Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Sony XPERIA S z żółtym odcieniem ekranu oficjalnie

Sony XPERIA S z żółtym odcieniem ekranu oficjalnie

Q! 2 Kwietnia 2012 23:18

0 0

sony xperia sSony poinformował oficjalnie, że w niewielkiej ilości egzemplarzy smartfonu XPERIA S mogą wystąpić problemy z wyświetlaczem. W określonych warunkach mogą się na nim pojawić żółte przebarwienia.

Taka sytuacja - według Sony - może mieć miejsce w momencie, kiedy wadliwe egzemplarze wystawione zostaną na działanie temperatury powyżej 40 stopni Celsjusza. Jednak jak zaznacza producent, usterka ta dotyczyć ma tylko niewielkiej partii produktu.




Gdyby jednak przytrafiła się, to Sony zaleca wizytę w autoryzowanym punkcie, w którym usterka zostanie wyeliminowana bezpłatnie. Sony nie poinformował jednak na czym miałoby polegać jej usunięcie.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.
Zobacz: test telefonu Sony XPERIA S.

Źródło tekstu: Sony, wł     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    7.  2012-04-03 06:42:55

    a te przebarwienia to czasem nie od kleju/spoiwa za pomocą którego przytwierdzony jest ekran? na iPhonie było też coś takiego :P zdarza się każdemu. brawa dla Sony że się przyznali

  • 0

    8. ~Q  2012-04-03 09:28:35  host: static-223-197.is.net.pl

    @3 Daniel: rozumiem, ze twierdzenie o awaryjnosci SE czerpiesz jedynie z wlasnych doswiadczen z awaryjnym modelem jakim byla x10 :) Ja sprzedaje telefony od 4 lat i moje doswiadczenie z przyjmowania sprzetu do naprawy mowi mi, ze najwiekszym szrotem jest 1. Nokia 2. LG. Najlepszy serwis ma HTC, najgorszy Nokia. Mozesz polemizowac ale % udzial nokii w zwrotach do serwisu to jest ok 50 % ogolu!! a sprzedaje Samsungi, SE, LG, Nokia, HTC, Emporia, Alcatel

  • 0

    9. ~  2012-04-03 09:42:26  host: 89-77-101-152.dynamic.chello.pl

    Ja reklamowałem SGS2 nie uwzględniono reklamacji bo papierek naklejony na płytę główną zmienił kolor i po gwarancji

  • 0

    10. ~  2012-04-03 09:45:18  host: 178.183.147.143.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    @9 - co, sam zmienił? poszedł na piwo i się zalał bydlak?

  • 0

    12.  2012-04-03 10:50:07

    Polskie serwisy to w ogóle parodia. Trzeba prosić się żeby łaskawie naprawili telefon za który słono zapłaciliśmy, a i tak w dużym procencie zwracają telefon bo "został zalany", co jest wyssane z palca. W UK brat używał N95 8GB przez prawie 2 lata i usiadł na nią wsiadając do auta przez co slidery się pogięły i telefon nie działał. Zaniósł do serwisu i wszystko mu wymieniono (łącznie ze sfatygowaną obudową) po to, żeby był nadal ze sprzętu zadowolony. U nas by go nawet palcem nie ruszyli, tak się tu dba o klientów.

  • 0

    13. ~  2012-04-03 11:03:15  host: s39-05.opera-mini.net

    @12-za oszustwa serwis zapłaci karę producentowi, więc to można spokojnie w miejskie legendy wsadzić. A producent może zamówić inną obsługę serwisową dla danego kraju. Więc ale do producenta.

  • 0

    14. ~miko  2012-04-03 12:42:11  host: cpc12-lee210-2-0-cust121.7-1.cable.virginmedia.com

    Moja pierwsz "eska" miała ten żółty odcień. Było to troszkę denerwujące. Operator wymienił mi bez problemu i tym razem trafilem dobrze:)

  • 0

    15. ~  2012-04-03 13:48:22  host: 89-77-101-152.dynamic.chello.pl

    Czy wymienili na nowy panel to same zjawisko występuje bo to jest wada konstrukcji wyświetlacza a nie technologiczna

  • 0

    16. ~MotoR  2012-04-03 14:03:14  host: 106.48.1.3

    ad nr 8.: Ja natomiast sprzedaje telefony od 7 lat i moje doświadczenie z przyjmowania sprzętu do naprawy mówi mi, że największym szrotem jest Samsung (alias Szajsung), a na drugim miejscu jest Sony Ericsson. Możesz polemizować ale procentowy udział Samsunga w zwrotach do serwisu to jest ok 50 % ogółu, zaś Sony Ericsson 40%!! Natomiast najbardziej niezawodne są telefony/smartfony Motoroli oraz Nokii.

  • 0

    17. ~nax  2012-04-03 14:25:57  host: aatd241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z tą Nokią to chyba kpisz =P Jedna za drugą lecą na serwis. A Samsungi (jak to nazwales Szajsungi), owszem - ale chyba stare trupy pokroju J700 i S5230 :). W tej chwili psuja sie bardzo rzadko. Ale takie uogolnianie to sobie mozna.. Sry za OT :)

  • 0

    18. ~Mozart7,5  2012-04-03 15:02:54  host: 106.48.1.3

    ad nr 17.: To ty kpisz i bezczelnie zarzucasz mi niby pisanie nieprawdy, podczas gdy sam rzuciłeś tu tylko kilka pustych i bezwartościowych frazesów. Parafrazując - twoje tekst to sobie można... :-)

  • 0

    19. ~  2012-04-03 15:19:34  host: 178.183.147.143.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    A ty co - masz licencję na prawdę objawioną? z chińskiego proxy? Z mojego doświadczenia dokładnie na odwrót jest. Tzn. Samsung jest z tych popularnych marek najmniej problematyczny, zaś Nokie są jak bumerang. I jakie ty masz dowody na poparcie swoich tez?

  • 0

    20. ~MotoR  2012-04-03 15:56:46  host: 106.48.1.3

    ad nr 19.: Nie masz argumentów to się proxy zasłaniasz... to doprawdy żałosne :-) Równie bezsensownie jak twoje przypinki do proxy byłoby pytanie czemu ty nie piszesz z jakiegoś "stacjonarnego adresu" tylko używasz dynamicznego mobilnego hosta?! Co do meritum to nie bądź bezczelnym hipokrytą - sam nie przedstawiałeś dowodów na poparcie swoich farmazonów, a ode mnie ich żądasz?! Poza tym naucz się czytać ze zrozumieniem - wyraźnie i jasno pisałem wcześniej o swoim doświadczeniu z przyjmowania sprzętu do napraw!

  • 0

    21. ~  2012-04-03 16:01:22  host: 178.183.147.143.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Ja pracuję w telefonach 100 lat, Graham Bell kłaniam się. Może być taki dowód?

  • 0

    22. ~  2012-04-03 16:03:16  host: 178.183.147.143.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Też pracuję w branży, i wiem jak wygląda ruch na serwisie. Z mojej wiedzy wnika to co napisałem. Jak tam w Irlandii MaSter, Motor, Mozart75 - czy jak ci tam.

  • 0

    23. ~Marcin  2012-04-03 19:18:21  host: bfn27.neoplus.adsl.tpnet.pl

    daniel Racja Niby Sony a najniższa chińska jakość wykonania czyli znany wcześniej sony ericsson

  • 0

    24.  2012-04-03 20:29:49

    :)

  • 0

    25. ~MarcinGSM  2012-04-06 00:17:29  host: bdo96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    MotoR U mnie leci już ósmy rok w sprzedawaniu i serwisowaniu telefonów.Podzielam Twoje zdanie jak najbardziej a fan boje szajsunga i full wypasa dla dzieci (czytaj sony ericssona ,bo ma napchane wsio bajerów ale konstrukcyjnie to jednorazowa zabawka) niech sobie dalej tak piszą.Nokia to telefon który po zakończeniu umowy śmiało mozna sprzedac za kilka sówqek a 90% SE szajsunga czy lg wtedy już pewnie dawno będa na złomie. Sam od lat pomijając epizody z poznawaniem wyżej wymienionych ,,marek" używam Noki i żadna nigdy mi nie padła a odsetek tych które sprzedaje a później jada do serwisu to około 1 na kilkadziesiąt

  • 0

    26. ~Sentinel  2012-06-21 22:58:32  host: 94.42.85.2

    Ja z doświadczenia wiem, że to nowe Nokie nie są wytrzymałem. Miałem x3, która barzdo często wracała do serwisu. Później kupiłem Wave'a 533 i chodził wyśmienicie. Do tej pory chodzi. A teraz kupiłem Neo V, która zdarzyło mi się zagrzać to 63 stopni, i nic się jej nie stało, Trzyma się bardzo dobrze, nie ma żadnych żółtych plam na ekranie, czy czegoś podobnego spowodowanego wysoką tempetraturą.. ;) Pozdrawiam!

  • 0

    27. ~max  2013-09-01 12:08:10  host: public-gprs516519.centertel.pl

    @26 Samsungi to tez wielki szajs, z tym wave to miałeś szczęście - mi w Wave 2 po 14 miesiącach padł wyswietlacz, Nokia N95 tez mi się zepsuła - siadła taśma wyświetlacza po bagatela 6 latach...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-232-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet