Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Sferia upraszcza

Sferia upraszcza

WitekT 15 Czerwca 2005 12:25

0 0
Rozpoczęła się przygotowana przez Demo Effective Launching kampania reklamowa sieci telefonii stacjonarnej Sferia.

Kampania prowadzona jest pod hasłem Inni komplikują my upraszczamy. Jej zasięg to Warszawa i okoliczne miasta, czyli obszar, na którym sieć Sferia świadczy usługi telekomunikacyjne.

Celem kampanii jest promocja nowych taryf Sferii i pakietów dodatkowych, ugruntowanie świadomości marki oraz pozyskanie nowych klientów. Celem bezpośrednim jest wygenerowanie jak największej ilości połączeń z firmową infolinią i wejść na strony internetowe Sferii. Kampania potrwa do końca czerwca.


Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~sferia  2005-06-20 20:27:00  host: proxy.umirm.gov.pl

    Co stego, że dobra kampania jeżeli sieć w ogóle nie przygotowana do przyjęcia większej liczby nowych abonentów. Od kilku dni zaczeły się częste problemy z dodzwonieniem w obydwu kierunkach, przerywane rozmowy. Cofneliśmy się do epoki początków Centertela.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-232-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet