Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung SGH-i550 - kolejny z Symbianem

Samsung SGH-i550 - kolejny z Symbianem

sirmark 26 Marca 2008 11:33

0 0

samsung sgh i550Samsung wprowadza na rynek kolejny model z systemem Symbian, tym razem i z GPS. Model ten to SGH-i550 i dostępny będzie w dwóch wersjach.

Nowy Samsung to smartphone zamknięty w standardowej, jednobryłowej obudowie o wymiarach 115x 53x13,8 mm. Model oparto o system Symbian v9.2 z interfejsem Series60 działa w trzech zakresach GSM oraz WCDMA wraz z HSDPA o prędkości 3,6 Mb/s. Wyposażony jest w 2,6-calowy, kolorowy wyświetlacz o rozdzielczości 240 x 320 pix, oraz trackball, dzięki któremu ułatwia poruszanie się po systemie operacyjnym.

Sercem urządzenia jest procesor Texas Instruments OMAP 2431 o szybkości 450 MHz, a użytkownik ma do dyspozycji 150 MB pamięci, którą można rozbudować poprzez złącze microSD. Model SGH-i550 wyposażono także w aparat o rozdzielczości 3,2 Mpix z flashem i autofocusem, odtwarzacz MP3 oraz radio FM, Bluetooth, a także GPS.




Samsung SGH-i550 dostępny będzie w sugerowanej cenie 1199 zł. Dostępna będzie także druga wersja wyposażona dodatkowo w moduł WLAN b/g oznaczona jako SGH-i550w.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu Samsung SGH-i550 w katalogu.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:
w sumie: 16
  • 0

    1. ~miniek  2008-03-26 11:45:16  host: h241-54.net.euron.pl

    ciekawe czy polski jezyk tez bedzie w tych telefonach i czy w 100% bedzie kompatybilny z nokiowymi aplikacjami

  • 0

    2.  2008-03-26 11:58:19

    fajnie samsung powinien wprowadzac coraz wicej modeli opartych na symbianie lub wyposazonych w modul gps, lub wszystko razem

  • 0

    3. ~Paweł  2008-03-26 12:38:48  host: bej161.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszystkie samsungi są ładne, mają dobre wyświetlacze ale modele z klapką to jakaś padaczka po 3 latach tylko wyrzucić na śmietnik jak słynne już Samsungi E700 gdzie taśma nadaje się do wymiany (naprawa w pseudo serwisie jakieś 100zł z gwarancją na 3 miesiące BIG LOL albo wymiana całej tasmy za ponad 500zł w autoryzowanym salonie-śmiechu warte). Zaraz jakieś dziecko napisze, że telefon zmienia co kilka miesięcy (jak mu rodzice dają pieniążki)

  • 0

    4.  2008-03-26 13:21:57

    Spoko, jak sie jeczy, to glownie na serwis Nokii ;) Wiec i tak zaraz cie zaglusza :)

  • 0

    5. ~derek  2008-03-26 13:41:59  host: d90-132-233-137.cust.tele2.it

    Pytanie retoryczne - wiek ktos moze kiedy telefon dostepny bedzie w polsce?

  • 0

    6.  2008-03-26 13:53:28

    A przypadkiem nie została zaprezentowan wersaj i550w z WIFI?

  • 0

    7. ~  2008-03-26 13:56:01  host: 213-238-116-19.adsl.inetia.pl

    Nie chodzi o to żeby telefon zmieniać co kilka miesięcy, tylko co kilka lat. Sami piszesz że usterka pojawiła sie po TRZECH latach, takiego okresu nie obejmuje żadna gwarancja, więc nie ma się co dziwić że sie zepsuł.

  • 0

    8. ~Paweł  2008-03-26 14:16:33  host: bfq253.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam inne starsze telefony i jakoś one się nie popsuły :) Mam również inne sprzęty elektroniczne i także one pomimo swojego wieku także nie uległy jakiejkolwiek awarii... Także moje koleżanki z pracy mają problemy z telefonami z klapką od Samsunga więc coś w tym jest. W moim przypadku telefon Samsung E700 jest do wyrzucenia na śmietnik z powodów o których napisałem wyżej.

