Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Smartwatche LG z WebOS

Smartwatche LG z WebOS

orson_dzi 8 Stycznia 2015 22:54

1 0

Android Wear, to młody system, chętnie używany przez producentów inteligentnych zegarków. LG zamierza go porzucić kosztem WebOS.



Na temat zegarka LG z WebOS pisaliśmy już w październiku. Teraz wiemy już, że to przejście powoli staje się faktem. Pomimo dobrego startu Android Wear, LG nie jest do końca zadowolone z nowego systemu i zamierza stworzyć własny ekosystem, oparty właśnie na WebOS.




Zobacz: inne filmy z kategorii Oprogramowanie


LG z powodzeniem korzysta z WebOS w swoich telewizorach. Gdyby dołączyć do nich inteligentne zegarki, a w przyszłości może i inne urządzenia, mielibyśmy gotowy ekosystem. Dzięki temu można by między innymi sterować sprzętem domowym z poziomu zegarka. W teorii wszystko wygląda niemalże idealnie i jest też stosunkowo proste do zrealizowania. Problemem jest jednak wszechobecny Android i przyzwyczajenia jego użytkowników. Jeśli LG nie udałoby się zintegrować WebOS z aplikacjami na zielonego robota, to ich system mógłby się zwyczajnie nie przebić na rynku.

Źródło tekstu: Androidcentral; The Wall Street Journal; wł     

Dodaj do:

Tagi: lg | smartwatch | web os

w sumie: 1
  • 0

    1. ~owp  2015-01-09 16:07:46  host: user-94-254-145-77.play-internet.pl

    Porzucić AW kosztem WebOS?
    OMG, gorzej niż Onet...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-175-236.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.