Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Skrót wydarzeń - 5. listopada

Skrót wydarzeń - 5. listopada

WitekT 5 Listopada 2007 22:15

0 0

Przedstawiamy skrót wydarzeń z 5. listopada 2007 roku.

Multimedia Polska kupiła spółkę Intertel za około 5,5 mln zł, działającą na obszarze Górnego Śląska i posiadającą własną infrastrukturę telekomunikacyjną, w tym szkieletową sieć światłowodową.

Wirtualna Polska rozbudowuje serwis skierowany do użytkowników telefonów komórkowych i innych urządzeń przenośnych. Witryna wzbogaciła się właśnie o rozbudowany dział Biznes. Znaczące modyfikacje objęły również Pocztę WP dostępną przez komórkę. WP wprowadziła nowy interfejs poczty oraz zagwarantowała posiadaczom telefonów komórkowych swobodne czytanie maili pisanych w HTMLu, dzięki zastosowaniu konwersji HTMLa na tekst. W związku z zakończeniem beta testów serwis zmienił swoją nazwę - z mobi.wp.pl na docelową mini.wp.pl. Użytkownicy sieci WPmobi korzystają z wprowadzonych usług oraz całego serwisu mini.wp.pl bezpłatnie.

SonyEricsson znalazł się wśród najsilniejszych marek na rynku polskim i otrzymała tytuł Superbrand Polska. Marka oceniana była w kategorii "elektronika konsumencka". W tej kategorii wyróżnionych zostało 8 marek. Celem rankingu Superbrand jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich obecnych na polskim rynku.




Zarząd warszawskiej giełdy warunkowo zgodził się na wykluczenie z obrotu akcji Elektrimu. Najistotniejszym spośród warunków jest ogłoszenie wezwania. Dopiero kiedy wszystkie warunki zostaną spełnione GPW poda, od kiedy wstrzymany zostanie handel akcjami spółki. Władze GPW uznały, że istnieją ważne powody, przemawiające za wykluczeniem akcji Elektrimu z obrotu. W przypadku Elektrimu nastąpił zbieg obowiązków informacyjnych wynikających z dwóch sytuacji prawnych. Jedną jest status spółki publicznej, drugą, sytuacja Elektrimu po ogłoszeniu jego upadłości z możliwością układu. Ten zbieg może zmniejszyć szansę, że postępowanie upadłościowe zakończy się układem z wierzycielami.

W ofercie sklepu internetowego Ery została przygotowany specjalny bonus. Przy zakupie wybranego zestawu z telefonem Tak Tak i Tak Tak fon klient otrzyma w prezencie album CD i DVD Beyonce - "B'Day" DeLuxe Edition, lub pakiet upominków firmy Nokia - akcesoriów do telefonu: naszyjnik, smycz i zawieszka.
W internetowym sklepie Era.pl trwa również licytacja złotych numerów Tak Taka. Cena wywoławcza złotego startera to 49 złotych. W przypadku wszystkich produktów przesyłka jest bezpłatna.

Dla Zhu Zhiqianga z Chin ludziki rysowane za pomocą kilku kresek stały się wyrazem ekspresji. Artysta stworzył serię epizodów, w których postacie toczą zacięte pojedynki według zasad wschodnich sztuk walki. Początkowo cała seria przygód tych minimalistycznych bohaterów nosiła tytuł "Xiao Xiao" oznaczający "Mały Mały", jednak z czasem miano to przylgnęło do głównego wojownika. Motorola wykorzystała sprawdzony pomysł i przygotowała reklamę ostrej brzytwy RAZR2 V8. Reklamę można zobaczyć na stronie www.motorola.com/xiaoxiao.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~ukenamuniu  2007-11-05 23:36:36  host: nat-go2.aster.pl

    2 razy xiao - dobre

  • 0

    2. ~YX  2007-11-06 07:26:31  host: 212.160.172.70

    infrastruKturę - nie "infrastrujturę" ;)

  • 0

    3.  2007-11-06 10:48:43

    YX: fixed, dzięki! :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-71-19.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.