  • 0

    9. ~rmati1  2008-03-26 14:55:52  host: w3cache.zetosa.krakow.pl

    Tylko, ze okres życia telefonu przewidywany jest na jakieś 2 lata...

  • 0

    10.  2008-03-26 14:56:55

    po wczorajszym 'muzycznym' samsungu przyszedl czas na uniwersalny model z symbianem ;) tylko czemu ze sztabkowymi klawiszami?

  • 0

    11. ~elek  2008-03-26 18:31:06  host: staticline17013.toya.net.pl

    do Pawła: moim zdaniem to nie jest problem samsungów z klapką ale wszystkich telefonów z klapką. Tak samo jest z telefonami z klapką od motoroli, we wszystkich padają taśmy. Ja się wystrzegam takich telefonów ale jak już to radzę często zmieniać telefon.

  • 0

    12. ~ps  2008-08-26 02:41:51  host: chello087206101068.chello.pl

    właśnie skończyłem testować ów telefon.. mam tylko tyle do powiedzenia megapiksele megapikselom nie równe. te 3,2 to jakiś żart. brak korektora przy odtwarzaczu mp3. Nie ma możliwości ustawienia kałów sieci, np gdzie się w danym miejscu znajdujesz, menu bardzo ubogie brak rozdzielenia alarmu wibracyjnego od wiadomości dzwonka standard oraz alarmu, jak wybierzesz że chcesz mieć wibracje to już w każdym typie dźwięku.. kamera taka sobie... na uwagę zasługuje przeglądarka internetowa która ma dużo funkcji.. typu zakładki sortowanie rejestr dodaj do ulubionych... z samego Internetu nie korzystałem (nie ma sensu ponosić na siłę koszty) brak wifi w wielu opisach pojawia się informacja że i550 posiada tę funkcję ... zgadza się tylko że i550w. jednym słowem SKROMNY ten telefon. jestem tylko zły bo czytałem te durne opisy na rożnych stronach gdzie wypowiadają się mędrcy z kosmosu którzy telefonu w ręku nie mieli a teraz muszę iść i wymienić go na inny model..może nokia n81

  • 0

    13. ~ps  2008-08-26 02:53:44  host: chello087206101068.chello.pl

    ...kanałów... dla czepialskich ps telefon jest bardzo ładny i to mnie boli

  • 0

    14. ~jaro  2008-11-13 07:31:46  host: gtg211.internetdsl.tpnet.pl

    a możecie opisać na jakiej zasadzie działa GPS w telefonach? Jak normalny odbiornik, czy poprzez sieć za dodatkowa opłatą.

  • 0

    15. ~foshaka  2008-11-23 00:18:48  host: chello089078065142.chello.pl

    "jaro" gps smiga jak szalony serio testowalem go przez 2 tygodnie na garminie :) "ps" masz racje wiele telefon ma wad ubogi itd ja mam wersje W wiec wifi dziala dobrze i w sumie jestem bardzo zadowolony karta sdhc 8gb max, wchodza mapy i muza sie pomiesci , dla lepszego dzwieku proponuje lepsze sluchawki min. sennheiser graja perfecto bas itd. :) ogolnie jezeli chcesz tel. do wszystkiego ten spasi nie jest we wszystkim najlepszy ale wystarczajaco dobry do wszystkiego!!! porownywalem z n95 i moge stwierdzic ze jednak warto postwaic na prostote i550w, nokii nigdy nie dorowna ale ta cena :)stawiam na samsunga :D

  • 0

    16. ~DoMeL  2009-06-05 07:22:09  host: c51-17.icpnet.pl

    Telefonik mam od jakiegoś czasu, całkiem fajny. Do trackballa po ustawieniu czułości da sie przyzwyczaić. Jedna wada jaka mi przychodzi na myśl to dźwięk... zero w nim basów...więc i dzwonki,odtwarzacz mp3 nie brzmią rewelacyjnie, chyba w starym SE k700 były lepsze

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-27-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet