DAJ CYNK

Siny ząb u 90% Polaków?

LuiN

Wydarzenia

Według testów przeprowadzonych przez PPP Marketing, miesięcznie w zasięgu reklam przesyłanych przez Bluetooth znajduje się 3 mln konsumentów. Spółka twierdzi, że ponad 90% telefonów używanych na polskim rynku ma moduł Bluetooth.

Według testów przeprowadzonych przez PPP Marketing, miesięcznie w zasięgu reklam przesyłanych przez Bluetooth znajduje się 3 mln konsumentów. Spółka twierdzi, że ponad 90% telefonów używanych na polskim rynku ma moduł Bluetooth.

PPP Marketing, przy współpracy ze spółką ProxyAd, przetestował nową formę reklamy - marketing sąsiedztwa (ang. proximity marketing), wykorzystującą technologię Bluetooth. Każda osoba posiadająca urządzenie z włączonym modułem Bluetooth - telefon komórkowy lub notebook - zostaje automatycznie rozpoznana przez stację nadawczą i otrzymuje komunikat promocyjny.

Według badań PPP Marketing, ponad 90% telefonów używanych na polskim rynku posiada wbudowany moduł bluetooth, a ponad 25% użytkowników deklaruje, że nadajnik bluetooth ma włączony na stałe. Testy przeprowadzone w warszawskich punktach, gdzie znajdują się stacje nadawcze ProxyAd wykazały 400 tys. nawiązanych połączeń w trakcie weekendu i 2,9 mln w ciągu miesiąca.

System rozpoznaje model telefonu, na jaki kierowana jest wiadomość i dostosowuje ją do możliwości technicznych aparatu. Następnie zapamiętuje ID telefonu, co pozwala uniknąć wysyłania kilkukrotnej oferty do tego samego użytkownika czy wprost odwrotnie - umożliwia zbudowanie kilkuetapowej kampanii komunikacyjnej.

Koszt dotarcia do konsumenta jest kilkukrotnie niższy niż w przypadku innych nośników reklamowych(prasa czy Internet.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PPP Marketing