Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

LuiN 30 Września 2014 16:07

8 2
Od 30. września z oferty SmartDom skorzystać mogą nie tylko obecni, ale i nowi klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu.



Pierwsza edycja oferty uruchomiona w maju br. dostępna była wyłącznie dla klientów Plusa lub Cyfrowego Polsatu o minimalnym stażu 60 dni. Teraz z promocji Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę będą mogli skorzystać także nowi klienci, nie posiadający jeszcze żadnej usługi tych operatorów.

Aby skorzystać z promocji należy zakupić telewizję Cyfrowego Polsatu, Internet Power LTE Plusa lub Cyfrowego Polsatu lub telefon w Plusie - z abonamentem min. 39,90 zł w ofercie bez sprzętu lub min. 59,90 zł w ofercie ze sprzętem. Tego samego dnia lub w całym okresie trwania promocji można dokupić drugą usługę z 50% rabatem na abonament przez cały okres umowy oraz w ciągu 10 kolejnych dni trzecią nawet za 1 zł przez cały okres umowy (maksymalny rabat na trzeci produkt to 28,90 zł).

Promocja Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę jest nadal dostępna dla dotychczasowych klientów, którzy swoją pierwszą umowę z Plusem lub Cyfrowym Polsatem podpisali przed 30. września, bez względu na staż. Wystarczy, że za posiadany produkt płacą nie mniej niż 49,90 zł.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: cyfrowy polsat | plus | smartdom

w sumie: 56
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~gogo  2014-09-30 20:48:47  host: ip-37-248-255-161.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Miałem internet w neti 6Mb za 59zł i stacjonarny za35zł ,teraz mam 20Mb za 35zł i komórke w za 1zł plusie.Satelite polsat mam od kilku lat.Mnie się opłaca

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~  2014-09-30 21:38:32  host: 89-65-159-68.dynamic.chello.pl

    @35, a wystarczyło kupić przez telesprzedaż i dostałbyś 3-6m-cy gratis, co zabezpieczyłoby cie przed pełnymi fakturami.
    Dobrze, że to podnosisz ale naprawdę kupując na infolinii można uzyskać rabaty 100% nawet do 6m-cy na telefon i 4m-ce na internet.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~marian  2014-09-30 23:13:51  host: dynamic-78-8-46-80.ssp.dialog.net.pl

    smart dom dla nowych w cyfrowym polsacie? powiem krótko: na to czekałem; zawiedziony usługami innych operatorów i innych platform chcę wreszcie popróbować w tandemie Plus/CP, który wydaje się sensownie rozwijać swe priorytetowe usługi. dość powiedzieć, że pozostali jedynie naśladują ich działania, z dużym opóźnieniem i niezbyt udatnie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~Romik  2014-09-30 23:15:29  host: cca60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z połączenie polsatu z plusem jako abonament obu jestem bardzo zadowolony. Sam teraz korzystam ze smartdomu i cały czas liczę, że będzie więcej usług w tej ofercie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    41. ~  2014-10-01 01:55:45  host: host-176-221-121-21.dynamic.mm.pl

    @31, to nie są zawiłe wywody tylko opis faktów i tego jak traktowany jest klient, który sam stara się pozyskać ofertę dla siebie. Jak nie spełnia warunków, to jest w gorszej kategorii. Ponadto wielkie ściemy o dostępności ofert podczas, gdy faktycznie ich pozyskać nie można - umowy na infolinii niedostępne, a sprzęt niedostępny w punktach. Przesadzili z agresywną reklamą, nie znają umiaru i równowagi między promocją, popytem a zdolnością podaży. Odpowiedz sobie sam czy ta firma jest normalna i stabilna.
    Ponadto firma świadczy usługi. USŁUGI dla klienta. Firma żyje z pieniędzy klienta i to ona powinna dostosowywać się do jego potrzeb, a w CP/Plusie widzę chęć urabiania klientów do potrzeb firmy. Firma powinna być dla klienta, nie klient dla firmy. Kiedyś się na tym grubo przejadą - d*pą po betonie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42.  2014-10-01 08:34:30

    41. - jeśli potrzebujesz kupić ciężarówkę to idziesz do "salonu" sprzedającego motorynki? I jeszcze żądasz dostosowania profilu sprzedaży do swoich potrzeb? Weź przestań! Wolność jest! Ja nie świadczę usług osobom fizycznym. A i nie wszystkim firmom - bo mam y wolność i jako wolny przedsiębiorca też mogę stawiać warunki moim klientom ;-) Tak - Klient moim panem, ale kiedy już jest tym klientem - za to mi płaci bym robił to czego się podjąłem ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~jurekjegode  2014-10-01 09:19:29  host: 83.1.195.51

    Dajcie mi odnośnik gdzie jest oferta jak ktoś chce kupić 3 rzeczy na raz telewizja, telefon za 50% ( duży abonamonet), plus te ich lte,.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    44. ~  2014-10-01 10:20:10  host: host-176-221-121-113.dynamic.mm.pl

    @42, marny los firmy, która nie wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. No, chyba, że już zdąrzyła nałapać jeleni...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    45.  2014-10-01 14:52:41

    44. - co to znaczy wychodzić naprzeciw potrzebom klientów? Skąd wiesz jakie są potrzeby klientów, jeśli klient się nie pyta o to czego potrzebuje? Czy ja mam wychodzić poza moją branże czy nawet specjalizację w branży - żeby klienta zadowolić? No przestań... Przykłąd - konkretny przykład bym poprosił.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    46.  2014-10-01 14:55:34

    Zaczęliśmy od tego, ze klient nie spełnia kryteriów udziału w promocji czy skorzystania z oferty... Nie ma prawa takich kryteriów usługodawca ustalać? Bo co? Bo nie zarobi? No wiesz - jakbym brał zlecenia z jakimi do mnie przychodzą i ile by chcieli za to zapłacić, to na zus by mi nie wystarczyło przy 24 godzinach pracy codziennie nie wyłączając niedziel i świąt (kiedy zresztą i tak zdarza mi się pracować) ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    47. ~Punk  2014-10-01 23:00:16  host: apn-95-41-11-68.dynamic.gprs.plus.pl

    o jest fajną promocją i Plus wraz z Cyfrowym Polsatem się postarali, co by nie gadać to ta oferta im tak wyszła że teraz klienci się wbijają drzwiami i oknami żeby u nich być.
    Sam mam ich ofertę od prawie samego początku i raz reklamowałem ich usługę bo źle mi naliczyli rabat, po uznaniu reklamacji jest jak narazie ok i myślę że oferta jest mimo wszystko jak narazie najlepsza i inne oferty w tym te z Orange mogą się schować przy tej ofercie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    48. ~Kuzyn1920  2014-10-02 10:02:41  host: 92.60.132.22

    Podam przykład:
    W Saturnie kupimy HP Pavilion G6 za 2200PLN czyli 24*91,666
    W Plusie druga usługa 50% daje (149/2)*24 = 1788
    Oszczędzamy 412PLN i mamy 30 GB LTE.

    Niestety oferta była dostępna tylko 7 dni, później szybko została zablokowana. Ale komu sie udało :] GRATULUJE!

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    49. ~Marco  2014-10-02 13:16:36  host: 078088060141.bielskobiala.vectranet.pl

    Co tu dużo komentować. Po prostu fajny upust na dobre i przydatne każdemu usługi. Mnie tym bardziej cieszy, że dotychczasowa umowa na net mi się kończy :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    50.  2014-10-02 19:26:25

    @35 pośredniczyłem przy zawieraniu 2 umów w lipcu i rabat 50% był naliczony już od 1 faktury, także było OK. Jedynie zapomnieli naliczyć 0zł za pierwszy miesiąc ale sami zrobili korektę :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~gość  2014-11-03 13:37:42  host: aclu185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niestety, nie mogę wziąć TV Polsatu cyfrowego, choć mam od 10 lat 2 numery w abonamencie w Plusie za ponad 100 zł i skorzystać z programu SmartDom, gdyż abonament mam na firmę, a firma nie jest klientem. Tak stwierdziły Panie w 3 Punktach Cyfrowego Polsatu w Częstochowie, gdyż one dostały komunikat z samej góry Cyfrowego Polsatu. W punktach Obsługi Klienta Polsatu Cyfrowego, kiedy poprosiłem o regulamin Programu SmartDom nie ma żadnego punktu, który by zabronił do upustu 50% osobom, które prowadzą działalność gospodarczą. To jest jawna dyskryminacja i wprowadzenie w błąd klienta. Wszystkie 3 punkty Obsługi Klienta proponują normalną opłatę za pakiety.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    52.  2014-11-03 13:45:17

