Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Simplus w Inteligo

Simplus w Inteligo

WitekT 26 Kwietnia 2005 10:43

0 0

Od poniedziałku klienci Inteligo mogą szybko i wygodnie doładowywać konta Simplus prosto z rachunku bankowego.

W październiku zeszłego roku klienci otrzymali możliwość doładowania kont Era Tak Tak, a w styczniu 2005 kont Heyah.

Aby doładować konto Simplus, wystarczy zalogować się do serwisu WWW i w opcji Przelewy wybrać Doładowanie telefonu komórkowego. Następnie należy podać numer telefonu Simplus, który chce się doładować, wybrać rachunek bankowy, z którego pobrane zostaną pieniądze, a następnie wpisać dowolnie wybraną kwotę z przedziału od 10 do 150 zł.




W serwisie WWW klient Inteligo ma możliwość sprawdzenia historii transakcji oraz wydrukowania faktur za wszystkie wykonane doładowania. Dodatkowo, każdą z faktur może przesłać na wybrany adres e-mail lub numer faksu. Inteligo nie pobiera za to żadnych opłat.

W chwili, gdy klient doładuje konto Simplus kwotą od 100 do 149 złotych, konto to zostanie dodatkowo zasilone kwotą równą 15% wartości doładowania. W przypadku, gdy klient doładuje konto Simplus kwotą 150 złotych, stan tego konta zostanie dodatkowo powiększony o kwotę 30 złotych.

Usługa jest dostępna także spoza terytorium Polski.

Źródło tekstu: Inteligo, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.