Po wejściu do Polski globalnej marki Orange, POP nie zniknął. Okazał się tak silnie i dobrze postrzeganym produktem, że jego likwidacja byłaby dla telekomu nieopłacalna.
W przeciwieństwie do konkurentów, Centertel miał jedną markę prepaid, z którą abonenci mogli się identyfikować. Konkurenci mają ich po dwie: PTC TakTak i Heyah, a Polkomtel – Simplusa i Samych Swoich.
POP pozostaje, gdyż bardzo silnie identyfikowali się z tą marką szczególnie młodzi ludzie. To właśnie do nich będzie kierowana ta oferta – tłumaczy Jacek Kalinowski, rzecznik Centertela.
Centertel przygotowywał się do tego kroku od pewnego czasu, usuwając logo Idei ze starterów POP i robiąc z niego w pełni samodzielną markę.
Wraz z pojawieniem się w Polsce Orange przyszła też oferta prepaid Orange Go. Na razie nie ujawniono, jak wielkim zainteresowaniem się cieszyła. Widać natomiast, że obawiano się utraty
dotychczasowych użytkowników POP-a identyfikujących się z tą marką.
Źródło tekstu: Gazeta Prawna, wł
Co roku ten sam bełkot, jak bym mógł slajdy bym wam wkleił
To dajcie mi te "zaledwie" 2899zł... Jak będzie kosztować z 1200zł to będzie w miarę niedrogo.
A gdzie podwarszawski WAWTEL 950/450 ?
5G było projektowane z założeniem dużej liczby urządzeń Internet Of Things. Autonomiczne, samokieruj ...
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.