DAJ CYNK

Samsung wyśmiewa wcięcie i spowalnianie telefonów Apple'a

Isand

Sprzęt

Samsung postanowił nową reklamą uderzyć w słabe punkty swojego największego rywala czyli Apple'a. W swoim spocie reklamowym "Moving On" bezlitośnie atakuje wcięcie oraz spowalnianie telefonów konkurenta.



Samsung postanowił nową reklamą uderzyć w słabe punkty swojego największego rywala czyli Apple'a. W swoim spocie reklamowym "Moving On" bezlitośnie atakuje wcięcie oraz spowalnianie telefonów konkurenta.

Koreańczycy nie zapomnieli o aferze, która ujawniła, że każdy starszy telefon Apple'a czeka szkodliwa dla płynności działa aktualizacja. Nie bez powodu bohaterka klipu posługuje się modelem iPhone 6. Kobieta próbuje pokazać kartę pokładową na lotnisku - ale telefon odmawia współpracy, próbuje poczytać książkę na telefonie - tak samo. Pracownik iSpotu radzi jej by kupiła nowy telefon... I to też się dzieje.

Będąc pod wrażeniem płynności działania nowych flagowców Samsunga, bohaterka wybiera właśnie model Galaxy S9. Niedawno Koreańczycy chwalili się, że według badań Ookli S9 oferuje o 42% szybszą prędkość pobierania niż iPhone X. Na sam koniec widzimy jednak jak potępiającym spojrzeniem obdarzają ją ojciec i syn z fryzurą w kształcie wcięcia...

Ta zrobiona z humorem reklama przekazuje jeszcze jedną rzecz. Mianowicie Samsung zrezygnował z pomysłu dołączenia do kultu wcięcia w ekranie.



Zobacz: Samsung również szykuje smartfon z wcięciem?
Zobacz: Galaxy S9 otrzyma wkrótce aktualizację do Androida 8.1. Pierwsze testy pojawiły się w Geekbench

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: androidauthority, wł