DAJ CYNK

Samsung oficjalnie odpowiada na problem z akumulatorami w Note 8 i S8+

Isand

Sprzęt

Kilka dni temu pisaliśmy o problemie z naładowaniem niektórych egzemplarzy Note 8 oraz S8+. Koreański gigant postanowił szybko interweniować i wydał oficjalne oświadczenie w tej kwestii.



Kilka dni temu pisaliśmy o problemie z naładowaniem niektórych egzemplarzy Note 8 oraz S8+. Koreański gigant postanowił szybko interweniować i wydał oficjalne oświadczenie w tej kwestii.

Problemu doświadczali użytkownicy, których telefony wcześniej rozładowały się do zera. Pierwszą reakcją pracowników Samsunga było zalecenie naprawy gwarancyjnej i obietnica wymiany smartfonów na nowe.

Koreańczycy szczerze przyznali w swoim oświadczeniu, że chociaż otrzymują sygnały o problemie, to są one na tyle rzadkie, że firma nie jest jeszcze pewna co do źródła problemu. Samsung chciałby uzyskać bardziej szczegółowe informacje i dlatego pilnie prosi o kontakt każdego kogo dotyczy ten problem.

Zobacz: Całkowicie rozładowany Note8 może się nie ładować

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Samsung

Tagi: samsung