Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Sony staje się dominującym producentem matryc aparatów

Sony staje się dominującym producentem matryc aparatów

orson_dzi 5 Maja 2015 10:05

2 2

W ostatnim czasie Sony nie radzi sobie najlepiej pod względem sprzedaży smartfonów, za to coraz lepiej radzi sobie w produkcji aparatów do modeli konkurencji.






W 2014 roku Sony kontrolowało 35% rynku matryc w aparatach. Obecnie liczba ta wzrosła do 40,2% i stale rośnie. Podane liczby obejmują niestety zarówno matryce w aparatach urządzeń mobilnych, jak i tradycyjnych aparatach. Mimo wszystko pokazuje to rosnącą dominację Sony, ponieważ drugim producentem matryc jest OmniVision z wynikiem 15,7%, a trzeci jest Samsung posiadający 15,2% rynku. Rynek matryc do aparatów jest warty 8,2 mld dolarów, więc niemalże polowa tej kwoty trafia w ręce Sony.

Z matryc Sony korzysta obecnie między innymi Apple, LG i Samsung. O ich uznanej jakości bardzo dobrze świadczy fakt, że Samsung, pomimo produkowania własnych matryc, korzysta z podzespołów produkcji Sony. Wszystko wskazuje na to, że Japończycy, pomimo słabnącej popularności własnych smartfonów, nie znikną za szybko z rynku urządzeń mobilnych.

Źródło tekstu: Wall Street Journal; wł     

Dodaj do:

Tagi: sony

w sumie: 1
  • 0

    1. ~Adam M.  2015-05-05 22:23:42  host: 78.156.177.1.dynamic.ip.euron.pl

    Zabawne jest to że niektóre matryce Sonego powstają w fabryce należącej do LG. :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-175-236.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.