DAJ CYNK

SMS reklamowy przygarnę

LuiN

Wydarzenia

11,2 mln Polaków zadeklarowało w czerwcu, że w ostatnim miesiącu otrzymało reklamowego SMS-a. Otrzymanie fizycznych ulotek w tym czasie deklaruje tylko o 4,3 mln więcej z nas. Co ciekawe, wedle badań instytutu MillwardBrown SMG/KRC taka reklama nam nie przeszkadza - podaje Rzeczpospolita.

11,2 mln Polaków zadeklarowało w czerwcu, że w ostatnim miesiącu otrzymało reklamowego SMS-a. Otrzymanie fizycznych ulotek w tym czasie deklaruje tylko o 4,3 mln więcej z nas. Co ciekawe, wedle badań instytutu MillwardBrown SMG/KRC taka reklama nam nie przeszkadza - podaje Rzeczpospolita.

Według tego samego badania, 6,9 mln osób odebrało w ciągu miesiąca przed ankietą reklamowy telefon. Ponad połowa badanych nie kasuje reklamowych SMS-ów. Dla reklamodawców nie jest jednak aż tak znowu różowo - bez czytania SMS-y reklamowe kasuje aż 28 procent ankietowanych.

Badanie jest przeprowadzane trybie ciągłym, na próbie około 3 tys. osób miesięcznie, w wieku od 15 do 75 lat.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Rzeczpospolita