Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Satysfakcja klientów TP po 1Q07

Satysfakcja klientów TP po 1Q07

WitekT 26 Kwietnia 2007 08:59

0 0

Satysfakcja ogólna klientów Telekomunikacji Polskiej spadła w I kwartale o 2,2 p.p do 56%. W segmencie klientów masowych największy wzrost zanotowano w obsłudze reklamacji uznawanych w pierwszym kontakcie - o 11,3 p.p. do 78,2%.

Największy spadek dotyczył cen oferty internetowej - o 10,8 p.p. do 30% spadła w stosunku do grudnia 2006 roku satysfakcja użytkowników Internetu TP (zapewne z powodu wejścia tańszej oferty konkurentów opartej o bitstream access). O 3,8 p.p. do 71,3% wzrosła satysfakcja z zakresu oferty internetowej wśród użytkowników Internetu TP - najprawdopodobniej z powodu zniesienia w lutym limitów transferu.




W segmencie klientów biznesowych największy wzrost zadowolenia odnotowano dla procesu zamówienia i dostarczenia usługi - wzrost o 9,3 p.p. do 52,7%. W tym obszarze najbardziej poprawiła się ocena czasu instalacji. O 5,1 p.p. do 55% wzrosło zadowolenie z procesu rozpatrywania reklamacji. Natomiast o 4,7 p.p. do 58,3% spadła satysfakcja z automatycznego menu na błękitniej linii tp biznes 9330.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 0

    1. ~berdys  2007-04-26 11:12:33  host: aahz166.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moje poczucie satysfakcji by wzroslo gdyby oblizyli abonament do 30 PLN brutto. Tak to musze zrezygnowac z telefonu w drugim mieszkaniu bo placic prawie 50 za nic to skandal.

  • 0

    2. ~tf  2007-04-26 11:33:40  host: 213-192-115-50.softlab.gda.pl

    a to dziwne, bo przeciez z TPSA odchodza najpierw klienci niezadowoleni, wiec wydawaloby sie ze satysfakcia powinna sztucznie wzrosnac

  • 0

    3.  2007-04-26 11:36:13

    berdys, to zmien sobie na plan socjalny, on kosztuje niecale 30zl brutto i sa w nim darmowe impulsy, tylko po ich wykorzystaniu placisz wiecej za impuls niz przy zwyklym abo. ja namowilem juz wszystkich domownikow by zrezygnowac ze stacjonarki. i o dziwo pani przyjmujaca pismo byla mila. probowala namowic do pozostania, ale na pytanie: czy zaproponuja aby tylko placic za to co sie wygada - odpowiedziala ze nie da rady. w odpowiedzi uslyszala ze w takim razie nie maja co przekonywac. jestem ciekawy od kiedy zaczna dzwonic aby jednak sie wycofac z rezygnacji:P bo do nich tak latwo nie dociera ze sie chce z ich uslug zrezygnowac...

  • 0

    4. ~Internauta  2007-04-26 12:28:54  host: host-217-172-247-220.lodz.mm.pl

    Nie każdy może skorzystać z planu socjalnego...

  • 0

    5. ~Jural  2007-04-26 12:33:32  host: bug18.internetdsl.tpnet.pl

    U mnie satysfakcja najbardziej spadła - przechodzimy z TP do Ery Domowej :)

  • 0

    6. ~Darke  2007-04-26 13:56:07  host: efn82.neoplus.adsl.tpnet.pl

    U mnie satysfakcja także spadła - 5 miesiecy temu zrezygnowałem z TP i przeszedłem do Ery Domowej teraz płacę 25zł za abo a wtym 60 min gratis :)

  • 0

    7.  2007-04-26 14:38:02

    a satysfakcja rosnie, bo liczba klientow spada:P

  • 0

    8. ~r  2007-04-26 15:00:00  host: chello087207229190.chello.pl

    aż ostatecznie w TP zostanie sam prezes i wtedy satysfakcja będzie 100%. A może on też się już pożegnał z telefonem w TP ?

  • 0

    9. ~  2007-04-26 15:22:13  host: 87-205-210-81.adsl.inetia.pl

    Wtedy satysfakcja będzie +nieskończoność :)

  • 0

    10.  2007-04-26 15:26:47

    #6- jeśli zrezygnowałeś z TPSA, to skąd masz adsl-a??

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-73-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.