Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SkyCash i PKP Intercity testują mobilne bilety

SkyCash i PKP Intercity testują mobilne bilety

LuiN 3 Listopada 2014 14:34

4 0

sky cash pkp intercity SkyCash i PKP Intercity rozpoczęły pilotaż nowego narzędzia umożliwiającego kupowanie biletów przez komórkę. Rozwiązanie umożliwia zakup kilku biletów w jednej transakcji i działa przez całą dobę. Użytkownicy aplikacji otrzymują również fakturę VAT.

Już wkrótce dzięki aplikacji mobilnej SkyCash pasażerowie PKP Intercity zyskają możliwość korzystania z nowego sposobu zakupu biletów. Rozwiązanie, które jest w fazie testów, pozwala zaoszczędzić czas, oferując jednocześnie cały szereg dodatkowych usług, jak płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkowanie w kilkudziesięciu miastach, wypłacanie gotówki z bankomatów, przelewy na numer telefonu czy zakup biletów do kina. Za pomocą aplikacji będzie można kupować bilety na wszystkie połączenia krajowe PKP Intercity, obsługiwane przez pociągi EIC oraz TLK. Start usługi zaplanowano na przełom listopada i grudnia 2014 roku.




Użytkownicy aplikacji wyszukują połączenie oraz określają parametry, np. liczbę biletów, rodzaj zniżki, klasę czy rodzaj wagonu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash ich bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce "Kontrola". Tym samym, podczas podróży nie muszą mieć połączenia z Internetem. Wszystkie bilety są dodatkowo wysyłane na ich adres e-mail. Osoby korzystające ze SkyCash będą mogli wybrać opcję zakupu biletów wraz z fakturą VAT. Aplikacja obejmuje również szybką i wygodną opcję ich zwrotu, bez konieczności udawania się do dworcowej kasy.

Źródło tekstu: SkyCash     
Źródło zdjęć: SkyCash

Dodaj do:

Tagi: bilety | pkp intercity | skycash

w sumie: 13
  • 0

    1. ~Adam  2014-11-03 15:12:21  host: apn-95-41-236-29.dynamic.gprs.plus.pl

    I to mi się podoba

  • 0

    2.  2014-11-03 15:17:42

    Maruda mode on:
    Niedawno padł mi telefon. Awaria. Zdarza się dzisiejszym telefonom nader często, na szczęście mam gwarancję. Czekałem akurat w kolejce do lekarza, więc skutkiem był brak możliwości zbicia nudy. Gdybym jednak tak siedział w InterCity i podczas kontroli biletu za 100 zł nie mógł udowodnić, że go nabyłem, to miałbym, proszę was moi mili, minę nietęgą. Czasem tradycyjny kawałek papieru daje większe bezpieczeństwo niż elektroniczny cud techniki all in one.

  • 1

    3. ~ccx  2014-11-03 15:21:25  host: 78-131-144-99.tktelekom.pl

    Maruda:
    ' Wszystkie bilety są dodatkowo wysyłane na ich adres e-mail.'

  • 0

    4.  2014-11-03 15:30:35

    @ccx
    Masz rację. W moim lub sąsiednim przedziale na pewno siedzi ktoś, kto ma urządzenie multimedialne i chętnie pożyczy, bym mógł się zalogować na swojego maila i pokazać konduktorowi, że mam ten chromolony bilet. Żaden problem, wszyscy będą szczęśliwi.

  • 1

    5. ~sawq  2014-11-03 15:58:58  host: pl2vpn.mydevil.net

    "Rozwiązanie umożliwia zakup kilku biletów w jednej transakcji i działa przez całą dobę" Zamiast kilku biletów w jednej transakcji niech lepiej udostępnią zakup jednego biletu na połączenie z przesiadką - którego od lat nie można kupić przez ich stronę www.
    Ciekawe czy będzie można kupić bilet w godzinach 23:30 - 1:00.

  • 1

    6. ~Julian  2014-11-03 16:08:23  host: 212.160.172.84

    @Nomedaj
    To na wszelki wypadek sobie wydrukuj bilet z kodem

  • 0

    7. ~Nick  2014-11-03 17:00:10  host: user-164-127-79-43.play-internet.pl

    Pamietaj nosic ze soba drukarke hahaha

  • 1

    8.  2014-11-03 17:02:35

    @6 Ludzie, gdzie wyście mózgi pogubili? Cały urok aplikacji i zakupów mobilnych sprowadza się do tego, że wszystko załatwiam przez telefon i NIE MUSZĘ nosić żadnych dodatkowych papierków. Jeśli mam sobie drukować bilet zakupiony przez aplikację mobilną, to równie dobrze mogę go kupić przez zwykłą stronę internetową. Albo w kasie na dworcu, gdzie wydruk jest za darmo.
    Nie jestem przeciwnikiem nowoczesnych rozwiązań, tylko zwracam uwagę na niebezpieczeństwa, które niosą. Bo chciałbym, by ludzie byli ich świadomi i nie obudzili się czasem z ręką w nocniku.
    Niestety, zawsze pojawi się zastęp "geniuszy", chcących błysnąć intelektem i czepia się bez logiki.

  • 0

    9. ~yurek  2014-11-03 17:11:27  host: 87-205-224-183.adsl.inetia.pl

    I dobrze. Teraz czas na PolskiegoBusa.

  • 0

    10.  2014-11-03 22:36:03

    @8. Masz nieco racji, ale zapominasz że nawet jak dostaniesz mandat za brak ważnego biletu, gdyż nie byłeś w stanie go okazać konduntorowi to zawsze pozostaje reklamacja. Wtedy zapłacisz tylko kilka złotych opłaty manipulacyjnej i po problemie.

  • 0

    11. ~Michu  2014-11-04 09:22:37  host: host-46-186-48-21.dynamic.mm.pl

    Ale to bzdura, że aplikacja nie będzie potrzebowała połączenia z internetem. Niby jak zakupiony bilet zapisze się w systemie bez PKP Intercity bez połączenia z internetem?!
    Przecież bilet musi być zarejestrowany w ich systemie, żeby kanar mógł go zeskanować.
    Mam nadzieję, że aplikacja będzie działać lepiej niż ta dla PKP Przewozy Regionalne.

  • 0

    13.  2014-11-04 10:00:39

    11, Michu - nie będzie potrzebowała połączenia w czasie kontroli biletu.

  • 0

    14.  2014-11-13 12:14:37

    a to PKP ma API do ich systemu?
    czy skycash robi craping ich strony?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-150-215.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet