DAJ CYNK

Samsung Mobile odświeża wizerunek marki

WitekT

Wydarzenia

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Samsung Mobile pod hasłem WOW, której symbolem jest wykrzyknik, nowy znak reprezentujący odświeżony wizerunek marki - pisze Media Run.

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Samsung Mobile pod hasłem WOW, której symbolem jest wykrzyknik, nowy znak reprezentujący odświeżony wizerunek marki - pisze Media Run.

Znak ten ma symbolizować pozytywne emocje związane z użytkowaniem telefonów Samsung. Jednocześnie jest podkreśleniem takich wartości marki, jak dynamizm, innowacyjność, siła i nowoczesność.

Kampania WOW, informująca o nowym logo Samsunga, oparta jest o telewizję i Internet. Wykorzystywany jest w niej telefon Samsung SGH-i900 Omnia.

Zostały przygotowane 3 spoty (30-sekundowe) przedstawiające ludzi poświęcających się swoim pasjom, korzystających z telefonu Samsung SGH-i900 Omnia. Reklamy obecne będą w TVP, Polsacie, TVN, TVN Turbo, TVN Style, Polsat Sport Extra, Polsat Cafe, Polsat Play i nSport.

W ramach kampanii internetowej, przygotowana została strona internetowa, której motywem przewodnim jest wykrzyknik. Na niej użytkownicy telefonów mogą umieszczać zdjęcia oraz filmy pokazujące ich pasje. Działania obejmą swoim zasięgiem portale Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl i Gadu-Gadu.pl.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run