Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SAR broni reklam Play

SAR broni reklam Play

WitekT 23 Maja 2007 11:01

0 0

Reakcje mediów na kampanię Play, a szczególnie ostatnie reakcje Naszego Dziennika, są przykładem nadinterpretacji - napisał Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w liście przesłanym do mediów.



Dopatrywanie się elementów pedofilskich, satanistycznych, a obecnie nawet użycia symboli religijnych na opakowaniach produktów, jest daleko idącą nadinterpretacją - pisze Tyszkiewicz.




Komisja Etyki Reklamy uznała, że jedna z reklam sieci Play narusza godność dziecka oraz jeden z artykułów Kodeksu Etyki Reklamy mówiący m.in. o dobrych obyczajach. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Mitem jest, że reklama to działanie szalonych artystów o dziwnych poglądach. Każda marka, każdy produkt wchodzący na rynek to sukces finansowy firmy lub strata. Nikt nie robi po prostu reklamy. To praca całego sztabu osób, to tworzenie strategii, badań rynkowych szukanie grup do których skierowany jest produkt, szukanie najlepszej komunikacji, przekazu, obrazka, trafiającego do tej konkretnej grupy, to też rzemiosło czerpiące ze sztuki. Każda kampania musi przełożyć się na sprzedaż produktu, na rynkowy sukces - przypomina w swoim liście Tyszkiewicz.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~okrutnikk  2007-05-23 11:11:40  host: anf148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widać, że konkurencja PLAY'a nie chce walczyć enowo tylko w bardziej perfidny sposób.:P Jestem ciekaw z którym operatorem związane są osoby składające "skargi" na reklamę PLAY :)

  • 0

    2. ~okrutnikk  2007-05-23 11:12:11  host: anf148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miało być CENOWO oczywiście :)

  • 0

    3. ~rydzyk  2007-05-23 12:28:44  host: bla2.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No cóż, moherowe berety i ich polityczni wybrańcy mają się dobrze... Paranoja zatacza coraz szersze kręgi w tym kraju. Ale przypomnijcie sobie, że zamiast na wybory, poszliście się opalać. Dlatego ryj Wierzejskego i mu podobnych wygląda z waszej lodówki...

  • 0

    4. ~Gal  2007-05-23 15:18:03  host: 80.50.40.250

    Bronia swoich. Ta rekmlama, ponownie napisze, byla katastrofa bez wzgledu czy ktos glosowal na PiS czy SLD. Jest beznadziejna.

  • 0

    5. ~V  2007-05-23 17:39:24  host: 217.153.164.122

    fakt, do mnie te reklamy też nie trafiają. IMHO skuteczniejszy byłby spot podczas którego pół ekranu zajmowałby wielki napis "49 groszy (i mniej) do wszystkich sieci i o każdej porze". Proste. Ale jako prosty człowiek pewnie się nie znam :P

  • 0

    6. ~weźcie to pod uwage spece:)  2007-05-24 10:39:51  host: bmu167.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aby zdobyć rynek play powinien mieć reklamy przedewszystkim sprzedające ofertę. Natomiast reklamy budujące wizerunek powinni sobie zostawić na później. Obecnie wiele osób nadal nie wie co to takiego jest ten play. Nawet reklamy playkarty, które obecnie lecą w TV nie są jasne i proste dla użytkownika - zawierają zbyt dużo bełkotu i samozadowolenia. A powinny na pierwszym miejscu podkreślać korzyści dla klienta np. "tylko w play dostaniesz 143 minuty do wszystkich sieci za 50 zł" Powinny tłumaczyć jełopom ofertę podobnie jak robią to reklamy proszków do prania i orendż :) Bo jak na razie to reklamy play docierają jedynie do społeczności młodych mężczyzna korzystających z internetu, a oni niekoniecznie są grupą docelową i wydają dużo na telefon. Bo korzystają za darmo z komunikatorów lub za grosze z voip. Reklama powinna dotrzeć do pani Marysi co ma sklep spożywczy. Pani Marysia wydaje na telefon o wiele więcej niż internauta i na pewno zainteresowała by się stawką 25-35 groszy do wszystkich. Pani Marysia głównie dzwoni, nie wysyła esemesów i nie korzysta z netu ale wydaje dużo na rozmowy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-68-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet