43  host: auq178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***anecia- idź się leczyć. A potem wytrzeźwiej. Co za jakieś głupoty wypisujesz. Jakie 150 zł za tel+512? Chyba, że ostro nagadałaś na komórki. Ale jeżeli tak, to Netia da Ci popalić, bo w tepsie minuta 32 gr kosztuje a w Netii 90 gr. I w rezultacie Twój pomysł pogrąży Cie finansowo. Przede wszystkim to się dowiedz, ile Cię będą wynosić abonamenty a potem podlicz sobie koszty rozmów jakie wykonujesz. I wtedy będziesz wiedzieć, czy taka zmiana ma sens. Bo pamiętaj, że w Netii minuty też są tylko na numery stacjonarne.

  • 0

    58. ~  2009-11-21 21:44:37  host: apn-77-114-127-254.dynamic.gprs.plus.pl

    a w tej promo dvd też dadzą?

  • 0

    59. ~anecia  2009-11-21 21:54:41  host: cjl157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja zaplacilam za rachunek 130zl a nie 150zl!!! mialam 37 polaczen do sieci komorkowych!!! a 40 minut mialam niewykorzystanych na stacjonarne!!!

  • 0

    60. ~mati  2009-11-21 22:03:53  host: apn-77-114-127-254.dynamic.gprs.plus.pl

    względem aktualnej promocji 10Mb 30PLN taniej, a 20Mb 50PLN taniej, więc nie jest źle, szkoda że niższe prędkości nie staniały. Swoją drogą, ciekawe o ile spadną ceny za te kilka miesięcy, znowu o jakieś 20-50PLN?, wystarczyło by wtedy zrezygnować z opłaty za utrzymanie łącza. Jeszcze jakieś 2-3 lata temu 6Mb kosztowało 156PLN o ile dobrze pamiętam, teraz można mieć za tyle ponad 3 razy szybsze łącze, (oczywiście mówię o miejscach gdzie jest tylko tepsa, żeby za chwile nie było larum, że ten czy tamten ma osiedlówkę itd)

  • 0

    61. ~Erazmen  2009-11-21 22:12:52  host: auq178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***anecia, no to teraz sobie to przelicz w Netii mnożąc każdą minutę na komórki przez 90 gr, następnie dodaj abonamenty za internet i telefon w Netii i będziesz wiedziała, czy wyjdzie taniej czy drożej niż w tepsie. Proste i nie musisz nikogo pytać.

  • 0

    62.  2009-11-21 22:19:14

    Anecia, kup se starter mbank mobile ze stawką 19 gr/min do wszystkich sieci i gadaj ile dusza zapragnie na komórki a nie przepłacaj ze stacjonarki.

  • 0

    63.  2009-11-21 22:20:44

    @57: Rozmowy na komórki też są wliczone w abonament w Netii, co nie zmienia faktu, że są dużo za wysokie (nawet po LLU-VoIP/sieci własnej - 70 gr/min i abonament 35 zł). Więc rozmawiający tak średnio na komórki (do godziny/msc) zapłacą mniej, a rozmawiajacy dużo (ponad 2-3h/msc) sporo więcej, ale wtedy trzeba się zaopatrzyć w jakiegoś fresha do dzwonienia, z ceną najtańszego aparatu zwróci się w miesiąc. A oferta mocno na "+", ale wciąż drożej od Netii-LLU (ale oni nie muszą odsprzedawać dostępu innym). @41: Zamiawiasz 6M i masz sync. w widełkach 2500-7500, więc jak ci linia nie działa na 7500 to będziesz miał 3-5,5 Mbit/s)

  • 0

    64.  2009-11-21 22:49:24

    57 W Netii jest pakiet złotówek z których są też rozliczane połączenia na komórki

  • 0

    65. ~olo  2009-11-21 22:58:17  host: staticline600.toya.net.pl

    jak nie ma innej możliwości poza kablem TP, to już chyba najlepiej iść do Ery... internet 1Mb+ telefon na 24 m-ce można mieć za 59zł

  • 0

    66. ~mirekb  2009-11-21 23:16:10  host: apn-77-112-216-154.dynamic.gprs.plus.pl

    ciekawostka miesiąca:na 19393 mówią ze na socjalnym w tp mozna miec of dom a Pan Wojtek twierdzi ze jest inaczej..dziwne ze po podaniu nr powiedziano mi ze mam mozliwosci techniczne.byc moze jest cos o czym nie wie

  • 0

    67. ~denis  2009-11-21 23:20:23  host: 188.33.149.166

    To jakiś cenowy kosmos. Dobrze, że ja nie muszę korzystać z ich usług.

  • 0

    68. ~anonim  2009-11-21 23:22:31  host: acqf146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W końcu ruszyła się cena 6mb/s, poleciała o całe 30zł w dół. Już wole dopłacić to 15zł/mc w porównaniu z multimo, bo i tak na to samo wyjdzie... telefony do nich w sprawie niedziałającego internetu też kosztują...

  • 0

    69.  2009-11-21 23:43:07

    Współczucia dla niemających alternatywy. U mnie wchodzi za chwilę 8Mbit/s w dzień i 16 Mbit/s w nocy za 59 zeta z krótką umową. :D

  • 0

    70. ~yan22  2009-11-22 00:00:50  host: 77-255-7-204.adsl.inetia.pl

    o matulo jak drogo!!!! ja mam podpisana dawno bo z 2 lata temu umowe z Netia i 1Mbit/s za 49zl (no + telefon oczywiscie ale w tych ofertach tez trzeba doliczyc). no i co?! to przeciez SKANDAL aby 2 lata temu internet był tańszy niz dzis!!!! 1Mbit/s nawet dobrze przez Skype z kamerka sie nie pogada... Polska to naprawde zacofany kraj..

  • 0

    71. ~~xyz  2009-11-22 00:46:17  host: axd220.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @70 - bo oni próbują wciskać 2 Mb/s, a Twoje 1 Mb/s w erze jest za 39 zł na dwa lata :)

  • 0

    72. ~  2009-11-22 02:05:18  host: v02-11.opera-mini.net

    Proszę was nie porównujcię internetu osiedlowego z normalnym w domu jednorodzinnym, to niebo a ziemia.

  • 0

    73. ~jass  2009-11-22 06:44:29  host: 188.33.228.64

    W TP 2 Mbit/s przy umowie na rok wychodzi srednio 65 zl a to samo w Multimo jest tez srednio za 55 zl.

  • 0

    74. ~Edek  2009-11-22 08:19:35  host: aclz107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To kup sobie multimo :) Jak masz ochote.

  • 0

    75. ~Grzesiek Zabierzów k/KRakowa  2009-11-22 09:13:48  host: 82.160.5.34

    Witam kolegów ! Mam dociągniętą linię TPSA i potrzebuję założyć jak najszybszy internet (minimum 20Mbit/S. Kogo polecacie? Multimo ? Dialog ?

