Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SMS-y skutecznie przypominają o zadłużeniu

SMS-y skutecznie przypominają o zadłużeniu

orson_dzi 30 Marca 2016 14:38

2 7

Wiadomości SMS są jedną z najskuteczniejszych form przypominania klientom o zadłużeniu wobec firm.

Wiadomości tekstowe najczęściej przypominają o zbliżającem się terminie zapłaty, wystawionej fakturze, kwocie, danych do przelewu, opóźnieniach lub w razie przekroczenia terminów - o wysokości naliczonych odsetek i innych konsekwencjach. Dłużnik może zostać poinformowany na przykład o terminie zawieszenia usługi, wszczęciu procesu windykacyjnego lub zostać zaproszonym do negocjowania zaległej spłaty. Dzięki odpowiedniemu planowaniu wysyłki i personalizacji wiadomość nabiera przystępnego dla odbiorcy charakteru. Oczywiście niezmiernie istotna jest przejrzystość komunikatu i odpowiedni czas przesłania go do klienta - te dwa czynniki mogą znacząco podnieść skuteczność działań.




Według danych przeprowadzanych przez firmy zajmujące się masową wysyłką SMS, ponad 90% wiadomości tekstowych jest otwieranych przez odbiorców, a najczęściej następuje to w czasie krótszym niż jedna minuta. Celem masowej wysyłki SMS jest oczywiście zmobilizowanie płatników do jak najszybszego uregulowania należności, a powyższe statystyki dotyczące wiadomości tekstowych pokazują, ze jest to narzędzie wyjątkowo skuteczne.

Według danych Rejestru Dłużników ERIF Biura Informacji Gospodarczej średnie zadłużenie Polaków wynosi około 7 tysięcy złotych na osobę. Pod koniec roku 2015 w Rejestrze znalazło się ponad 4 mln spraw o łącznej wartości ponad 20 mld złotych. Konsumenci są zadłużeni głównie z powodu nieuregulowanych płatności za usługi telekomunikacyjne, multimedia, zobowiązania wobec banków i innych instytucji finansowych - głównie firm, które udzielają pożyczek krótkoterminowych.

Źródło tekstu: SMSAPI     
Źródło zdjęć: SMSAPI

Dodaj do:

Tagi: sms | smsapi

w sumie: 14
  • 0

    1. ~Hotelarz  2016-03-30 14:40:47  host: user-46-113-54-89.play-internet.pl

    Jak mam nie zapłacić to i SMSy wam nie pomogą.

  • 1

    2.  2016-03-30 14:49:28

    hehehe dlatego podaje się tymczasowy nr prepaid przy umowach.

  • 0

    3. ~ola  2016-03-30 14:53:22  host: ip-37-248-254-225.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    powinna być opcja wyłączenia tego - w nju mam sms, FV, wpłata, wystawiono.. zwariować mozna

  • 2

    4. ~  2016-03-30 14:53:41  host: 188.146.9.74.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A po ok. półrocznej karencji od rozwiązania umowy/utraty ważności prepaida taki numer trafia do puli i nowy abonent jest nękany wiadomościami i połączeniami od firm windykacyjnych, banków, itd. z powodu zadłużenia poprzednika

  • 0

    5. ~  2016-03-30 14:56:05  host: 188.146.9.74.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @3: W NJU to w ogóle tragedia - masz aktywne Polecenie Zapłaty, a dostajesz na kilka dni przed terminem zapłaty przypomnienie o treści "dokonaj wpłaty do dnia X.Y". BOK nie widzi problemu,,,

  • 1

    6. ~  2016-03-30 14:57:23  host: public-gprs516532.centertel.pl

    @4 właśnie - karencja powinna trwać co najmniej 2 lata.

  • 0

    7.  2016-03-30 15:01:28

    @5 BOK na to nic nie poradzi, te SMS-y idą z "systemu". Ale fakt, w nju mobile jest ich za dużo, poza tym potrafią się nie raz dublować. Poniekąd wychodzi to z "przyjaznego procesu windykacyjnego". Tam nawet jak masz zaległość i założą Ci blokadę, to możesz doładować konto jak prepaida i dalej dzwonić. Jakiekolwiek kroki windykacyjne są podejmowane stosunkowo bardzo późno.

  • -5

    8. ~OBRZYN  2016-03-30 15:19:50  host: apn-5-172-252-11.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja mam plusa i nikt mnie nie nęka. A jak się ma pseudo siec to rożnie z tym bywa.

  • 0

    9. ~tomek  2016-03-30 16:49:06  host: 178235023172.gliwice.vectranet.pl

    w firmie x w ktorej posiadam abonament na telewizje cyfrowa smsy wysylane sa juz tydzxien przed terminem platnosci. Ma to swój cel i daje do myslenia

  • 0

    10.  2016-03-30 16:57:33

    Podpisałeś cyrograf to płacisz. Nie ma, że nie.

  • 1

    11.  2016-03-30 17:32:13

    A ja nie korzystam z usług firm, w których tego g.wnianego spamu sms'owego nie można wyłączyć. Potwierdzam, że najgorszy jest pod tym względem Orętsz. Dodatkowo na początku jakkiejkolwiek umowy zawsze podaję nr tymczasowy.

  • 0

    12. ~  2016-03-30 18:05:18  host: 188.146.135.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @7: BOK mógłby przekazać dalej sugestię do osób zajmujących się systemem. Ale odmawiają.
    Mam też numery w Play oraz T-Mobile i nie ma tam takich cyrków. Przychodzi chyba 1 sms z kwotą, terminem, formą płatności, itp.

    Proces windykacyjny mało mnie interesuje.

  • 1

    13. ~Marek  2016-03-31 04:27:14  host: n23-04-03.opera-mini.net

    Mnie w nju irytuje jedno-sms o przekroczeniu 39 zł w jeden na wszystko i że wszystko od tej pory bez limitów. Po pierwsze, jaki sens tego skoro i tak więcej zapłacić nie mogę za usługi krajowe? Po drugie- dubel na drugi numer nju dodatkowy. Gdy zdarza się, że przekroczę te kwotę np.o 23 ej , to użytkownika drugiego numeru sms budzi. W marcu nie było tego smsa, więc albo coś się zawiesiło, albo ktoś zmądrzał u operatora.

  • 0

    14. ~  2016-03-31 08:14:08  host: n27-03-03.opera-mini.net

    Treść wiadomości
    13). Tj. Sms sieciowy bez numeru?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-129-169.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet