Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SMS-y pomagają walczyć z paleniem

SMS-y pomagają walczyć z paleniem

WitekT 20 Października 2004 17:15

0 0

W walce z nikotynowym nałogiem Francuzi sięgają po co raz to nowe sposoby - jedna z regionalnych kas ubezpieczeniowych postanowiła wysyłać krótkie wiadomości tekstowe SMS tym, którzy postanowili rzucić palenie - donosi dziennik Le Figaro.

Uważaj! Jeden papieros oznacza, że zapalisz kolejnego! Rzucić palenie oznacza nie sięgać już po ani jednego papierosa! - SMS-y takiej treści dostają palacze, którzy zwrócili się do przychodni po pomoc w zerwaniu z nałogiem. Treść wiadomości ułożył zespół lekarzy i specjalistów od walki z tytoniem. Komunikaty są różne, w zależności od wieku, płci i stopnia uzależnienia od nikotyny.




SMS-owa kuracja trwa 12 tygodni. W tym czasie palacz, który chce rzucić palenie, dostaje setkę wiadomości. Autorzy kampanii, która ma być wsparciem dla osób uzależnionych i nie zastępuje innych sposobów rzucenia nałogu, wskazują też na pozytywne aspekty zerwania z paleniem. Jeden z SMS-ów ma taką treść: Bieganie, pływanie, uprawianie sportów z rodziną. Nadszedł czas, abyś sprawdził, jakie są twoje możliwości.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.