Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Serce i Rozum zostają w reklamach Orange [wideo]

Serce i Rozum zostają w reklamach Orange [wideo]

Q! 30 Kwietnia 2012 13:42

0 0

Wbrew informacjom, które można znaleźć w sieci, Serce i Rozum nie rozstaną się z kampaniami reklamowymi Telekomunikacji Polskiej - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Rebranding Telekomunikacji Polskiej na Orange nie będzie miał na to wpływu.

Serce i Rozum to dwaj bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej, którzy cieszą się ciągle rosnącą popularnością. Obecnie ich stronę w serwisie społecznościowym Facebook lubi już ponad 1 mln użytkowników.

W sieci pojawiły się jednak informacje, że dwaj bohaterowie występować będą w reklamach operatora tylko do końca 2012 roku. Miało być to związane z rebrandingiem Telekomunikacji Polskiej na Orange, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.




W przesłanym TELEPOLIS.PL przez Biuro Prasowe Telekomunikacji Polskiej oświadczeniu przeczytać możemy, że informacja, że z końcem roku Serce i Rozum znikną z kampanii reklamowych Orange Polska, jest nieprawdziwa. Najlepszym dowodem jest koncept "przeprowadzki " Serca i Rozumu z Telekomunikacji Polskiej do Orange. Nasi bohaterowie mają dzisiaj ponad milion fanów na facebooku i nadal będą cieszyć obecnych i przyszłych klientów Orange. Co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 21
  • 0

    3. ~  2012-04-30 15:04:48  host: gaja.tpnet.pl

    Ufff!

  • 1

    4. ~Mietek  2012-04-30 15:20:32  host: eqy254.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Serce pomalują na pomarańczową i jedziem dalej :D

  • 0

    5. ~b  2012-04-30 15:21:02  host: ip-37-209-133-105.free.aero2.net.pl

    Plusowe reklamy- to sie staje nudne i zenujace. Trzeba miec granice. netia za szybko zrezygnowala z Kota. Jednak szybko wrocil. Co dobre, samo sie obroni, gorzej wpasc w rutyne.

  • 1

    6. ~b  2012-04-30 15:24:33  host: ip-37-209-133-105.free.aero2.net.pl

    Mnie denerwują te korporacyjne kalki- np z T-mobile- widziałem prawie takie same w Chorwacji. To takie mdłe, uśmiechnięci, szczęśliwi ludzie ganiający za bańkami, bądź hasający po trawie - jak w w Orange :D Formaty są cudowne ! ;)

  • -1

    7.  2012-04-30 15:50:05

    6: A co mają pokazywać? Narzekających zgredów? :P

  • 1

    8. ~pabloki  2012-04-30 15:52:31  host: apn-77-113-166-188.dynamic.gprs.plus.pl

    @6 to ma byc w sensie : pascie sie barany na zielonej trawce a my (t-mobile) za to oferujemy wam pryskajace banki mydlane.

  • 1

    9. ~a_lex  2012-04-30 16:12:05  host: 91.222.57.138

    Znów słyszałem w radiu reklamy T "Mała sieć duża sieć" - czy oni konkurują tylko z Play? Bo przecież Plus i Orange też się łapią pod duze sieci.

  • 1

    10. ~  2012-04-30 17:24:37  host: z48-07.opera-mini.net

    Dobra decyzja.znane postacie,siostrzenicy musze je kupic bo non stop pyta.to wazny rok dla orange,nadrabiaja marketingiem brak u900 i 1.8.mirekb

  • 0

    11. ~zenek73  2012-04-30 20:07:19  host: 89-69-190-86.dynamic.chello.pl

    Ale pewnie trzeba będzie płacić za ich używanie Orangowi :D

  • 0

    12. ~  2012-04-30 20:11:06  host: affv92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wio myszata :):):):)

  • 0

    13. ~b  2012-04-30 20:55:21  host: ip-37-209-135-120.free.aero2.net.pl

    7.Krowy i owce na hali :P Przekaz byłby podobny :P

  • 1

    14. ~kas  2012-04-30 22:09:33  host: 89-69-124-248.dynamic.chello.pl

    Tylko dlaczego nowe serce jest pomarańczowe?

  • 0

    15. ~ZIKu  2012-05-01 05:55:15  host: host-89-230-71-222.rzeszow.mm.pl

    Nie podoba mi się to połączenie ofert gsm i stacjonarnych. W moich oczach Orange straciło a przekaz reklam jest niejasny.

  • 0

    16. ~Ziku  2012-05-01 06:33:11  host: host-89-230-71-222.rzeszow.mm.pl

    A na WP pl piszą że Jakub Wojewódzki za reklamę w play dostał 3mln zł. To nieżle musicie playowcy nastukać minutek po 29gr:))

  • 0

    17. ~  2012-05-01 09:45:55  host: user-164-127-198-208.play-internet.pl

    Z tą popularnością SiR jest jak z jakością disco polo - debil i prymityw się zachwyci a mądry będzie wiedział, że to dno dla debili i prymitywów.

  • 0

    18.  2012-05-01 10:05:39

    (Q) - proszę - nie piszcie Telekomunikacja , bo już mamy Orange - O -RAN-GE ! :-) TELEKKOMUNIKACJA to synomim oszustwa,naciagactwa(dialery) i dymania abonentów więc błagam - Orange nie tele.... :-)

  • 0

    19. ~  2012-05-01 11:19:40  host: z56-05.opera-mini.net

    14). Wskoczysz między wrony, to kraczesz jak one...

  • 0

    20.  2012-05-01 12:38:51

    wydaje mi się, że myszka ma symbolizować klienta TP :)

  • 0

    21. ~neo  2012-05-01 17:11:43  host: ip-93-154-172-158.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    im częściej widzę te denne reklamy tym bardziej się cieszę, że zrezygnowałem z neostrady i tym bardziej mam ochotę pozbyć się TP ze swojego życia całkowicie. Po prostu żenada na maksa. A mnie te reklamy naprawdę wkur... Nie rozumiem tego, czemu taki rodzaj reklamy ktoś wymyślił. Większość reklam nie wzbudzą we mnie emocji, a ta reklama wyjątkowo negatywnie mnie nastraja, chociaż z pozoru wygląda radośnie.

  • 0

    22. ~pracus  2012-05-01 17:47:32  host: host-89-230-77-37.rzeszow.mm.pl

    olek_skype - czy ty wiesz co się zmieniło w strukturze firmy TP po przejęciu przez Orange? To ja ci podpowiem.Nic poza znaczkiem. Ci co mieli usługi w TP dalej maja tylko za te usługi płacą innej firmie która za logo odbije swoje, wyśle do Francji a resztę odda nadal TP. Tylko tyle się stało. A reklamy są fajne bo lekkie i pozytywne, a może i czasem śmieszne. Reklamy to to co w TP wyszło najlepiej.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-18-67.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.