  • 0

    76.  2009-11-22 09:30:39

    Grzesiek Zabierzów: Jeśli potrzebujesz prywatnie i do zabawy to załóż gdziekolwiek, jeśli biznesowo to tylko TP. Parę groszy nie ma znaczenia a jakość obsługi jest najlepsza. Poczytaj trochę opinie. U mnie modem DSL walnął i w ciągu jednego dnia technicy TP przyjechali dwa razy, pomijam fakt, że ktoś pisze, że Multimio ma płatną infolinię

  • 0

    77. ~witty  2009-11-22 09:50:46  host: public10168.xdsl.centertel.pl

    Ta promocja neo to chyba dla tych z żylakami na mózgu.

  • 0

    78.  2009-11-22 10:35:17

    @76. potwierdzam, mój ojciec ma w firmie tepsowy dsl i rzeczywiście, jak coś się zadzieje, to nie ma problemów z pomocą techniczną itp.

  • 0

    79. ~paolo  2009-11-22 10:53:31  host: adra235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wstyczniu kończy mi sie umowa na neo, w tepsie trzymają mni, że niby mi byc jakiś chit cenowy z nową neo a tu widze "chit"! chyba kit dla nie-umiejących-liczyć! dobrze, że jest jeszcze tydzień promocji w netii i juz od lutego tak jak i u Rogi (69) u mnie tez będzie 8Mbit/s w dzień i 16 Mbit/s w nocy i to za 79zł! :D JUZ NIE MOGE SIE DOCZEKAĆ!!!

  • 0

    80. ~  2009-11-22 11:22:43  host: v04-15.opera-mini.net

    @paolo. Najważniejsze jest te 16Mb w nocy bez wątpienia. Ja gdybym miał taką ofertę to całe noce spędzałbym przed komputerem, niestety mam tylko 1Mb przez całą dobę l nie opłaca mi się zarywać nocy dla takich prędkości. Zazdroszczę Ci już tych niezapomnianych nocy.

  • 0

    81. ~Smutny  2009-11-22 11:26:31  host: adgt2.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla tych co wkrótce będą podpisywać aneks lub brać od nowa Internet to fajnie ... ale jak ktoś w piątek podpisał aneks to może sobie teraz strzelić .... w życiu bym nie sądził, że ceny tak szybko zaczną spadać w TP - przecież poprzednia (tzn. obowiązująca jeszcze dziś) promocja weszła w życie chyba z miesiąc temu zaledwie ... I tak 74 zł poszło sobie ...

  • 0

    82. ~Gormar  2009-11-22 11:38:09  host: 217.96.62.235

    @80. Nie bądź złośliwy, bo wychodzi na jaw, że mu zazdrościsz ;). W większości dobrych sieci kablowych w godzinach 24-10(9) rano transfer jest powiększany 2 lub nawet 4 krotnie. Ma to służyć odciągnięciu osób backup'ujących internet od godzin szczytu. Poza tym nie trzeba zarywać nocy. Komputer może pobierać automatycznie i nawet większość kodów captch'a w tym nie przeszkadza. Aplikacji wyręczających użytkownika w tym procederze jest multum. Nawet po zakończeniu ściągania mogą wyłączyć komputer. Dla mnie osobiście przydałoby się łącze 6Mbit, gdyż najnowsze filmy z youtube w jakości 1080p nie wczytują się już w czasie rzeczywistym na 2Mbit łączu. Mogę podpisać nową umowę jeszcze w trakcie trwania starej i będę miał 6Mbit (od 24 do 10 rano 24Mbps) za ok. 65zł. W cenniku jest 59 zł, ale opłata za zwiększenie prędkości wynosi 149zł i jest płacona w ratach przez 24 miesiące umowy. Ale i tak mi się to bardzo opłaca, gdyż musiałbym czekać jeszcze ponad rok. I jak tam teraz twoja ukochana TPSA wygląda ;).

  • 0

    83. ~  2009-11-22 11:45:08  host: v04-15.opera-mini.net

    @Gormar. Jeżeli dostawcom internetu zależy na odciągnięciu klientów od korzystania w godzinach szczytu to dlaczego żądają dodatkowych opłat za zwiększenie prędkości w nocy? Trochę brek w tym logiki ale cóz może to ja jestem jej pozbawiony.

  • 0

    84.  2009-11-22 12:00:26

    Kolega spod #82: youtube nie pozwala jak na razie na wgrywanie filmów w 1080p, jedyne co to 720 i to chyba nawet nie p, a i... Także na 1080p musiałbyś mieć łącze pewnie co najmniej około 16 Mb/s, żeby jakoś działało ;)

  • 0

    85.  2009-11-22 12:05:35

    83: Kto żąda dodatkowych opłat? W Vectrze 2x i 4x zwiększanie prędkości jest częścią oferty więc każdy użytkownik nawet nieświadomie z tego korzysta. Nic nie trzeba aktywować samemu i płacić dodatkowo.

  • 0

    86. ~boczi  2009-11-22 12:06:34  host: v01-06.opera-mini.net

    @MaRiO - gdzie Ty widzisz konkurencję w Toruniu?

  • 0

    87.  2009-11-22 12:25:00

    ~Gormar - jeśłi ktoś tego potrzebuje to niech sobie ma! Ja największe pliki jakie ściągałem to ok. 500 MB - i nie są to filmy a upgrade'y oprogramowania. Raz na kwartał może takie ściągam. Poza tym znacznie mniejsze. Jeśłi miałoby być dla mnie wykładnikiem tego jakim jestem "zaawansowanym" internautą to jak szybko film sćiągnę... Głupi musiałbym być ;-) Nie ściągam filmów (nawet tych nagrywanych na komunii chrześnika czy ślubie chrześniaczki - całkowicie legalnych ;-)). Zadowala mnie łącze 2 Mbps w zupełności. A cena? Zawsze mogłoby być taniej . Ale wolę więcej 5 czy 10 zł zapłącić i mieć komfort korzystania a nie jak ostatnio w Vectrze ludzie narzekają, że bez przerwy jakieś problemy są. Więcej pieniędzy i czasu tracą na kontakt z pomocą techniczną niż by płacili tepsie, gdzie nie ma żadnych problemów, a jesli są to wystarczy jeden telefon i problem jest załatwiony niemal natychmiast ;-) W tej kwestii tepsa zanczie się poprawiła - trzeba obiektywnie przyznać.

  • 0

    88.  2009-11-22 12:32:05

    biotyt - jeśli po nocy siedzi... pytanie kto? Z obserwacji wynika, że określone osoby tylko i w określonym celu ;-) A więc ci, którzy świadmomie korzystają z większych prędkości. Jedyne czego mi brakuje, to wyższych prędkości wysyłania - sporo danych (pliki po kilka, kiklanaście czy kilkadziesiąt MB) wysyłam bardzo często i to jest dla mnie większym problemem niż to czy mam 2 czy 16 megowy dostęp - jest to praktycznie bez znaczenia czy pół godniny raz na kwartał czekam na ściągnięcie pliku czy 6 minut ;-) Youtube... Nie macie co robić widać ;-)

  • 0

    89. ~Gormar  2009-11-22 12:43:34  host: 217.96.62.235

    @84. Youtube pozwala na wgrywanie materiału 1080p i nawet w tym tygodniu oglądałem jakiś zwiastun w 1080p, ale jak widzę to teraz chyba wyłączyli taką możliwość. Poza tym strumień danych dla 1080p to już lekka przesada. U mnie na 2Mbit'ach to nawet 720p nie odtwarza się w czasie rzeczywistym pomimo, iż transfer jest niemal stały 256KB/s. I nie przesadzaj z 16Mbit/s, gdyż to zależy od jakości. Taki bitrate to jest na płytach BD, a w internecie wystarczy 6-8 Mbit/s.

  • 0

    90. ~Gormar  2009-11-22 13:17:27  host: 217.96.62.235

    @wlo. Z czym znowu masz problem? Że ktoś potrzebuje szybszego łącza niż ty, czy że nie możesz szybszego kupić bo stan twojej linii telefonicznej na to nie pozwala? Na twoim miejscu nikogo bym nie krytykował ani nie wyśmiewam się z niego, że musi siedzieć po nocy, gdyż chyba lepiej, że mają taką możliwość niż mieli by zapychać łącza w godzinach kiedy faktycznie ludzie potrzebują korzystać z Internetu i przykładowo VoIP (16-22). Nawet pomijając fakt, że w Aster 2 razy wyższy transfer dostępny jest aż do południa co raczej trudno za noc uznać. Czasami szybszy transfer przydaje się w najmniej spodziewanych okolicznościach. Przykładowo wstałem dzisiaj rano (godz. 8) znudzony. Patrzę w program TV a tam nic ciekawego. Na jednym serwisie znalazłem informacje, że pojawiło się demo gry Avatar. Zajmuje 1.6GB. Żaden problem. Ściągnięcie zajęło mi ok. 30 minut, akurat tyle ile potrzebowałem na zjedzenie śniadania. Sam możesz policzyć jaki miałem średni transfer. A i żebyś się nie przyczepił, że to więcej niż 2Mbit o których pisałem wcześniej to od razu informuję, że do 10 rano mam 4 razy tyle i to bez żadnych dodatkowych opłat. Gierki nie będę tutaj oceniał, aby nie zniechęcać innych ;). Już nawet nie chcę pisać o ludziach, którzy zapłacili za grę ze STEAM'a i muszą teraz te 5-15GB pobrać. Oni to się dopiero niecierpliwią. A najlepiej jak by poszli spać a rano jak się już wszystko pobierze rozpoczęli "giercowanie" ;). Co do niezawodności łącza to możesz mieć racje, że usługi TPSA charakteryzują się wyższym współczynnikiem dostępności niż większość kablówek. Ale weź pod uwagę, że nie każdy potrzebuje 99,9% dostępności. Aktualnie korzystam z Internetu na 3 sposoby (kablówka 2Mbit za 52 zł + VoIP za 0zł i minuta po 9gr, pakiet 500MB za 15zł HSDPA+EDGE Play w netbook'u oraz 50MB darmo w telefonie mBank Mobile) i w sumie płacę mniej niż za Neostradę oraz nawet zawieszenie linii (55+21zł). A wszystko to razem zapewnia mi to dostępność na poziomie 290% ;).

  • 0

    91. ~  2009-11-22 13:48:30  host: 80.54.47.121

    TP oszukuje !!! zamawiajac usluge, ustalajac warunki z konsultantka.. dostajemy inne warunki umowy niz byly uzgadnianie !! Duzo moich znajomych dalo sie na to nabrac !! Uwazajcie przy zamawianiu neostrady telefonicznie przez konsultantke !

  • 0

    92. ~Gormar  2009-11-22 13:54:10  host: 217.96.62.235

    @91. To nie TPSA ciebie oszukała a jej pracownik. Poza tym chyba otrzymałeś dokument do podpisania? Nie czytałeś go? Do TPSA mógłbyś mieć bezpośrednio pretensje, gdy po zamówieniu łącza 20Mbit/s Neostrada synchronizuje się tobie na poziomie 12Mbit/s. Chociaż i tak nic byś nie wskórał, gdyż byłoby to zgodne z umową :(.

  • 0

    93.  2009-11-22 13:58:42

    ~Gormar - pozwala... także mnie stać na szybsze łącze ;-) Zapychać łącze... Chrzanisz i filozofujesz dorabiając ideologię tylko - daj sobie spokój ;-) Z nikogo się nie wyśmiewam. Każy może robić co mu się podoba - także kraść. Mnie to nie obchodzi jeśli mnie nie dotyczy badziej lub mniej bezpośrednio. A i jeśłi widzę kradież Jaweną, to donoszę. Taka ze mnie szuja i świnia ;-)

  • 0

    94. ~  2009-11-22 14:04:32  host: chello087206067030.chello.pl

    Ach te terminowe cyrografy w tepsie. Opcje 12, 24, 36 miesięcy! W UPC mam sam internet 8 Mb bez kosztów utrzymania kabla, umowa na czas NIEOKREŚLONY za 75 zł miesięcznie. W tepsie za łącze 6 Mb bez cyrografu musiałbym płacić UWAGA! 240 (dwieście czterdzieści) złotych + 36,60 za utrzymanie kabla. Razem 276,60 zł miesięcznie. Oczywiście koszt instalacji i aktywacji w takiej opcji TO!!! 305 złotych. Ale jaja. KOSMOS!!!

  • 0

    95.  2009-11-22 14:12:05

    Coby nie mówić, to jednak te obniżki są dość znaczne (w przypadku opcji 20 Mb to różnica między ceną promocyjną, a niepromocyjną to 6 dych). To już coś.

  • 0

    96. ~  2009-11-22 14:13:32  host: 80.54.47.121

    Wlasnie o to chodzi ze umowa jest sformulowana na innych warunkach niz bylo to wszystko ustalane podczas rozmowy z konsultatnka przez telefon. Glownie chodzilo o abonament i opcje dodatkowe liveboxa. Wielu robi ten blad i nie czyta umowy, w zasadzie mozna zrozumiec bo kto by sie spodziewal ze w TP tak robia wałki na klientach.

  • 0

    97.  2009-11-22 14:32:19

    Zastanawiam się o jakich mpbs Wy rozmawiacie. Użytkownik neostrady ma upload bodaj 512 kbps i tyle się może wymienić z kolegą mającym np. 6 mbps. Żeby osiągnąć te 6 mbps to musi ściągać z serwera zewnętrznego albo od 12 kolegów ? Transfery w sieciach osiedlowych to teoretycznie 1 gbps czyli to jest przepaść technologiczna. Kiedyś pewnie te sieci się połączą i zasięg będzie coraz większy.

  • 0

    98. ~derek  2009-11-22 14:42:35  host: dks6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przestancie porownywac oferte z ADSL do kablowek, bo kablowki zainteresowane sa jedynie najbardziej zaludnionymi osiedlami, w te mniejsze jak i w osiedla domkow jedno rodzinnych nie wchodza pomine juz nawet mniejsze miejscowosci, tak zamo sieci osiedlowe, sens ma jedynie porownywanie ofert ADSL u alternatywnych dostawcow

  • 0

    99. ~mcluki  2009-11-22 15:47:32  host: chello089076200173.chello.pl

    Wielka lipa. Spadają ceny o 5zł bo zabrali garnki. A UKE zgodził się na domniemany cud. Śmiech na sali.

  • 0

    100.  2009-11-22 15:57:28

    mcluki: ceny mają spaść za pół roku, bo w praktyce nic się jeszcze nie zmieniło pod względem prawnym w ofercie hurtowej (ciągle retail minus zamiast cost plus).

  • 0

    101.  2009-11-22 15:57:43

    mcluki: 5pln masz w najniższych opcjach, a w tych najwyższych obniżki są dość spore.

  • 0

    102. ~simon  2009-11-22 16:26:58  host: 94.254.145.150

    do 96 - możesz konkretnie podać różnice w tym co było w rozmowie a treścią umowy? w nowej promocji mogli sobie pozwolić na obniżkę kilku zł bo zaoszczędzą na papierowych fakturach. Klient podpisując umowę na superinternet pro zgadza sie na fakturę elektroniczną

  • 0

    103. ~mcluki  2009-11-22 16:27:28  host: chello089076200173.chello.pl

    WitekT: Aha myslalem ze to juz. To przepraszam Tepse. Ale nie beda juz dawac garnków?

  • 0

    104.  2009-11-22 16:41:06

    mcluki: tu masz więcej szczegółów: telepolis.pl/news.php?id=16348

  • 0

    105. ~qwerty  2009-11-22 16:56:03  host: public62472.xdsl.centertel.pl

    czemu zawsze jest taka dysproporcja miedzy 1mbit a 2mbit a miedzy 0,5 i 1 mbit nie ma wcale? ,znowu oferta do bani po tytule spodziewałem się 2mbit za 49 zł przez całą umowę a tu lipa, chociaż dla klientów którym tp nie jest w stanie podłączyć 6mbit powinny być korzystniejsze cenowo oferty bo 55zł za 1 mbit to śmiech na sali a 6mbit nie można podłączyć na 80-ciu procentach linii tp z przyczyn technicznych

  • 0

    106. ~  2009-11-22 17:05:14  host: aepe6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @qwerty. Patrz komentarz a właściwie odpowiedź WitkaT pod numerem 100. A swoją drogą tyle razy o tym pisało TP i inne portale a ludzie ciągle nic nie kumają, i to można by powiedzieć awangarda telcom a co się dziwić przeciętnym konsumentom.

  • 0

    107. ~  2009-11-22 17:13:30  host: chello089076200173.chello.pl

    WitekT: Czytałem już wcześniej tego newsa. Myślałem ,że już do tego doszło. Rzadko spotyka się w TPsie zmiany w promocjach.

  • 0

    108. ~multimedia  2009-11-22 17:15:54  host: host-81-190-140-35.olsztyn.mm.pl

    Netia ma lepszą promocję i wychodzi DUŻO DUŻO taniej. Pół roku po 1 zł robi swoje.

  • 0

    109. ~berdys  2009-11-22 18:19:54  host: dzr165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wielki ajwaj, w czwartek do mnie dzwonili z nowymi cenami

  • 0

    110. ~lerek  2009-11-22 18:24:28  host: public-gprs42768.centertel.pl

    ceny wciąż wysokie, promocja która jest gorsza niż standard u konkurencji

  • 0

    111. ~TureQ  2009-11-22 18:25:27  host: public17911.cdma.centertel.pl

    odnosnie wiekszosci komentarzy, daj palec a beda chcieli cala reke, ludzie opamietajcie sie troche

  • 0

    112.  2009-11-22 18:36:04

    TureQ taki naród, nawet jak promocja jest korzystna to zawsze ludziom się coś nie spodoba, taka nasza mentalność. Ja bym tego nie porównywał z kablówkami bo to mija się z celem, jednakże trzeba przyznać że obniżki pozytywne. Ciekawe co po nowym roku się jeszcze zmieni.

  • 0

    113. ~Galnospoke  2009-11-22 18:40:39  host: 81-219-56-71.adsl.inetia.pl

    TureQ - mamy rok 2009, nie 1999 gdzie ludzie histerycznie reagowali na slowo "promocja". Teraz na takie "promocje" pokazuja srodkowy palec. To sie nazywa swiadomosc konsumentow.

  • 0

    114. ~  2009-11-22 19:27:50  host: aepf189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przede wszystkim ta promocja to nie ma nic wspólnego z zapowiadaną na wiosnę przyszłego roku a związaną z porozumieniem tp-UKE. Po drugie większość porównuje ceny neostrady z sieciami osiedlowymi czy operatorami alternatywnymi abstrahując od realiów regulacyjnych, które póki co jeszcze obowiązują. Jeżeli taka Netia czy inne multimedia dostają od UKE cenę o 50% niższą niż cena detaliczna dla klienta tp to jest niemożliwe dla tp danie konkurencyjnej oferty, bo to spowoduje automatycznie spadek ceny hurtowej dla OA.

  • 0

    115. ~jeeny  2009-11-22 20:41:16  host: admx34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    konczy mi sie umowa na neostrade (posadam telefon stacjonary w tp)stwierdzam fakt ze jest za drogo w tp. gdzie mam przejsc dalej ?? oferuje mi sie netia apropo internetu i telefonu... jak radzicie przejsc mam do neti na liniach tp? bedzie taniej? prosze o odpowiedz. predkosc moze byl do 1Mb/s

  • 0

    116.  2009-11-22 20:49:18

    @114 a ile dostaje rabatu Orange jeżeli chodzi o usługę Freedom ?

  • 0

    117.  2009-11-22 21:10:47

    jenny, netia będzie trochę tańsza ale pomyśl że to BSA i pod kątem obsługi technicznej tp z neo będzie lepsza, po za tym trzeba brać pod uwagę wiosenne obniżki.

  • 0

    118. ~jenny  2009-11-22 21:14:55  host: admx34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziekuje :) ale mnie umowa wygasa juz 14 stycznia i jak przedluze to nie wiem czy mnie ceny nizsze obejmia ;/ gdy dzwonilam do tp nic mi nie mowiono o obnizkach lub promocjach... a promocje dotycza tylko wysokich szybkosci np 10Mb itp...

  • 0

    119. ~n  2009-11-22 22:02:41  host: public-gprs125549.centertel.pl

    116. Tyle samo co inni. Tp nie może różnicować cen hurtowych dla różnych operatorów BSA.

  • 0

    120. ~tepsiaczek  2009-11-22 22:26:59  host: afeb34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @115 118 jenny - podaj numer stacjonarny (może być 7 pierwszych cyfr ;-) ) - jutro zaproponuję Ci tę promocję ;-)

  • 0

    121. ~  2009-11-22 23:43:26  host: v08-05.opera-mini.net

    To nie jest tak, ze kablowki tylko osiedla i blokowiska biora. Mieszkam na osiedlu dom. jednorodzinnych i tez kablowka weszla w 2005r. Za 2mb place 54,90zł mieszenie, bez umowy, modem wypozyczony za darmo. Nic nie musze placic za utrzymanie łącza i kablowce sie oplaca i klienci zadowoleni. rcicho

  • 0

    122. ~n  2009-11-22 23:52:35  host: public-gprs125549.centertel.pl

    121. Pewnie blisko bloki? Jeśli naprawdę inwestują na osiedlu domków to tylko chwalić takie kablówki, chociaż sama taka sytuacja to dla mnie jak Yeti, ktoś mówi o tym, a nikt nie widział :)

  • 0

    123. ~zinkzaq  2009-11-22 23:58:00  host: evdo-78-30-78-108.subscribers.sferia.net

    co do kablówek to w Białymstoku jest tyle domków przyłączonych do takiej sieci że za 4M płacą 64 zł przy umowie na czas nieokoreślony a co do oferty tpsa oby tak dalej

  • 0

    124. ~zinkzaq  2009-11-22 23:59:13  host: evdo-78-30-78-108.subscribers.sferia.net

    a bym zapomial domki nie sa kolo siebie , do kazdego jest dociagnieta oddzielna ifastruktura

  • 0

    125. ~n  2009-11-23 01:20:47  host: public-gprs125549.centertel.pl

    124. Naprawdę fajna informacja. Napisz to do UKE. Wydawało się to niemożliwe, ale wychodzi jednak na to, że da się kłaść własne kable, nawet do oddalonych od siebie domków.

  • 0

    126. ~Damian  2009-11-23 02:45:09  host: v06-07.opera-mini.net

    Wy jesteście nieco dziwni ze swoimi komentarzami :-) porównujecie różne rzeczy sieć tp czy netii czy dialog czy gts a sieci kablówek to nie jest to samo podobnie jak niektórzy dodają ułamki zwykle o różnym mianowniku bez sprowadzenia ich do wspólnego mianownika ... Trochę faktów myślę ostudzi zapędy kablówkowych maniaków. Po pierwsze kablówki mają ograniczony zasięg; są dostępne tam gdzie są duże skupiska ludzi zazwyczaj są to największe miasta tylko że większość mieszkańców naszego kraju w nich nie mieszka; czy wiecie że wszystkie miasta zajmują tylko nieco ponad 4 % powierzchni kraju. Kolejna sprawa że aby taka kablówka mogła działać to musi od kogoś kupić dostęp do internetu by potem go odsprzedać swoim klientom a jak wiadomo każdy z operatorów musi mieć dostęp do sieci tp by móc funkcjonować. Kolejna sprawa to przepustowość sieci szkieletowych operatorów =dla tp to blisko 400 Gb /s co daje dla 400tys. Abonentów w jednej chwili szybkość 1Mb /s i to jest realne i tak na prawdę bardzo trudno jest zapchać sieć szkieletową Tej firmy:) żeby nikt mi nie zarzucił stronniczość ja jestem klientem Netii. Przyszłość będzie należeć do internetu mobilnego takiego jak ten z którego teraz korzystam leżąc wygodnie w łóżku i pisząc na klawiaturze telefonu N 73

  • 0

    127. ~  2009-11-23 08:52:53  host: adso69.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @TomekO. Tyle samo co pozostali operatorzy alternatywni, to chyba zupełnie zrozumiałe tp nie może faworyzować nikogo a już na pewno spółki z grupy kapitałowej.

  • 0

    128. ~Gormar  2009-11-23 09:00:22  host: 217.96.62.235

    @126. Damian masz sporo racji, że nie można porównywać łączy ADSL do różnej maści "kablówek". Przede wszystkim ze względu na rozpiętości tych sieci. Ale gdy weźmiesz pod uwagę ilość klientów to już tak bardzo TPSA się nie wyróżnia. http://media2.pl/telekomunikacja/52417-kablowki:-ponad-1,2-mln-i nternautow.html (dane za 1 kwartał 2009). TPSA ma zaledwie 2 razy więcej klientów niż 6 największych operatorów kablowych (małych sieci nikt nawet nie liczy, poza GUS'em). Reszta twojej wypowiedzi to nie do końca prawdziwe fakty. Przykładowo czemu podajesz jedynie powierzchnie zajmowaną przez tereny miejskie? Dodatkowo to nie jest 4% a około 6,827% powierzchni kraju (wyliczyłem z danych o gęstości zaludnienia "całkowitego" wynoszącego 122 osoby/km^2). Jak nie podasz gęstości zaludnienia na tych terenach i reszcie kraju to te dane praktycznie o niczym nie mówią! Na koniec 2008 roku gęstość zaludnienia w miastach wynosiła 1091 osób/km^2 a poza miastami 51. Stąd prosty wniosek, że w miastach żyje większość ludzi w Polsce. Dodatkowo ten współczynnik cały czas wzrasta (w europie zachodniej średnio 20-30% więcej ludzi mieszka w mieście niż u nas). Co do monopolu sieci szkieletowej TPSA to także nieco przesadzasz. Jest wielu operatorów świadczących tego typu usługi i rozbudowujących swoje sieci. Przykładowo jedna z kablówek w moim mieście korzysta z Exatel'a, który chwali się przepływnością sieci sięgającą 320Gb/s. Na pocieszenie powiem, że na słabo zaludnionych terenach dostępne będzie coraz więcej możliwości korzystania z Internetu dzięki rozwojowi dostępu drogą radiową. Przykładowo do końca roku Aero ma uruchomić 350 nadajników UMTS 900MHz HSDPA+ 21Mbps. Co prawda na razie stoją one przede wszystkim na terenach miejskich, ale w przyszłym roku powinno się to zacząć zmieniać.

  • 0

    129.  2009-11-23 09:28:09

    Ad 126. TPsa też nie jest wszędzie i też ma trochę ograniczony zasięg. Strategia TP odnośnie cen dostępu do netu (drożej niż konkurencja ale większy zasięg) niedługo może leżeć w gruzach. W miastach już jest przegrana bo kablówki i osiedlówki miażdzą ich ceną. Natomiast ci ktorzy do tej pory nie mieli wyboru i byli w sytuacji albo neostrata albo nic, po starcie Aero2+Sferia będą mieć bardzo ciekawą alternatywę. Do tego dochodzi coraz szybszy net i coraz większe limity od sieci komórkowych np. Play Online 5Gb za 45zł. Rynek dynamicznie się zmieni jak wejdzie LTE ale to kwestia 3-4 lat. Net stacjonarny za 10-15 lat będzie chyba tylko w siedzibie TPsa.

  • 0

    130. ~  2009-11-23 09:45:35  host: gsl130.internetdsl.tpnet.pl

    #117: ale farmazony opowiadasz, kończę drugi rok na netii i nie widzę, aby jakość obsługi dramatycznie różniła się od neostrady. A co do wiosennych obniżek - akurat najmniej one obchodzą (jeśli w ogóle będą) osoby, które wybierają TERAZ ofertę.

  • 0

    131.  2009-11-23 09:50:54

    Ogólnie chodzi mi o twierdzenie TP że nie może obniżyć cen detalicznych bo powoduje to obniżkę cen hurtowych. Skoro Orange może kupić taniej to dlaczego tak marnie konkuruje z neostradą ? Freedoma mogliby sprzedawać przecież 50% ceny neostrady plus marża. Czy ja czegoś nie rozumiem ?

  • 0

    132. ~reed  2009-11-23 10:06:11  host: dow90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @129: no TP "trochę" ograniczony może i ma, wiadomo, że są miejsca, gdzie nie ma warunków technicznych na jej założenie, ale w porównaniu z kablówkami to ejj zasięg jest znacznie większy. Dlatego zgadzam się, że nie ma co porównywać tp z sieciami kablowymi. To trochę inna bajka.

  • 0

    133. ~  2009-11-23 10:09:40  host: v07-15.opera-mini.net

    @TomekO. Przecież oferta Orange Freedom ma nie gorszą ofertę BSA od innych operatorów korzystających z BSA.

