Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Sierpniowe hity sprzedażowe Sony Ericssona

Sierpniowe hity sprzedażowe Sony Ericssona

LuiN 9 Września 2011 11:13

0 0
Biuro prasowe Sony Ericssona przesłało do nas sierpniowe statystyki sprzedaży telefonów polskiego sklepu internetowego producenta. Najchętniej wybieranym modelem był Sony Ericsson Hazel.

Sierpniowe zestawienie przedstawia się następująco:

1. Sony Ericsson Hazel (633 zł)
2. Sony Ericsson Xperia arc w kolorze srebrnym (1847 zł)
3. Sony Ericsson Xperia X10 mini pro w kolorze czarnym (861 zł)
4. Sony Ericsson Elm (573 zł)
5. Sony Ericsson Xperia Neo w kolorze niebieskim (1476 zł)

Trochę dziwić może brak w zestawieniu Sony Ericssona Xperia Play - widać cena 1777 zł wciąż jest za wysoka.




Źródło tekstu: Sony Ericsson     

Dodaj do:
w sumie: 45
  • -1

    30.  2011-09-09 22:18:24

    SE to świetna firma.Robią bardzo dobre telefony. Sam używam Naite i jestem bardzo zadowolony.

  • 0

    31. ~  2011-09-10 07:52:55  host: z48-04.opera-mini.net

    Ola Boga... świat się kończy... E72 klasycznym telefonem. 6700, aka kur... znowu serwis, poniekąd jako następca k800i. E52 tak samo bezawaryjny jak 6700. No chyba sobie ktoś kpiny urządza. Klasyczna Nokia to np. C1-01, C2-01 - które giną przez tandetny plastik, mikroskopijne wyświetlacze (DRODZY PRODUCENCI - OSZOŁOMY DROGIE, STARSZE OSOBY KTÓRE CHCĄ KLASYKÓW MAJĄ SŁABY WZROK I CHCĄ DUŻY WYŚWIETLACZ. SERIO). Konkurencja daje lepsze talefony w tych samych cenach. SE CEDAR, Samsung C3530 ?chyba, C3750 - wreszcie możliwość powiększania czcionki!

  • 0

    32. ~tech  2011-09-11 11:01:59  host: z25-12.opera-mini.net

    @31. Nokia E52 i 6700c są mniej awaryjne od ciebie! Natomiast szajsungi i SE psują się okropnie! - to tak dostosowując się do twojego poziomu merytorycznego ;-)

  • 0

    33.  2011-09-11 11:18:39

    32: akurat E52 sypie się na potęgę ;-).

  • 0

    34. ~antyK  2011-09-11 15:14:06  host: z38-07.opera-mini.net

    do Kamil_K: sam się sypiesz na potęgę ;-) Największy anty-Nokiowy propagandzista na telepolis się odezwał. Chopie jesteś tak wiarygodny w temetyce związanej z Nokią jak Gebels w tematyce związanej z Polską ;-)

  • 0

    35. ~  2011-09-11 15:40:27  host: z47-14.opera-mini.net

    34. Ja nikogo nie bronie, ale z e52 byly problemy. Wycofali i dali nastepne. W pospiechu cos nie wyszlo i nie sprawdzili jej dokladnie przed puszczeniem na rynek.

  • 0

    36. ~  2011-09-11 23:08:13  host: z22-08.opera-mini.net

    @34 - zgodnie z netykietą: przywołałeś Hitlera w dyskusji, czyli przegrałeś. 6700 i E52 to dwa psujące się gnioty, i żadne ugabuga zaklinaczy rzeczywistości tego nie zmienią.

  • 0

    37. ~  2011-09-12 00:29:16  host: z07-13.opera-mini.net

    @36: Kamil_K, nie masz odwagi podpisać się swoim pseudo?! I jeszcze za hitlerem się ukrywasz? ;-) To na prawdę żałosne z twojej strony. Pewnie inspiracje czerpiesz z jego ideologi zwalczając tak zaciekle Nokię ;-/

  • 0

    38. ~  2011-09-12 00:44:49  host: z10-08.opera-mini.net

    @37 - myślałeś o rozpoczęciu leczenia w szpitalu bez klamek? nie jestem Kamilem, a Ty pierwszy napisałeś o Gebelsie, tubie propagandowej Hitlera i III Rzeszy.

