Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung na rzecz Stowarzyszenia Amazonki

Samsung na rzecz Stowarzyszenia Amazonki

sirmark 6 Grudnia 2007 15:10

0 0

Samsung przekazał Stowarzyszeniu "Amazonki" 60 tys. zł w ramach akcji Różowa Wstążka - działań zainicjowanych w październiku, miesiącu walki z rakiem piersi. Przekazane środki zostaną przeznaczone na rozpoczęcie nowego projektu Stowarzyszenia "Rehabilitacja ruchowa - aerobik na pływalni", mającego na celu wspieranie rehablilitacji kobiet dotkniętych chorobą nowotworową. Dotacją tą Samsung przypięczętował długofalową współpracę ze Stowarzyszeniem Amazonek ogłoszoną we wrześniu br. na tegorocznym Marszu Różowej Wstążki.




Uroczyste przekazanie dwóch czeków odbyło się 5 grudnia w siedzibie Stowarzyszenia Amazonek w Warszawie. Pierwszy, opiewający na kwotę 10 tys. zł, to środki zebrane dzięki wszystkim, którzy w październiku zdecydowali się zarejestrować się na stronie www.samsungfunclub.pl. Za każdego zarejestrowanego nowego członka Fun Club’u, Samsung przekazał symboliczną złotówkę. 25 tys. zł to dochód (kwota ta została podwojona), jaki Samsung zebrał ze sprzedaży różowego telefonu Samsung SGH-J600 - symbolu zaangażowania Samsung w akcję społeczną na rzecz kobiet dotkniętych rakiem piersi, którego twarzą była Ilona Felicjańska.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-72-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.