  • 0

    134.  2009-11-23 10:41:40

    @133 tak ale daleko tym ofertom do 50% ceny neostrady. Mogliby obniżyć cenę Freedoma bez obniżania ceny neostrady ?

  • 0

    135. ~z  2009-11-23 10:45:01  host: 77-253-131-35.adsl.inetia.pl

    Freedom jest droższy od innych BSA. Ratuje się tylko bonusami. Zresztą, bonusy dotyczą tylko klientów Orange, bo jakże mogłoby być inaczej.

  • 0

    136.  2009-11-23 11:13:55

    126# ale mnie to jako płacącego klienta naprawdę mało obchodzi:)

  • 0

    137. ~Bart  2009-11-23 12:01:51  host: hfs154.internetdsl.tpnet.pl

    Żenada !!! taka firma jak TP ma tak wysokie ceny ??? Szok !!! 2Mb/s za 70zl to chyba przegiecie :) ja mam UPC i place tyle za 25Mb/s wiec cyba jest troche roznica co ??? Dziwie sie ze taki moloch jak Tp nie stac na to zeby zjechac z ceny i ludziom dac zyc, przeciez inernet teraz to jest podstawa ... i moze by byl ale nie jak ktos nas okrada tak jak TP !!!!!!!!!

  • 0

    138. ~Scenic1  2009-11-23 12:12:32  host: 87.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    Czyli wychodzi 1041,7 zl przez rok. 1 mb 12 miesięcy + oplata za brak tel 29 zl od grudnia + oplata aktywacyjna :]

  • 0

    139. ~Scenic  2009-11-23 12:21:21  host: 188.146.31.122.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    a to samo tylko 2 lata 1026,7 .Z ta roznica ze na dwa lata dostajemy pakiet plus antywirusa i nagrywarke mp3 czytnik do wyboru.Ja tam wole podpisac na rok.W tym ze ceny za pare miesiecy sie zmienia na nizsze.

  • 0

    140. ~Scenic1  2009-11-23 12:28:08  host: 188.146.31.122.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Sorki na 2 lata laczna suma za 1mb wynosi 996,7 ,W 139 policzylem za aktywacje 49,90 zamiast 19,90 Tylko ze to sa ceny umowy bez liveboksa.Lepiej kupic go np. na allegro za[najtanszy] 69,90{wi fi} ok i miec swoj niz tp doplacac i pozniej jeszcze trzeba go oddac.

  • 0

    141. ~eve  2009-11-23 12:31:34  host: 212.160.172.70

    @131,134 - te ok. 50% opustu ustalone przez UKE ma w ich zamyśle wystarczyć na pokrycie głównie kosztów detalicznych OA i ich marży. To,że ceny usług szerokopasmowych OA opartych na BSA są znacznie niższe od neostrady wskazuje jednoznacznie na to,że UKE ten 51,75% upust przestrzelił na niekorzyść TP. Stąd wspomniane dążenia do przejścia z opustu (retail minus) na cost plus (@100). Wówczas dopiero będzie możliwa realna konkurencja i walka o klienta (teraz jakakolwiek próba obniżki cen TP to tak naprawdę prezent dla OA)

  • 0

    142. ~rookie  2009-11-23 13:03:49  host: 167.202.201.3

    @Bart - i tak bardziej się opłaca brać 2mb niż 1mb w TP. Teraz płacę 1mb@64zł. Od stycznia będzie średnio tyle samo za 2mb. Czekam jeszcze do połowy grudnia z podpisaniem umowy bo może Orange freedom wyskoczy z ciekawą ofertą (2mb za ok 50zł)??

  • 0

    143.  2009-11-23 13:20:26

    Nie rozumiem tylko dlaczego wyższe opcje mają promocyjną cenę przez pół roku przy um. na 24m, a 512 tylko 3 miesiące (chyba, że jest bład w oficjalnym cenniku na stronie tp)

  • 0

    144. ~Scenic1  2009-11-23 14:04:37  host: 87.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    do 143 prędkość 0,5 Mb/s można zamówić tylko w umowie dwuletniej tzn. 6 miesiecy po 1 zl

  • 0

    145. ~Scenic1  2009-11-23 14:08:45  host: 87.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    "a to samo tylko 2 lata 1026,7 .Z ta roznica ze na dwa lata dostajemy pakiet plus antywirusa i nagrywarke mp3 czytnik do wyboru.Ja tam wole podpisac na rok.W tym ze ceny za pare miesiecy sie zmienia na nizsze i Sorki na 2 lata laczna suma za 1mb wynosi 996,7 ,W 139 policzylem za aktywacje 49,90 zamiast 19,90" Na dwa lata to wychodzi 2003,5 lub 1,819,9 To lub jak by za oplate telefoniczna uznac 21,35 a nie 29 {sorki za tule bledow} teraz na pewno dobrze jest wszystko

  • 0

    146. ~s  2009-11-23 14:14:04  host: 87.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    Porównując to 1mb z 2mb to 2mb 12 miesiecy 1,034,91 lub 1,176,61 24 miesciace 2,069,82 lub 2,265,32 "lub jak by za oplate telefoniczna uznac 21,35 a nie 29" 21,35 oplata za zerwanie lacza telefonicznego.NIektorzy pisza,ze tak sie da.A normalna oplata za brak tel to 29zl

  • 0

    147.  2009-11-23 14:14:34

    najbardziej wkurzający jest fakt, że dla przedłużających umowę wybór promocji zależy.. od szczęścia. Ceny neostrady na czas nieokreślony są tak chore, że miesiąc zwłoki w przedłużeniu umowy zeżre wszelkie ewentualne korzyści z czekania na lepszą promocję.

  • 0

    148. ~madara  2009-11-23 14:16:51  host: adam218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    teraz bardzo dobrą of daje ERA szczególnie gdy jest się jej abonentem. Przy umowie na 2 lata 2Mb/s - 49zł, 6Mb/s - 79zł to o 20zł mniej jak płacę za 6Mb aktualnie w Netii. Na rok za 2Mb/s - 59zł, 6Mb/s 89zł. Jeżeli nie jest się ab ery to każdy ab 10zł więcej co i tak jest wg mnie dobra ofertą

  • 0

    149.  2009-11-23 14:18:29

    @147. No tak to już jest, że promocje się dość często zmieniają, ale to chyba z drugiej strony lepsze niż miałby zastój panować...

  • 0

    150. ~S  2009-11-23 14:19:27  host: 87.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    kosz miesieczny 1mb 78,9 36 miesciecy [za utzrym policzone 29] 83,9 9 [za utzrym pol 29] 71.25 36 [za utzrym pol 21,35] 76,25 9 [za utzrym pol 21,35]

  • 0

    151. ~Scenic1  2009-11-23 14:23:47  host: 87.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    kosz miesieczny 2mb 78,9 36 miesciecy [za utrzym policzone 29] 98,89 18 [za utrzym pol 29] 71.25 36 [za utrzym pol 21,35] 91,24 18 [za utrzym pol 21,35]

  • 0

    152. ~S  2009-11-23 14:28:38  host: 87.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

    18 lub 9 Powino byc a nie 8 miesiecy 18 dla 2 letniej 9 dla rocznej Az tak duzej roznicy nie ma,chyba wezme 2 mb Jak na te czasy ;] Ale to straszne placic prawie 100zl za 2 mb a tylko dlatego ze nie ma sie telefonu.

