Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Smartfony Sony XPERIA widziane oczami polskiego dziecka [wideo]

Smartfony Sony XPERIA widziane oczami polskiego dziecka [wideo]

Q! 2 Kwietnia 2012 18:26

0 0
Sony udostępnił pierwszą z reklam swoich smartfonów XPERIA dla polskiego rynku. Tym razem o telefonie opowiada 8-letni Filip.

Wcześniej podobna reklama, jednak w rozszerzonej wersji, dostępna była w wersji anglojęzycznej. Szerzej o niej pisaliśmy w tej wiadomości.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Polska wersja reklamy została okrojona i z ponad 1-minutowego wideo stworzona została 30-sekundowa reklama.


Źródło tekstu: Sony, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~cyk  2012-04-02 19:42:31  host: 89-69-108-53.dynamic.chello.pl

    irytująca reklama

  • 0

    2. ~zbig  2012-04-03 19:48:41  host: adiv240.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieję, że za tą reklamę nikt kasy nie dostał - słabiutko, a telefon... chyba fajny, choć mu podobno ekran żółknie ;-)

  • 0

    3. ~Grum  2013-02-07 19:38:23  host: host-89-228-175-35.dynamic.mm.pl

    A mnie się podoba. Zastanawiam się tylko czemu bohaterem jest dziecko, a nie nastolatek, czy też jakiś młody leming. Czyżby uderzali do coraz młodszych klientów? 8 lat to chyba nieco za wcześnie na wyczesanego smartfona?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-193-33.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.