Po wejściu do Polski globalnej marki Orange, POP nie zniknął. Okazał się tak silnie i dobrze postrzeganym produktem, że jego likwidacja byłaby dla telekomu nieopłacalna.
W przeciwieństwie do konkurentów, Centertel miał jedną markę prepaid, z którą abonenci mogli się identyfikować. Konkurenci mają ich po dwie: PTC TakTak i Heyah, a Polkomtel – Simplusa i Samych Swoich.
POP pozostaje, gdyż bardzo silnie identyfikowali się z tą marką szczególnie młodzi ludzie. To właśnie do nich będzie kierowana ta oferta – tłumaczy Jacek Kalinowski, rzecznik Centertela.
Centertel przygotowywał się do tego kroku od pewnego czasu, usuwając logo Idei ze starterów POP i robiąc z niego w pełni samodzielną markę.
Wraz z pojawieniem się w Polsce Orange przyszła też oferta prepaid Orange Go. Na razie nie ujawniono, jak wielkim zainteresowaniem się cieszyła. Widać natomiast, że obawiano się utraty
dotychczasowych użytkowników POP-a identyfikujących się z tą marką.
Źródło tekstu: Gazeta Prawna, wł
A co z kartami podpiętymi do usług? Zmienny kod nie będzie przeszkadzał w subskrybcjach?
Poniżej link do pliku pdf z resztą projektów Źródło: http://www.telepolis.pl/s/salr4a
Z tym, że warto podkreślić, że klienci Orange mogą korzystać nie tylko ze swoich stacji, ale także z ...
te wypociny przypominają mi artykuł z "trybuny ludu", po co opluwacie chiny? to jest portal technolo ...
Będą wysyłać do gpt dane po API czy jak? XDDD Pozdro jak ktoś trzyma tam dane