Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SonyEricsson wprowadza trzy nowe modele do Polski

SonyEricsson wprowadza trzy nowe modele do Polski

WitekT 6 Października 2009 21:27

0 0

SonyEricsson zaanonsował dziś w Polsce trzy telefony z nowej serii - Satio, Aino i Yari. Pierwsze dwa pojawią się w sklepach i u operatorów w listopadzie, ostatni jeszcze w październiku.

se sati aino yari

Satio to najbardziej zaawansowany z prezentowanych modeli, z aparatem 12,1 Mpix i dotykowym Symbianem na pokładzie, który SonyEricsson pokazał - jeszcze jako prototyp o nazwie Idou - na lutowym kongresie w Barcelonie, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

sonyericsson satio sonyericsson satio sonyericsson satio sonyericsson satio

sonyericsson satio sonyericsson satio

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Satio w katalogu.

Aino to model z dotykowym wyświetlaczem i klawiaturą numeryczną. Producent podkreśla współpracę z konsolą PlayStation3, m.in. możliwość oglądania filmów zapisanych na jej dysków poprzez komunikację WiFi.

sonyericsson aino sonyericsson aino sonyericsson aino sonyericsson aino

sonyericsson aino sonyericsson aino sonyericsson aino




Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Aino w katalogu.

Yari to najprostszy z zaprezentowanych modeli, chociaż pozycjonowany na średniej półce, głównie dzięki aparatowi 5,1 Mpix. Ciekawostką są gry oparte o informacje pobierane z czujnika ruchu i przedniej kamery - można m.in. zagrać w tenisa stawiając telefon na podstawce i poruszając się przed telefonem w podstawce według instrukcji wyświetlanych na ekranie.

sonyericsson yari sonyericsson yari sonyericsson yari sonyericsson yari

sonyericsson yari

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Yari w katalogu.

Na uwagę w tych trzech modelach zasługują dwie rzeczy. Pierwsza rzecz to złącze na ściance bocznej, co ma umożliwić ładowanie telefonu bądź komunikacja z komputerem w podstawce podczas oglądania filmów na panoramicznym wyświetlaczu. Druga - rezygnacja z kart MemoryStick M2 na rzecz microSD, która będzie już standardem we wszystkich nowych modelach SonyEricssona.

Szeroko zakrojona akcja reklamowa tych trzech modeli rozpocznie się w listopadzie. Najpierw w Internecie, a potem - być może - zakończy się happeningiem "skoczków" znanym z innych krajów, który można obejrzeć na stronie hopperinvasion.com.

Do końca roku do Polski powinny jeszcze wejść trzy nowe modele SonyEricssona - C901 (spore opóźnienie względem reszty Europy), W715 oraz zaawansowana XPERIA X2. 21. października będzie można w Polsce zobaczyć także ciekawy model XPERIA Pureness, o którym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. Niestety, na ten model z transparentnym wyświetlaczem przyjdzie nam jeszcze w Polsce trochę poczekać.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 30
  • 0

    11. ~pir  2009-10-07 00:17:44  host: host-62-141-255-222.tomaszow.mm.pl

    matryca to matryca a optyka to już inna bajka. Fajnie, że S.E. puścił 3 nowości bo w ofercie operatorów ta firma odchodziła do lamusa

  • 0

    12. ~  2009-10-07 00:32:25  host: v08-05.opera-mini.net

    Czekamy na ceny może czas zmienić mojego se k550i, na pewno następnym telefonem będzie SE, bardzo dobra firma, jestem zadowolony z ich produktów nie mam na co narzekać ;)

  • 0

    13. ~mk  2009-10-07 01:35:25  host: t07-06.opera-mini.net

    Wszystkie trzy modele można już zamawiać w jednym z brytyjskich sklepów internetowych. Satio za ok. 2.500, Aino za ok. 1.800, a Yari za ok. 1.550 PLN. Jeśli te modele mają być ostatnią deską ratunku SE, to wszystko wskzauje na to, że ustalając ich ceny na takim poziomie, producent wbił jeden z ostatnich gwoździ do swojej trumny. Pomijam już kuriozalnie długi czas oczekiwania który upłynął od zapowiedzi tych modeli do wprowadzenia ich na rynek.