  • 0

    39. ~  2011-09-12 00:46:10  host: z07-13.opera-mini.net

    @35.: To było dawno (2 lata temu) i nie prawda - to znaczy partia wadliwych egzemplarzy nie była wcale jakaś wielka. Takie historie zdarzają się każdemu producentowi - nawet (zwłaszcza) Apple - patrz iPhone 4. W 2010 roku Nokia E52 była najlepiej sprzedającym się modelem telefonu w Polsce - nie powesz chyba, że dlatego, niby była awaryjna ;-D

  • 0

    40. ~  2011-09-12 00:48:27  host: z10-08.opera-mini.net

    i jeszcze bezmyślnie za jakimś analfabetą piszę Gebels... Goebbels oczywiście.

  • 0

    41. ~  2011-09-12 00:53:01  host: z07-13.opera-mini.net

    @38.: O, widzę, że lepiej orentujesz się w tematyce III rzeszy niż w telefonach komórkowych! :-) Może zmień portal na taki o II wojnie światowej, bo tu manujesz swój ”talent” ;-p

  • 0

    42. ~  2011-09-12 01:00:45  host: z10-08.opera-mini.net

    W szkole nie siedziałem w oślej ławce to i się orientuję w tym i owym (w sumie w całkiem podstawowych rzeczach z historii współczesnej). Ale chcę pracować nad sobą i poproszę źródło informacji że E52 to najlepiej sprzedający się telefon w 2010 roku.

  • 0

    43. ~antyK  2011-09-12 01:03:15  host: z07-13.opera-mini.net

    @40.: Przez brak szacunku do Gebelsa świadomie napisałem jego imię po polsku - czyli w tak jak brzmi w języku kraju jakim on pogadzał. No ale to twój idol to widzę, że dbasz o poprawną pisownie jego imienia - w języku niemieckim. :-)

  • 0

    44. ~antyK  2011-09-12 01:10:00  host: z07-13.opera-mini.net

    @42.: najpierw szczekasz na Nokię bez żadnych merytorycznych argumentów i bez faktycznych danych, a teraz ci tęskno do źródeł wiedzy, a to dobre ;-)

  • 0

    45. ~  2011-09-12 09:22:59  host: z32-09.opera-mini.net

    @antyK - po polsku Goebbels to Goebbels, ale idolem to raczej Twoim o czym świadczy styl Twojej wypowiedzi. Goebbels i Urban byli by dumni. Pierwszy piszesz bez żadnych danych źe E52 to najlepiej sprzedający się telefon w 2010, ale jak o źródło proszę to wyzwiska. Nie szczekam na Nokię, a komentuję jakość 6700 oraz E52, z którymi mam na codzień kontakt. Oba te modele wracają do serwisu nieproporcjonalnie częściej do liczby sprzedanych egzemplarzy w porównaniu z innymi telefonami.@antyK - po polsku Goebbels to Goebbels, ale idolem to raczej Twoim o czym świadczy styl Twojej wypowiedzi. Goebbels i Urban byli by dumni. Pierwszy piszesz bez żadnych danych źe E52 to najlepiej sprzedający się telefon w 2010, ale jak o źródło proszę to wyzwiska. Nie szczekam na Nokię, a komentuję jakość 6700 oraz E52, z którymi mam na codzień kontakt. Oba te modele wracają do serwisu nieproporcjonalnie częściej do liczby sprzedanych egzemplarzy w porównaniu z innymi telefonami.

  • 0

    46. ~Victor  2011-09-12 15:36:40  host: 202.59.80.158

    ad 45. Tak dla sprawiedliwości to ty PIERWSZY, bez żadnych danych, ani potwierdzenia w faktach zaatakowałeś modele E52 oraz 6700 classic zarzucając im ponadprzeciętna awaryjność - bez danych i wskazania źródeł o tym świadczących to tylko pusta paplanina z twojej strony! Tym bardziej, że od roku mam Nokię 6700 classic i nic złego się jej NIE dzieje, a tym bardziej NIE wymaga interwencji serwisu. Natomiast Nokia E52 to bardzo popularny telefon, tak więc ma ją kilkoro moich znajomych i również ani razu ich egzemplarze nie były w serwisie! No ale ja w przeciwieństwie do krzykaczy twojego pokroju nie twierdze, że omawiane modele są idealne. Ktoś tam mógł trafić na jakiś wadliwy egzemplarz jednego lub drugiego modelu, ale nie ma żadnych powodów żeby je określać jako awaryjne!

  • 0

    47. ~  2011-09-12 16:45:41  host: 202.59.80.158

    @47 - mnie też ścigają niewierni, i uciekłem do Pakistanu. Ty piszesz na podstawie swoich doświadczeń, ja swoich. Moje sa takie, że 6700 nie może być porównywana do SE k800i ponieważ jest o wiele bardziej awaryjna, podobnie jak E52. Swoje doświadczenia opieram na przyjmowaniu tych telefonów do serwisu od kilkudziesięciu klientów, ty na podstawie kilku znajomych. Co zresztą napisałem już we wcześniej komentarzu, tłumacząc skąd taka a nie inna moja opinia.

  • 0

    48. ~wiarus IT  2011-09-12 23:15:45  host: public-gprs284591.centertel.pl

    do typa zpod nr 47 - ślepy jesteś i nie widzisz pola nick, czy rodzice cię kultury nie nauczyli? Przyznam, że dość dziwny ten system komentarz, że można tu wkleić post bez podpisania się! Gdzie indziej to niemożliwe i takie rozwązanie powinno być normą. Tu niestety komentarze widma są dość częste. Nie wiadomo czy to człowiek je pisze, czy może to jakieś zwarcia na łączach ;) A może to już sztuczna inteligencja maszyn pozwala im z nami rozmawiać ;) No ale do rzeczy - od lat już siedzę na różnego rodzaju forach (tudzież systemach komentarzy) i dobrze wiem, że jak ktoś chce uwiarygodnić swoje puste tezy to często podaje się właśnie za serwisanta danego sprzętu. To numer stary jak świat, no a przynajmniej jak Internet ;)

  • 0

    49. ~  2011-09-12 23:55:15  host: z34-16.opera-mini.net

    @48 - Ciebie najwyraźniej też nie nauczyli. Pisać w trzech postaciach, a może i więcej, przez anonimowe proxy, w stym samym stylu i jeszcze udawać że się jest różnymi osobami... przecieź Nokia Polska ma umowę z Orangem. Może jeszcze mi wmówisz, że to ja też się produkuję na tych wszystkich forach narzekając na Nokię udając tych wielu klientów. Koniec końców okaże się, że jest jeden niezadowolony klient, który na dodatek używa produktów konkurencji, poza netbookiem - który jest świetny, i to przeze mnie straciliście 30% rynku angielskiego, wyszliście z Japonii - nawet z Vertu, w USA zamkneliście sklepy, nie wiecie co zrobić z MeeGo. Ale spokojnie - wbrew pozorom potrafie znaleźć pozytywy. To Piękna Anna, ale pewnie nie zrozumiesz. To ja wracam do bycia szczekającym hitlerowcem, na niczym się nie znającym, bez kultury itd... gtfo@48 - Ciebie najwyraźniej też nie nauczyli. Pisać w trzech postaciach, a może i więcej, przez anonimowe proxy, w stym samym stylu i jeszcze udawać że się jest różnymi osobami... przecieź Nokia Polska ma umowę z Orangem. Może jeszcze mi wmówisz, że to ja też się produkuję na tych wszystkich forach narzekając na Nokię udając tych wielu klientów. Koniec końców okaże się, że jest jeden niezadowolony klient, który na dodatek używa produktów konkurencji, poza netbookiem - który jest świetny, i to przeze mnie straciliście 30% rynku angielskiego, wyszliście z Japonii - nawet z Vertu, w USA zamkneliście sklepy, nie wiecie co zrobić z MeeGo. Ale spokojnie - wbrew pozorom potrafie znaleźć pozytywy. To Piękna Anna, ale pewnie nie zrozumiesz. To ja wracam do bycia szczekającym hitlerowcem, na niczym się nie znającym, bez kultury itd... gtfo

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-157-200-1.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.