  • 0

    153. ~ktos  2009-11-23 14:34:27  host: gaja.tpnet.pl

    jak wybiera sie 12 miesiecy w nowej promocji to pokazuje ze przez pierwsze 3 miesiace jakas tam kwota oraz przez kolejne 21 miesiecy jakas tam kwota ;)

  • 0

    154. ~metek  2009-11-23 14:55:31  host: 85-222-19-42.home.aster.pl

    no wlasnie, tak to jest, jak ktos mieszka w sporym miescie, a nawet w 100lice to ma do wyboru do koloru ofert... A ludzie z mniejszych miejscowosci cierpia na niedorozwoj regionalny, i mi sie wydaje oferta internet+cyfrowka neostrada trafia i przemawia jak cenowo tak i jakosciowo... moze kiedys sytuacja na polskiej wsi sie zmieni, ale kiedy to nastapi Bog tylko wie

  • 0

    155. ~kasia  2009-11-23 15:03:32  host: public50149.xdsl.centertel.pl

    TPSa poprostu żenua

  • 0

    156. ~meme  2009-11-23 15:30:30  host: chello089075061130.chello.pl

    UWAGA !!! dla tych co przedłużają umowę w TP - wprawdzie można na 90 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej umowy złożyć zamówienie na nową promocję, ale nowe parametry usługi (przepustowość, o ile ma być wyższa) zaczną obowiązywać dopiero po wygaśnięciu starej umowy. Szkoda że TP tak otwarcie o tym nie informuje.

  • 0

    157. ~kubusP  2009-11-23 15:46:47  host: egu145.neoplus.adsl.tpnet.pl

    (156) nie masz racji. Moja umowa na neo kończyła się 1 listopada więc 9 października odwiedziłem salon TP aby podpisać aneks. Następnego dnia miałem już nową prędkość a teraz w listopadzie w rachunku dostałem zaległe rozliczenie.

  • 0

    158. ~LukaBrassi  2009-11-23 15:55:18  host: mail.teleksiegarnia.com

    Jak dla mnie Netia wymiata :))

  • 0

    159. ~meme  2009-11-23 16:18:07  host: chello089075061130.chello.pl

    do kubusP: według info BL : jedynie na "około 20 dni przed" możliwe jest aby usługa o nowych parametrach została aktywowana, w miejsce poprzednich parametrów. W twoim przypadku się wyrobili, ale generalnie nie jest to takie oczywiste i jak ktoś ma dłuższy okres zanim mu wygaśnie umowa terminowa to mimo złożonego zamówienia i podpisania aneksu, musi swoje odczekać. Na stronach TP piszą że między 90 a 30 dni przed końcem umowy można złożyć zamówienie więc nie wiem jak mogli przyjąć twoje zamówienie na aneks 9.10 skoro umowa wygasa 1.11 ?

  • 0

    160. ~kubusP  2009-11-23 16:39:46  host: egu145.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @meme zwlekałem specjalnie do 9 października aby podpisać aneks na nową promocje "superinternet". Wcześniej wydzwaniali do mnie prawie codziennie przypominając o upływającym terminie. Jak widać i tak się pośpieszyłem bo mamy kolejną obniżkę :)

  • 0

    161. ~mati  2009-11-23 17:44:52  host: apn-77-114-181-36.dynamic.gprs.plus.pl

    a jak si wmie prezent, dvd czytnik czy navi, a po 3 miesiacach bedzie chcialo sie zrezygnowac, co to wtedy? no bo przeciez prezent moze juz byc uzywany, lub nawet uszkodzony, no bo przeciez roznie to bywa, jest za to jakas kara, jezeli tak to jaka?

  • 0

    162. ~zosia  2009-11-23 18:20:30  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam do 14 stycznia umowe z neostrada i telefon stacjonarny, rachunki wynosza po 120zl bo dzwoniac komorki jest drogo. oferuje mi sie netia na 24 miesiace i nie wiem co zrobic...prosze o pomoc

  • 0

    163. ~gosc  2009-11-23 18:47:13  host: 81-dzi-4.acn.waw.pl

    @zosia - sprawdz sobie czy nie mozesz zmienic planu taryfowego w tp. Bo oni ostatnio obnizyli ceny na komorki - a TY może masz stary plan jeszcze.

  • 0

    164. ~zosia  2009-11-23 18:52:36  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzwonilam juz do tp odnosnie abonamentu i neostrady i powiedzano mi ze bede placila rachunek chocbym nie dzwonila na komorki ponad 100zl...

  • 0

    165. ~zosia  2009-11-23 18:53:44  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przy predkosci 512...beda promocje ale przy duzych predkosciach...a ja chce do 1Mb

  • 0

    166. ~simon  2009-11-23 18:57:17  host: 188.33.57.115

    @Michal_72 do końca listopada jest promocja "zostań z nami". Jeżeli skończy sie lojalnościówka to umowa przechodzi na nieokreślony i cena np za 1mb jest 80zł (bez podpisywania dodatkowych umów) @zosia podaj jaka prędkość Cię interesuje i ile na te kom dzwonisz @163 cena 0,32zł/min do W3 jest w każdym abonamencie (nawet najstarszym, nawet socjalny)

  • 0

    167. ~zosia  2009-11-23 19:03:52  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    interesuje mnie 512Mb a teraz to moge wogole nie dzwonic na komorki bo wole z komorki na komorke :) ale sam abonament telefoniczny jest bardzo drogi...

  • 0

    168. ~simon  2009-11-23 19:11:19  host: 188.33.57.115

    @zosia no to zawieszenie za 21,35 i wtedy średnio z neo płacisz poniżej 70zł albo razem z neo podpisujesz lojalke na abonament tp60 i przez 6mc płacisz 26zł a przez kolejne 18 104,90zł

  • 0

    169. ~zosia  2009-11-23 19:19:18  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a nie lepiej wziasc z netii na liniach tp i bede placila telefon+internet=94zl ktore bede placila od 7 do 24miesiaca przy predkosci 1Mb?? jak radzicie?

  • 0

    170. ~simon  2009-11-23 19:35:28  host: 188.33.57.115

    jeżeli możesz sobie pozwolić na kilka-kilkanaście dni przerwy w dostępie do internetu to netia jest ok

  • 0

    171.  2009-11-23 19:44:46

    po takim czyms moze warto zastanowic czy nie pozostac w tp? c ojeszcze moga zaproponowac, wlasciwie czas swiateczny jeszcze sie nie zaczal a tu prosze

  • 0

    172. ~zosia  2009-11-23 19:46:07  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli netia jest az taka zla???

  • 0

    173. ~zosia  2009-11-23 19:58:05  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    netia mi powiedziala ze jesli beda promocje to w kazdej chwili moge z nich korzystac a w neostradzie jesli bedzie promocja to dopiero bede mogla z niej skorzystac jak mi umowa wygasnie...(przy duzych predkosciach)

  • 0

    174. ~greghoryy@wp.pl  2009-11-23 20:30:52  host: djn180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to ładnie a sie wpierdzielilem na 2 lata 1mb + telewizja za 69zl. Teraz mnie krew zalewa. Badziejstwo totalne i jeszcze musze rok czekac. Dzisiaj dzwonilem nie mozna w zaden sposob przerwac umowy bez placenia kary. Nawet podpisujac nową z wyzszą sumą... jaki żal z tp. Musze sie dziec jak queik z tym smiesznym 1mb a te telewizja to zal i nedza. Nigdy wiecej zadnych 2 letnich umów.

  • 0

    175. ~zosia  2009-11-23 20:43:42  host: adng234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    skonczylam wlasnie rozmowe z netia i gosciu mi powiedzial ze nie ma umow 12-miesiecznych tylko najmniej to 24-miesieczne ale dopiero od 7 miesiaca bym placila 94zl za internet wraz z telefonem w tym 120 minut darmowych. zrywajac umowe wczesniej placilabym kary 122zl. co sadzicie o tym?????????

  • 0

    176. ~Scenic1  2009-11-23 20:46:15  host: 188.146.173.233.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Tak tak tylko ktos nie doczytal,ze umowe mozna zerwac 3 miesiace po[od 23 dla nowych podpisujacych "internet na probe" ale tylko i wylacznie na umowie 2 letniej.A nie 3 wiec z ta nawigacja nie wypali 161 :]

  • 0

    177.  2009-11-23 20:48:55

    telewizja nie jest taka do bani bo maja miedzy innymi orange sport z siatkówką, co dla mnie akurat jest rewelacją, o extraklasie nie wspominając na którą czasem też można popatrzeć.

  • 0

    178.  2009-11-23 21:47:35

    @zosia może Orange Freedom 1 mbps od 49 zł. na 36 miesięcy plus bodaj koszt łącza 29 zł. i tam dają 20 zł. doładowania jeżeli masz telefon komórkowy w Orange czyli w prepaidzie można sobie pogadać trochę za tą kwotę. Regulamin http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_freedom_discover?st amp=1259009024896

  • 0

    179.  2009-11-23 21:48:32

    @178 Pomyliłem linki. Tutaj jest regulamin http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3116/3191496.pdf

  • 0

    180. ~dretwy  2009-11-24 14:09:43  host: dpo210.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cena neo spada, ceny połączeń spadają, wygląda na to że tp co raz lepiej zaczyna walczyć :) te 26 groszy za minutę to dobra stawka

  • 0

    181. ~aserty  2009-11-24 16:14:05  host: 188.33.158.222

    do 180: tak wszystko spada:-) tylko czemu trzeba placic wiecej? a juz wiem bo jest spadek prosto z frnacji;p sTPadek... czyli ceny spadaja a placisz wiecej;d

  • 0

    182. ~bvb  2009-11-25 12:29:54  host: dpq235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ceny spadły, a wciaż sporo drożej niż u konkurencji - taki paradoks ;)

  • 0

    183. ~  2009-11-25 19:09:22  host: 85-222-19-42.home.aster.pl

    Ceny jak widze spadly sporo, pewnie wiekszosc uzytkownikow i tak tego transferu nie wykorzysta ale zapas warto miec. Biorac pod uwage pokrycie kraju przez infrastrukture tp, to faktycznie idzie ku dobremu.

  • 0

    184. ~  2009-11-25 21:30:23  host: acpb204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak narzekacie na ceny neo itp, a chwalicie kablówki. Zobaczcie popularna m.in w Warszawie sieć aster, chcąc tylko internet za 512kb/s i 1mb/s w nocy (24-12)płacimy jedyne 97zł !!!!, a za 2mb/s i 4mb/s w nocy już jedyne 107zł. 2mb/s w TP razem z zawieszonym telefonem wyjdzie taniej i do tego przez cały dzień mamy dwa, a nawet cztery razy większą prędkość pobierania i dwa razy większą wysyłania.

  • 0

    185. ~kamil  2009-11-25 23:56:00  host: 81-219-158-128.adsl.inetia.pl

    A w NETI za 79zł mam OD 8mbit, zdjety ogranicznik, czyli tyle ile mi fabryka(linia) dala i nie musze placic zanego telefonu ani za utrzymanie lini, i nie wyjezdzajcie mi z zadnym UPC bo to inna technologia ( kablowka a linia telefoniczna )

  • 0

    186.  2009-11-27 01:29:45

    161: karą za zachłanność jest niemożność skorzystania z promocji "na próbę", czyli rezygnacji. :-) Promocje "zamów przez www" i "na próbę" nie łączą się. Taki haczyk. Oj, będzie przykro niektórym.

  • 0

    187. ~poncz  2009-11-27 19:13:13  host: 85-222-19-42.home.aster.pl

    co Wy z tą netią? poprawcie się jeśli się mylę, ale moim zdaniem netia nie bardzo ma szanse świadczyć lepsze usługi od tp. Skoro nie ma własnej infrastruktury, a używa dzierżawionej, to siłą rzeczy ma na jej kształt niewielki wpływ. Dlatego komentarze typu "tepsa mi nie działała a netia śmiga jak złoto" można między bajki włożyć. Do tego tp na dużo większy zasięg świadczenia usług. Biorąc pod uwagę aktualną promocję, to jednak uważam że wieszanie psów na tej firmie jest nieco na wyrost.

  • 0

    188. ~kosik  2009-11-28 08:48:21  host: fgi18.internetdsl.tpnet.pl

    netia i tak jest najlepsza

  • 0

    189. ~z  2009-11-28 18:36:17  host: 77-254-94-172.adsl.inetia.pl

    z tym korzystaniem z nowych promocj iw Netii nie jest tak różowo.... Ja mam umowę 36M, aktualne promocje nie obejmują tego okresu. Co z tego ze przysługuje mi prawo do zmiany, jeżeli powiedziano mi, że skoro nie ma mojego okresu już w ofercie - nie mogę zmienić promocji. Ot, taka prawidłowość. moim zdaniem bardzo zła praktyka - skąd klient ma wiedzieć, że teraz podpisując np. umowę na 18M, kolejne nie będą oferowane na 12M i 24M? Przecież to można dowolnie zmieniać...

  • 0

    190. ~AsterSrasterDisaster  2009-11-28 18:42:33  host: gaja.tpnet.pl

    @184. TPSA ma szczęście, że istnieją takie firmy jak Aster, które zatrzymały się kilka lat temu w rozwoju :(. W innym przypadku to nawet nie było by czym się pocieszyć. Ale internautów w Aster jest blisko 3 razy mniej internautów niż w UPC (165 vs 438 tys.). A różnica ta najpewniej będzie się jeszcze bardziej powiększać.

  • 0

    191.  2009-12-11 18:46:50

    AsterSrasterDisaster, masz alternatywe?? moze przechodzisz do neo?

  • 0

    192. ~AsterSrasterDisaster  2009-12-11 21:09:51  host: gaja.tpnet.pl

    @191. Ja akurat mam. Co prawda zdaje sobie sprawę, że wiele osób nie ma, ale co to ma do mojej wypowiedzi? Aster

  • 0

    193. ~AsterSrasterDisaster  2009-12-11 21:10:30  host: gaja.tpnet.pl

    Aster to mniej niż TPSA.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-91-171-137.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.