Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Serce i Rozum znów nawiązują do Netii [wideo]

Serce i Rozum znów nawiązują do Netii [wideo]

WitekT 7 Października 2011 12:39

0 0
Rozum grał już Kaszpirowskiego, którego w spocie Netii grał Tomasz Kot. Teraz znowu nawiązuje - tym razem do spotu Netii z małpą.



Reklamę z Rozumem parodiującym Kaszpirowskiego publikowaliśmy w tej wiadomości.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 39
  • -2

    21. ~  2011-10-07 18:13:49  host: afqn44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niezbyt wyszukana parodia, aczkolwiek Netia niezle przegiela z tymi małpami, bo sprowadziła swoich klientów do poziomu małp w reklamie. Szkoda ze wiecej firm nie korzysta z reklamy negatywnej konkurencji, czasami sa to naprawde ciekawe pomysly, jednak u nas jakos nie ma ku temu odwagi. Niby prawo tego nie zabrania ale widac wielu boi sie wojny reklamowej.

  • 0

    22. ~vfqd234  2011-10-07 19:02:33  host: 178.181.152.103.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    "Netia niezle przegiela z tymi małpami, bo sprowadziła swoich klientów do poziomu małp w reklamie" Zgadzam się! Chociaż czasem tak niestety jest ;(

  • -1

    23. ~xyz  2011-10-07 19:55:03  host: 178-36-255-236.adsl.inetia.pl

    Ten śmiech na końcu jest na poziomie tej "słodkiej idiotki" z reklamy UPC :/

  • 0

    24.  2011-10-07 22:02:35

    W reklamie może się śmieją, ale w rzeczywistości nie jest im do śmiechu. Mnóstwo ludzi rezygnuje z ich usług.

  • 0

    25. ~PLANET  2011-10-08 07:01:22  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    Zalosne. Pierwsza parodia lepsza.

  • 0

    26. ~  2011-10-08 07:41:41  host: host-89-229-131-147.chelm.mm.pl

    Popieram: ŻA-ŁOS-NE! Jeżeli Netia popełniła fą pa z małpą (że niby sprowadzanie klienta do niskiego poziomu) to TP cały czas wali gafy ze słodkookimi kukiełkami - traktowanie klienta jak dziecka, który poleci na słodkie pierdzenie tych nędznych animek... Wartość informacyjna tych reklam jest żenująco niska. Wartość parodii jest po prostu poniżej jakiegokolwiek poziomu. Mówię wam, że te reklamy tworzą osoby... inteligentne inaczej.

  • 0

    27. ~  2011-10-08 08:45:26  host: host-89-229-131-147.chelm.mm.pl

    Rozgryzłem ich: oni puszczają to właśnie dla dzieci, żeby zaszczepić, żeby skorupka nasiąkła i za 10-20 lat puściła. Innymi słowy taka długofalowa utrzymaniówka! :D

  • 0

    28. ~  2011-10-08 09:37:07  host: cqx226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Netia sporo włożyła w kampanię Jaki masz drut i Instytut Netti. Wielu ludzi, oczywiście mowa o byłych klientach TP zachęconych owym drutem sporo nerwów straciła aby podnieść prędkość, a wielu też zrezygnowało z Netii. Powód byl prosty 30dni na ustalenie warunkow technicznych, jak ktoś mial pecha to przez miesiąc mógł nie mieć neta. Zobaczcie na Instytut, ostatnie wpisy z końca maja. Małpy też szybko zakończyły swój reklamowy "sukces". TP wiadomo do ideału sporo brakuje, jednak wydaje się, że te dwie maskotki dobrze sprzedawane, mogą jeszcze w wielu reklamach pozytywnie wpływać na wizerunek marki.

  • 0

    29.  2011-10-08 10:18:24

    z tym ustalaniem to ściema, nic nie sprawdzają tylko w ciemno strzelają :) Ja po 3 telefonie na 27 dzień dostałem 6 Mmbs, kiedy po 30 dniu zapytałem dlaczego nie mam szybciej skoro parametry linii sa naprawdę dobre, przyjęto reklamacje, bez pomiaru linii podniesiono na max i działa na 18,5 Mmbs. Podsumowując jak sie człowiek u nich nie wykłóci, to Netia spławia klienta z 6Mmbs, tak jak mojego kuzyna...

  • 0

    30. ~  2011-10-08 10:36:56  host: cqx226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @30 - zgadzam sie w całości. Ale dlaczego trwa to tyle czasu. TP w myśl wzajemnej umowy nie informuje Netii o maksymalnej prędkości a jedynie odpowiada na zapytanie Netii czy jest w stanie świadczyć dana prędkość. I tutaj zaczynają sie schody. Jak ktos ma słaba linie w okolicach stabilnego 6 lub niestabilnego 10 i więcej może dzięki super infolinii Netii być bez neta. Na kablach Netii oczywiście to zupełnie inna sprawa ale na kablach TP, NoLimits może byc niezła "zabawą" dla klienta.

  • 0

    31. ~  2011-10-08 10:37:30  host: cqx226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sorki miało być @29

  • 0

    32. ~  2011-10-08 16:09:52  host: z48-12.opera-mini.net

    Dobra ta reklama :) ciekawe czy puszcza ja w telewizji

  • 0

    33.  2011-10-08 16:12:46

    Ciekawi mnie czy trafi się w końcu operator w tym kraju, który nie traktuje klienta jak zło koniecznie, któremu wyświadcza się łaskę świadcząc usługi.

  • 0

    34. ~Olsztyn  2011-10-08 16:31:35  host: public-gprs155288.centertel.pl

    u mnie net mobilny z Orange działa tak http://www.speedtest.net/result/1523668978.png

  • 0

    35. ~Olsztyn  2011-10-08 16:37:18  host: public-gprs155288.centertel.pl

    czasami ping spada do 115 ms http://www.speedtest.net/result/1523676328.png

  • 0

    36. ~Neo  2011-10-08 16:45:41  host: v01-15.opera-mini.net

    Ja na Neostradzie 6 Mb/s mam ping zawsze 95 ms czy to normalne? Mieszkam w Bojkowie koło Knurowa.

  • 0

    37. ~  2011-10-10 12:33:28  host: afcr194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przy neostradzie, może to być normalne - ja na 1Mb mam co prawda po 9ms, ale na mobilnym to już 49-65ms (BC) Może jakieś przeciążenia na węzle?

  • 0

    38. ~  2011-10-15 20:34:25  host: host-89-229-133-158.chelm.mm.pl

    9 ms pingu, hahahahaha, nie było dawno lepszej komedii na Polsacie :D @33, nie rozumiesz prawa rynku, innymi słowy: nadinterpretujesz zastaną rzeczywistość: firma ma zarabiać, klient ma korzystać i... płacić. Rozumiesz?

  • 0

    39. ~  2011-10-24 05:37:50  host: 178.182.110.34.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Zaraz wynajdę tutaj te 9ms pingu, bo ktoś o tym pisał... proszę: "50. ~ 2011-10-04 17:05:55 @49 a proszę: http://www.pingtest.net/result/48011014.png teraz wierzysz? " 10-12 ms pingu to w zasadzie norma dla neo 1Mb czy 512kb/s, więc nie wiem czemu się dziwisz.

  • 0

    40. ~  2011-10-24 15:21:11  host: 46.205.34.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @38 a co? zazdrość przez Ciebie przemawia?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-24-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.