DAJ CYNK

Silny POP

WitekT

Wydarzenia

Po wejściu do Polski globalnej marki Orange, POP nie zniknął. Okazał się tak silnie i dobrze postrzeganym produktem, że jego likwidacja byłaby dla telekomu nieopłacalna.

Po wejściu do Polski globalnej marki Orange, POP nie zniknął. Okazał się tak silnie i dobrze postrzeganym produktem, że jego likwidacja byłaby dla telekomu nieopłacalna.

W przeciwieństwie do konkurentów, Centertel miał jedną markę prepaid, z którą abonenci mogli się identyfikować. Konkurenci mają ich po dwie: PTC TakTak i Heyah, a Polkomtel – Simplusa i Samych Swoich.

POP pozostaje, gdyż bardzo silnie identyfikowali się z tą marką szczególnie młodzi ludzie. To właśnie do nich będzie kierowana ta oferta – tłumaczy Jacek Kalinowski, rzecznik Centertela.

Centertel przygotowywał się do tego kroku od pewnego czasu, usuwając logo Idei ze starterów POP i robiąc z niego w pełni samodzielną markę.

Wraz z pojawieniem się w Polsce Orange przyszła też oferta prepaid Orange Go. Na razie nie ujawniono, jak wielkim zainteresowaniem się cieszyła. Widać natomiast, że obawiano się utraty dotychczasowych użytkowników POP-a identyfikujących się z tą marką.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Prawna, wł