Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung ogłasza wprowadzenie Samsung Pay

Samsung ogłasza wprowadzenie Samsung Pay

orson_dzi 1 Marca 2015 19:56

3 6

Samsung zaprezentował Samsung Pay. Płatności, które mają zapoczątkować nową epokę w sektorze płatności mobilnych i e-handlu. Samsung Pay pozwala klientom korzystać z bezpiecznych płatności mobilnych w prawie wszystkich punktach sprzedaży. Dotychczas mobilne portfele cieszyły się znikomą akceptacją wśród handlowców korzystających z konwencjonalnych terminali odczytujących paski magnetyczne. Teraz dzięki usłudze Samsung Pay konsumenci będą mogli wykorzystywać swoje urządzenia mobilne do dokonywania transakcji w istniejących terminalach płatniczych. W tym celu firma Samsung skorzystała zarówno z technologii NFC (Near Field Communication), jak i z nowej zastrzeżonej technologii MST (Magnetic Secure Transmission), za sprawą których płatności mobilne staną się jeszcze łatwiejsze zarówno dla punktów sprzedaży, jak i konsumentów.



Do współpracy przy opracowywaniu rozwiązania płatniczego Samsung zaprosił największe sieci płatnicze, takie jak MasterCard i Visa. Ponadto, Samsung czyni intensywne starania, by rozbudować ekosystem współpracy na potrzeby Samsung Pay z najważniejszymi partnerami finansowymi na świecie, takimi jak: American Express, Bank of America, Citi, JPMorgan Chase i U.S. Bank, z myślą o podniesieniu elastyczności, dostępności i zwiększeniu możliwości wyboru dla klientów przy jednoczesnym zapewnieniu prostoty i bezpieczeństwa płatności.




Płatności za pomocą usługi Samsung Pay mają szansę być akceptowane w około 30 milionach punktów handlowych na całym świecie, dzięki czemu stałyby się jedynym rozwiązaniem płatniczym akceptowanym niemal wszędzie. Samsung oferuje tę możliwość dzięki wprowadzeniu przełomowej technologii nazwanej Magnetic Secure Transmission (MST). Klienci mogą korzystać z Samsung Pay w punktach handlowych bez względu na to, czy terminale obsługują technologię NFC, czy też - jak w większości przypadków - tradycyjny pasek magnetyczny. Ponadto, technologia MST pozwala usłudze Samsung Pay obsługiwać karty kredytowe wydawane pod własną marką (PLCC) we współpracy z kluczowymi partnerami, w tym z Synchrony Financial i First Data Corporation. Współpraca z punktami handlowymi, bankami wydającymi karty i największymi sieciami płatniczymi daje klientom szansę na skorzystanie z najróżniejszych kart płatniczych.

Samsung Pay nie przechowuje numerów rachunków osobistych klienta w jego urządzeniu. Ponadto, usługa została wyposażona w wiele funkcji sprawiających, że jest bezpieczniejsza niż karta fizyczna. W połączeniu z zastąpieniem wrażliwych danych karty niepowtarzalnym i bezpiecznym tokenem dla zapobieżenia nadużyciom umożliwi to Samsung Pay realizację bezpiecznych płatności mobilnych na całym świecie.

Latem tego roku, usługa Samsung Pay zostanie wprowadzona w Stanach Zjednoczonych i Korei, a następnie pojawi się w innych regionach, takich jak Europa czy Chiny, wraz z debiutem modeli telefonów Samsung Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:

Tagi: samsung | samsung pay

w sumie: 8
  • 1

    1. ~.we  2015-03-01 20:45:07  host: 87-205-210-223.adsl.inetia.pl

    "Klienci mogą korzystać z Samsung Pay w punktach handlowych bez względu na to, czy terminale obsługują technologię NFC, czy też - jak w większości przypadków - tradycyjny pasek magnetyczny."

    ojapierdzielę, jak już robicie przedruk to chociaż poprawiajcie kwiatki jak ww... to, że haburgerolandzie paski magnetyczne są wciąż względnie popularne, nijak nie przystaje do naszego kraju, gdzie prośba o użycie paska magnetycznego wywołuje mangowe oczy u obsługi =,=

  • 2

    2. ~bbart79  2015-03-01 21:04:49  host: host-92-29-112-95.as13285.net

    Jakiś nowy kraj Europa powstał?

  • 2

    3.  2015-03-01 21:20:18

    @1 Ostatnio padł mi chip w karcie i przez kilka dni działało tylko i wyłącznie płacenie przez przeciągnięcie paskiem. Nigdzie nie miałem z tym problemów, nie ważne czy galeria, supermarket, czy byle spożywczy na osiedlu.

  • 0

    4. ~K  2015-03-02 08:25:06  host: 31.42.28.74

    A tak konkretniej - dorobią paski magnetyczne do komórek? :))

  • 0

    5. ~Chlorofil Marcina  2015-03-02 08:34:10  host: 81.219.84.18

    Wreszcie bedzie mozna placic telefon marki samsung, Nokia jak zwykle z tylu sto lat za wiadomo czym.
    Jeszcze jak samsung wprowadzi amoled 2 to bede calowal po pientach :D i kupie razem z smart watachem.

  • 0

    6.  2015-03-02 08:41:13

    Widać, że komunikat angielski został tylko przełożony na inne języki. Polskiego klienta nie obchodzi czy ktoś pozna jego nr rachunku, za to w niektórych krajach to bardzo wrażliwa dana.

  • 0

    7.  2015-03-02 09:36:03

    1 - co innego jaki efekt wywołuje prośba o użycie paska a co innego samo użycie ;-) W zeszłym tygodniu nowe terminale w "moim" Kauflandzie widziałem poinstalowali (już teraz klient tylko kartą operuje) - i pasek, i chip, i NFC - wszystko mają ;-)

  • 0

    8.  2015-03-02 10:15:22

    w PL pasków magnetycznych wciąż się często używa. Ale jest faktem że chipów używa się częściej. Tu możemy z dumą stwierdzić że Ameryka jest daleko w tyle - tam karty chipowe działają tylko w niektórych supermarketach, a poza tym tylko paski magnetyczne. Spowodowane jest to tym że na rynku USA jest zbyt wiele banków i te nie mogą się dogadać co do jednolitego standardu. Niewykluczone że producenci smartfonów w tym ich wyręczą :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-119-171.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.