Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung sponsorem Chelsea

Samsung sponsorem Chelsea

WitekT 26 Kwietnia 2005 11:20

0 0

Klub Piłkarski Chelsea ogłosił, że Samsung Electronics jest jego nowym oficjalnym sponsorem.



Umowa została podpisana na stadionie Chelsea na Stamford Bridge przez In-Soo Kim, prezesa Samsung Europa i Petera Kenyona, prezesa klubu piłkarskiego Chelsea.

Pięcioletnia umowa zaczyna obowiązywać od 1. czerwca i jest największym w historii klubu Chelsea kontraktem sponsoringowym. Dla Samsung to druga co do wielkości umowa sponsoringowa (po sponsoringu Igrzysk Olimpijskich).

Logo Samsung Mobile pojawi się po raz pierwszy na koszulkach zawodników Chelsea podczas sezonu letniego.

Współpraca pomiędzy Chelsea i Samsung oraz działania marketingowe obejmować będą Wielką Brytanię, całą Europę, Azję oraz Amerykę Północną i Południową.




Prezes Chelsea Peter Kenyon powiedział: Jesteśmy dumni, że koncern Samsung został naszym nowym oficjalnym sponsorem. To jedna z najbardziej znanych marek świata – bardzo się cieszymy na tę współpracę. Samsung ma do odegrania kluczową rolę w rozwoju Chelsea w przyszłości. Mamy nadzieję, że możemy odegrać podobną rolę w strategicznych planach koncernu Samsung. Istnieje ogromna synergia pomiędzy tymi dwiema markami: dotyczy ona niezwykle szybkiego rozwoju obu partnerów, ich sukcesu rynkowego oraz potencjalnych grup docelowych. Samsung pokazał już swoje zaangażowanie w sport poprzez sponsoring Igrzysk Olimpijskich a w dziedzinie futbolu jako właściciel klubu “Suwon Bluewings", mistrzów Azji. Cieszymy się i oczekujemy długiej i owocnej współpracy.

Porozumienie daje koncernowi wyłączność na sponsoring Chelsea w takich kategoriach produktów jak telefony komórkowe, sprzęt RTV i AGD oraz sprzęt IT.

Samsung i Klub Piłkarski Chelsea to instytucje niezwykle ważne w swoich segmentach na globalnym rynku/. “Samsung jest wiodącą, globalną marką w segmencie technologii cyfrowych i jest w fazie szybkiego wzrostu w Europie. Podobną rolę pełni Chelsea w pucharze UEFA i w angielskiej lidze Premiership. “Chelsea to wschodząca gwiazda na firmamencie światowego futbolu. Identyfikacja marki Samsung z Chelsea umocni i nada dodatkowego impetu globalnemu wizerunkowi koncernu Samsung i pozwoli nam zbliżyć się jeszcze bardziej do naszych klientów. Samsung jest równie ambitny jak Chelsea. Cieszymy się bardzo z możliwości budowania wspólnego sukcesu i umacniania świadomości obu marek na całym świecie. Klub Piłkarski Chelsea ma niezwykłe dziedzictwo. Samsung to pasja dla nowoczesnego wzornictwa i innowacji. Chcąc podkreślić wiodącą rolę jaką odgrywa na rynku telefonii komórkowej, Samsung zdecydował się na obecność na koszulkach Klubu Chelsea. ‘Samsung Mobile’ jest już globalną, wiodąca marką. Jestem przekonany, że pozytywny efekt, który osiągniemy przeniesie się na inne kategorie produktów Samsung. Podejmiemy szereg działań marketingowych mających na celu wsparcie tego partnerstwa. Będziemy dążyć do wzmocnienia wartości obu marek oraz maksymalizowania sprzedaży naszych produktów na całym świecie - powiedział In-Soo Kim, prezes Samsung Europa.

W ostatnich dwóch latach liczba kibiców Chelsea zwiększyła się o 300% - wzrosła bowiem do 2,9 milliona. Na całym świecie Chelsea ma 20 millionów kibiców.

Współpraca pomiędzy Chelsea i Samsung oraz działania marketingowe obejmować będą Wielką Brytanię, całą Europę, Azję oraz Amerykę Północną i Południową.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~gilbert3  2005-04-27 07:15:00  host: 212.122.214.204

    Ja to bym był ostrożny, jeszcze Abramowicz zechce kupić Samsunga i wcielić go do drużyny Chelsea :-D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-72-65.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.