Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SonyEricsson drugi w Polsce w 1Q2006

SonyEricsson drugi w Polsce w 1Q2006

WitekT 17 Maja 2006 14:09

0 0

Zgodnie z ostatnio przedstawionymi wynikami badań opracowanymi przez firmę GFK Polonia dla rynku telefonii komórkowej w Polsce, Sony Ericsson w I kwartale 2006 roku uzyskała II pozycję na rynku telefonów komórkowych.

Badanie przedstawia procentowy udział w rynku w pierwszym kwartale tego roku. Badanie Instytutu GFK Polonia dotyczy udziału w rynku w segmencie konsumentów detalicznych. W tym segmencie rynku, sumując wyniki całego kwartału (Sty-Marz) - udział sprzedaży telefonów komórkowych marki Sony Ericsson zamknął się na poziomie 18,5%. Dzięki temu wynikowi osiągnęliśmy silną drugą pozycję na rynku detalicznym. Jednocześnie dzięki szerokiej gamie produktów przeznaczonych dla segmentu klienta biznesowego, który to segment nie jest przedmiotem badania Instytutu GFK Polonia – nadal umacniamy pozycję drugą wśród producentów rozwiązań mobilnych dla tego rynku. Na ofertę w tym segmencie składa się szerokie portfolio rozwiązań dla komunikacji mobilnej, wraz z akcesoriami oraz kartami PCMCIA - mówi Marcin Mikucki, Marketing Manager SonyEricsson Polska.

Tak wysokie wyniki udziału w rynku to rezultat wprowadzenia wielu nowoczesnych technologii oraz innowacji w telefonach mobilnych, w tym bardzo popularnej marki Walkman firmy Sony. W 2006 roku firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe atrakcyjne telefony dla segmentu klientów indywidualnych, takie jak Z300i, J230i czy J220i. Nadal także doskonałą popularnością cieszą się modele dostępne w 2005 roku.




Sukces, jaki odniosła firma Sony Ericsson w pierwszym kwartale tego roku to zapowiedź kontynuacji naszych przyszłych inwestycji w rynek telekomunikacyjny w Polsce. W II połowie 2006 roku na rynku pojawią się produkty, które będą świadectwem rozwoju naszych technologii, opracowywanych dla coraz bardziej wymagających rynków telefonii mobilnej – powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager SonyEricsson Polska.

Niezależny instytut GFK Polonia zajmuje się badaniami rynku detalicznego konsumentów indywidualnych. Badania obejmują operatorskie sieci sprzedaży rozmieszczone w całej Polsce, oraz sieci marketów RTV/AGD zajmujących się sprzedażą sprzętu elektronicznego.

Źródło tekstu: SonyEricsson, wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1.  2006-05-17 14:46:14

    Sołny Erykson iz da best... Aj tynk... :)
    Drugi w Polsce - do pierwszego jeszcze pewnie sporo brakuje.

  • 0

    2. ~Tottoto  2006-05-17 14:56:25  host: nat4.tychy.msk.pl

    Jak to? przeca pare dni temu była informacja, że to samsung jest drugi, cytuję:
    "Zgodnie z wynikami badań niezależnego ośrodka badań rynku GFK Polonia, Samsung z końcem marca tego roku objął drugą pozycję na rynku telefonów komórkowych w Polsce ze średnim udziałem w łącznej sprzedaży producentów wynoszącym około 20%.

    Pierwszy kwartał z pewnością możemy zaliczyć do udanych. Już po trzech miesiącach osiągnęliśmy cel, który postawiliśmy sobie pod koniec zeszłego roku, czyli objęcie w 2006 roku drugiej pozycji na rynku telefonów komórkowych w Polsce – mówi Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Samsung Electronics Polska..."

    Zdecydujcie się kto w końcu jest ten drugi, a najlepiej podajcie całe zestawienie a nie dumne wypociny PR-owców telefonicznych korporacji; więcej niezależności...

  • 0

    3. ~  2006-05-17 15:33:50  host: nat-mo1.aster.pl

    kto jest kur... pierszy pewnie dziadowa nokia

  • 0

    4. ~getITright  2006-05-18 12:41:40  host: phantom.teldom.pl

    Sony Ericsson drugi w Polsce ? osiągneliśmy DNO !!! przypominam że na świecie ta firemka jest na 6 miejscu z udziałerm w rynku na poziomie 5-6%

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-24-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.