  • 0

    14. ~  2009-10-07 06:14:19  host: inet20909ng-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Satio dostępny w naszym kraju od 19.10 za 2699 a Aino też od 19.10 za 1999zł

  • 0

    15. ~f  2009-10-07 08:10:57  host: afhw143.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak zwykle u SE nie będą miały diód ani pulsujących klawiszy migających przy niodebranym połączeniu czy nieprzeczytanym smsie. Aparaty spore, od 12-mega do 5-ciu to już coś, ale czy będą robiły w miare przyzwoite zdjęcia? Wątpie, ostatnie cybershoty od SE typu C902 C905 i kilka innych robiły wyrażnie sabsze zdjęcia niż poczciwy K800i. Najlepsze do zdjęć na dzień dzisiejszy są Samsungi z nowym Pixonem, Innov850 i Soulem na czele. Żaden SE nie robi takiej jakości zdjęć. Zobaczymy co te pokażą ale cena mocno zaporowa, nie wróżę im sukcesu. Zakupią je zapewne jedynie najbardziej zagorzali fani marki choć i w to śmiem wątpić.

  • 0

    16. ~bob  2009-10-07 09:12:35  host: srv.westside.kielce.pl

    Oby Satio pokazal jakas klase i jakosc... Brakuje starych czasow designu i jakosci Ericssona... T28, T39 to byly sluchawki :)

  • 0

    17. ~  2009-10-07 09:18:09  host: v05-11.opera-mini.net

    @10 Dzisiaj jest to glownie interpolacja czyli usrednianie. Szczegolow od tego teoretycznie nie powinno przybyc. Ale wraz z rozwijajacymi sie algorytmami rozpoznawania obrazow, dzis np juz mamy rozpoznawanie usmiechu, bedzie wkraczac ekstrapolacja z "wyobrazni" komputera i rzeczywiscie moga sie pojawic dodatkowe szczegoly tyle ze wymyslone przez komputer :-) Nie bedziemy tu mieli do czynienia zatem ze zdjeciem ale bardziej z obrazem malowanym przez komputer z natury. 2-3mpx to bedzie zdjecie a pozostale mpx to obraz. Dla mnie prawdziwe 10mpx z optyki 2-3mpx pojawi sie wowczas gdy instrukcja wykonania zdjecia 10mpx bedzie obejmowala wykonanie 4-5 szybkich lekko przesunietych zdjec z ktorych w postprocesie beda skladane te 10mpixelowe :-)

  • 0

    18. ~hajla  2009-10-07 10:19:09  host: bajabongo.ds.pg.gda.pl

    ach ten SE :) juz widze jak te ich chromy odpryskuja od plastiku :) nigdy wiecej tego dziadostwa.

  • 0

    19. ~  2009-10-07 10:22:53  host: v04-07.opera-mini.net

    Get nie udzielaj się, zmiana nicka tutaj nic nie da ;)

  • 0

    20. ~  2009-10-07 10:38:41  host: chello089074153057.chello.pl

    Powinni wymyśleś telefon komórkowy z klapką z dwoma wyświetlaczami. Ekran w środku powinen być na 320x240, 16 mln kolorów, karta pmięci,aparat 3,2 MPx, Gry Java :)

  • 0

    21. ~greg  2009-10-07 11:02:07  host: 80.240.172.26

    qzwa a gdzie nowe unijne gniazdo zasilania ? czekam na SE bujam sie z jakas badziewna nokia ale nie kupie szajsu !

  • 0

    22. ~~jaro  2009-10-07 11:44:56  host: apn-95-41-115-3.dynamic.gprs.plus.pl

    do ~f widziałem na You Tube, że Satio ma migającą diodę nad ekranem po lewej str.która ma sygnalizować różne stany telefonu, również gdzieś o tym czytałem na forach.. Pozatem wszystkie SE z serii P mają taką diodę, oraz seria W i G ze starym już systemem UIQ. A jakość materiałów jest obecnie dużo lepsza niż w telach z korei, co dowodza przerozne testy i moja subiektywna ocena

  • 0

    23.  2009-10-07 11:51:13

    Przelomowa bedzie Xperia x3 z Androidem, prawdopodbnie premiera juz w styczniu.

  • 0

    24. ~~jaro  2009-10-07 11:57:22  host: apn-95-41-126-100.dynamic.gprs.plus.pl

    telefony z "europejskim wejściem" mini usb zaczną pojawiać się dopiero od przyszlego roku,bo od 2010r.ta umowa miedzy najwiekszymi producentami tel. ma moc wiążącą. wiec to są ostatnie telefony z fast-portem. od stycznia należy się spodziewać u wszystkich tylko mini USB:)

  • 0

    25. ~  2009-10-07 12:24:38  host: v02-02.opera-mini.net

    Jednak pod koniec troche mnie wyobraznia poniosla w @17 :-) na przesunietych zdjeciach nadal nie bedzie widac dodatkowych mniejszych szczegolow niz da rade optyka a tylko dostatecznie duze tyle ze przesuniete :-( Co najwyzej soft lepiej zinterpretuje obraz i lepiej odgadnie brakujace szczegoly.

  • 0

    26.  2009-10-07 13:05:51

    @25 i wczesniejsze. te matryce fizycznie maja tyle mpix inaczej sony by sie tak tym nie chwalilo i nie sprzedawalo tego dalej ;) to nie jest zadna interpolacja. problem w tym, ze piksele upchniete sa na tak malej powierzchni, ze glowa boli... matryca taka pozostawia wiele do zyczenia pod wzgledem jakosci (polecam zobaczyc zdjecia z phonearena.com przy nienajlepszym oswietleniu). nie bez powodu montuje sie w profesjonalnych aparatach matryce pelnoklatkowe zamiast takich wielkosci ziarnka grochu ;) pod tym wzgledem akurat samsung idzie w dobrym kierunku - nie stara sie upychac wszystkiego w swoich telefonach na jaknajmniejszech powierzchni.

  • 0

    27. ~shag  2009-10-07 13:09:29  host: ffb146.internetdsl.tpnet.pl

    do 24 chyba masz na mysli microUSB, a co do standardu to pierwsi wzieli sie za to chińczyc, europa tylko to skopiowala (ale i tak chwała im za to)

  • 0

    28. ~lo  2009-10-07 14:00:36  host: 78.133.210.185

    @27 mala poprawka .. niestety europa skopiowala tyle ze ulomnie... wlasnie chiny maja mini.. a nam wcisneli ... micro.. ;/

  • 0

    29. ~  2009-10-07 14:47:46  host: v08-14.opera-mini.net

    @Thonka do matrycy nie odnosilem sie zupelnie bo nie wiem. Dokonuje sie staly postep materialowy, softwarowy... Natomiast natknalem sie w jakiejs dyskusji ze twardym ograniczeniem dla rzeczywistych mpixeli jest fizyczna zasada bodajze dyfrakcji swiatla, cos w kazdym razie z optyki z ktorej podobno wynika ze przy tej wielkosci jak w komorce obiektyw da rade przeniesc moze 2-3Mpx. To dlatego lustrzanki maja takie ogromniaste obiektywy. I tu jest krotka koldra...

  • 0

    30. ~twój stary bogaty  2009-11-05 10:38:08  host: afht246.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "15.~f" gosciu chyba nigdy nie miales c905 i k800i jezeli mowisz ze c905 robi gorsze zdjecia, mam oba te telefony caly czas i nie moge sie z toba zgodzic! a co do diód migających przy nieodebranych polaczeniach itd, nie wiem jak dwa pozostale modele ale Satio ma takie cos, narka

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-138-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet