Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung SGH-U600 wchodzi do Polski

Samsung SGH-U600 wchodzi do Polski

WitekT 18 Maja 2007 10:14

0 0
samsung sgh u600Inspirowany blaskiem kamieni szlachetnych U600 wyposażono w całą gamę atrakcyjnych wizualnie elementów. Wytworny i nowoczesny wygląd uzyskano dzięki połączeniu odbijającej światło powierzchni z przyciskami dotykowymi. U600 należy do serii Samsung Ultra Edition II, najbardziej płaskich i ekskluzywnych modeli w swoich kategoriach rynkowych - tak Samsung reklamuje swój najnowszy model, który wchodzi na polski rynek.

Sugerowana cena detaliczna nowego telefonu to 1399 zł brutto.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.



Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1. ~pero  2007-05-18 10:18:46  host: pf.epsa.pl

    hehe pierwszy, ostatnio ktoś na forum pytał kiedy bedzie w polsce? coś mówiono o jesieni, a tu proszę :)

  • 0

    2. ~bonarus  2007-05-18 11:07:25  host: itsproxy2.electrolux.se

    w Holandii kosztuje 350 euro :( czekam az obniża jego cene

  • 0

    3. ~stfu!  2007-05-18 12:53:09  host: cii37.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież to mniej więcej tyle samo... ;|

  • 0

    4. ~  2007-05-18 12:56:41  host: 87-205-185-162.adsl.inetia.pl

    Te inspiracje są chyba pomysłami pod wpływem, bo takich durnot zdrowy człowiek nie wymyśli. Pytanie tylko kto brał marketing czy projektant?

  • 0

    5.  2007-05-18 13:07:25

    Mój KU800 ładniejszy :P

  • 0

    6. ~Stavros  2007-05-19 09:55:53  host: p09-07.opera-mini.net

    Dokladnie gregorg. Tez mam ku800. To jakas kpina, ten u600 nie ma nawet umts

  • 0

    7. ~evunnia  2007-07-29 16:16:56  host: inet20909na-1.eranet.pl

    mi tam sie podoba :)))) Jest fajniutki, ale szkoda, ze nie ma polskiego menu :D

  • 0

    8. ~illness Angel  2007-08-18 14:15:08  host: aacf199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma polskie menu evunnia... telefon jest naprawde dobry, polecam

  • 0

    9. ~rosa  2007-08-20 12:51:53  host: bbd158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co z simlockiem? slyszalam ze moze byc problem a zakupilam go w gb i mam tamtejsza siec. a ogolnie telefon bardzo fajny:D

  • 0

    10. ~Artek  2007-11-17 21:25:39  host: staticline682.toya.net.pl

    Miałem niedawno nokie 62.88 ale ja sprzedałem bo to wielka i ciężka cegła ( nie polecam ). Chciałem sobie kupić samsunga U700 ale podobno jeszcze go nie ma na polskim rynku. Teraz czekam na samsunga U600 którego mają mi przysłać w tym tygodniu z ERY. Mam do was pytanko jak ta komórka sie sprawuje, ile bateria trzyma i czy przeszkadzają te dotykowe przyciski?? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam :]

  • 0

    11. ~anarhia99  2007-11-18 19:02:54  host: aia117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam u600 jest mega fajny i ma polskie meni kupiłem go w polsce za 1200zł-nowy

  • 0

    12. ~  2008-05-06 22:49:32  host: 77-102-42-8.cable.ubr16.edin.blueyonder.co.uk

    czy da sie zlamac blokady sieciowe?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-227-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.