Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia

Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia

orson_dzi 22 Października 2015 11:34

5 3

Samsung uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android.






Usługa Zdalnego Wsparcia zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsung w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV Zdalne Wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google). Konsultant Samsung może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.

W przypadku problemu z telewizorem wystarczy skontaktować się telefonicznie z konsultantem i przejść do sekcji Wsparcie w menu telewizora, a następnie wybrać opcję Zdalne Wsparcie i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego - Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu SAMSUNG Apps (lub Sklepu Play) i zainstalować na urządzeniu z systemem Android. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung (numer dostępny z poziomu aplikacji) i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego, by przeprowadził on szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.

Źródło tekstu: Samsung     

w sumie: 7
  • -2

    1.  2015-10-22 11:47:53

    Czyli Samsung chce być marką premium. A przecież nie na tym się wybił. Ja podziękuję za takie ekstra wsparcie, wolę kupić tańszą "chińszczyznę", a konfigurować i backupować się sam.

  • 3

    2. ~ciekawy  2015-10-22 11:55:58  host: 188.146.67.100.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1 doradz mi jak sprawdzic czy moj L90 przenosi bez zniekształceń dzwiek. Czasami mi chrypi i bełkocze

  • 0

    3.  2015-10-22 12:32:55

    #3: i akurat to ci zdalnie sprawdzą? odpowiedź wiesz jaka będzie ... SOA#1

  • 0

    4. ~ciekawy  2015-10-22 12:35:04  host: 188.146.67.100.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1. Zapomnialem dopisac, zeby bylo wiadomo jakie jest szerokie pasmo akustyczne.

  • 1

    5. ~Adam  2015-10-22 12:39:06  host: 188.146.128.119.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Wystarczy że udostępniam o wiele za wiele Google, czy tego chcę czy nie. Po prostu aby być "na topie" musiałem się sprzedać. Teraz Samsung podsuwa mi pod nos swoja "chmurę". Nie chcę. Dziękuję. Postoję.

  • 0

    6. ~  2015-10-22 15:55:09  host: 45-33-137-121.IP.cloudmosa.com

    *2. Ty musisz isc po pomoc ns. komputerswiat.pl. tam Ci pomoga rozwiazac problem!!!

  • 0

    7.  2015-10-22 16:57:36

    A Apple ma to już od dawna.... ;D
    Ps. Bardzo miło wspominam rozmowy z nimi, tak w PL jak i za granicą ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-169-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.