    51 - firma jest jak najbardziej klientem ;-) Konsumentem nie jest jak już... Wczoraj jakoś albo w weekend przysłali mi jakiś regulamin (ale to nie smartdomu chyba a tego ich paszportu) - jako uczestnikowi programu. A klientem Plusa jestem nie jako konsument a jako firma (jednoosobowa działalność). Tak jak mówię - nie firma jest winna - głupi ludzie... Nie jest mi oczywiście przykro z tego powodu, bo czemu miałoby być, ale niestety na takich widać trafiłeś. Pewnie są jakieś problemy z interpretacją tego wszystkiego (ja sam nie rozumiem zupełnie zasad tego programu i nie wnikam w nie uzasadniając sobie to to tym, że nie muszę bo mam wszystkie abonamenty niższe niż dolny próg uczestnictwa, więc i tak nie skorzystam) ;-) Chociaż owszem korzystam z korzyści - ze styku bankowości i telekomunikacji - mam rabaty na fakturze za telefon (faktura na firmę).

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    53. ~Oszukani  2014-11-26 20:49:28  host: public1764.cdma.centertel.pl

    Złodzieje i oszuści!!! Przez kilka miesięcy przysyłali podwójnie zawyżone faktury. Jak złożyliśmy reklamację to ją uwzględnili i kilka dni później złośliwie internet odłączyli za to, że uczciwie płaciliśmy za siebie i cholera wie kogo jeszcze. Powiadamiamy prokuraturę i wytaczamy sprawę w sądzie cywilnym, bo to jest skandal XXI wieku. Jeszcze nikt nam nie odłączył mediów, gdy za nie płaciliśmy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~Mario  2014-12-23 13:46:41  host: apn-31-1-196-37.dynamic.gprs.plus.pl

    Uważajcie na "tricki" Plusa, Power LTE po wykorzystaniu podstawowego pakietu danych 30 GB w najwyższym abonamencie zwalnia do 1 Mb/s, a zgodnie z umową powinno być do 30 Mb/s. Pan Solorz=Pomysłowy Dobromir...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~qqq  2015-10-10 19:53:18  host: apn-95-40-125-108.dynamic.gprs.plus.pl

    NIEDOZWOLONE ??? praktyki PLUS – a
    Faktura dla PLUSA w wysokości 49,97 zł/m – NIE uprawnia cię do skorzystania ze zniżki ofercie SmartDOM.
    Jeżeli jesteś stałym klientem ( w abonamencie) i dokupujesz 1 lub 2 usługi.
    DLACZEGO ???
    Właściwa odpowiedź brzmi :
    Abonament 40,63 +Vat 9,34 = 49,97 zł/m. - łączna opłata za FAKTURĘ.
    Za abonament 40,63 - czyli zniżka ci nie przysługuje. Bo minimalna suma za ABONAMENT uprawniająca do zniżki wynosi 49,90 zł/m. Obojętnie co sprzedawca napisze Ci na Umowie.
    GRA SŁÓW - abonament a faktura - a BULISZ TY :)
    Do tej pory PLUSa uważałem za poważna firmę - MYLIŁEM SIĘ :(
    Możesz PLUS – owi płacić i 100zł, ale jak abonament wyniesie poniżej 49,90 – nie dostaniesz ulgi tylko RACHUNEK. (Acha – od sumy którą płacisz odejmij nie tylko VAT ale i ULGI przyznane dotychczas , np. za e-fakturę, zniżkę za terminowe opłaty itp…. ) BARDZO FAJNE

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56.  2015-10-10 19:55:01

    55 - regulamin czytał?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-54-95.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.