Producenci sprzętu nie zapominają o segmencie rzeczywistości wirtualnej. Samsung postanowił zadbać o dzieci. Przymiotnik "dziecięcy" działa na wielu rodziców jak magnes. I to chcą wykorzystać Koreańczycy.
Samsung radzi sobie dobrze w segmencie gogli VR, jego produkty sprzedają się najlepiej na tym rynku. W pierwszym kwartale obecnego roku wyniki prezentują się następująco: Samsung sprzedał 782 tysiące swojego Gear VR, Sony - 375 tysięcy PlayStation VR a Google zaledwie 170 tysięcy Daydream View VR.
Tryb dziecięcy znany jest już ze smartfonów Galaxy - polega on na uproszczonym i bajkowym interfejsie. Znajdziemy tam też specjalny sklep z aplikacjami, przeznaczony właśnie dla dzieci - Kids Store. Największa firma z Korei Południowej wydała także tablet przeznaczony dla dzieci - Samsung Galaxy Tab 3 Kids.
Nie ogłoszono jeszcze oficjalnie jak będzie wyglądał tryb dziecięcy w goglach do rzeczywistości wirtualnej. Znając jednak wcześniejsze posunięcia Samsunga - możemy z dużą dozą pewności stwierdzić, że tym razem będzie podobnie.
Źródło tekstu: sammobile.com, wł