Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung: Marek Rawicki odpowiedzialny za sprzedaż urządzeń mobilnych

Samsung: Marek Rawicki odpowiedzialny za sprzedaż urządzeń mobilnych

LuiN 26 Lipca 2012 08:35

0 0

marek rawicki Z początkiem lipca do zespołu Samsung Electronics Polska dołączył Marek Rawicki, który objął stanowisko Marketing Unit Managera i będzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedażową urządzeń mobilnych, w tym smartfonów i tabletów marki Samsung.

Marek Rawicki pracował dotychczas w Kompanii Piwowarskiej, gdzie odpowiadał początkowo za komunikację marketingową marki Dębowe, a później Tyskie. Dla tej ostatniej przeprowadził dobrze znaną kampanię marketingową z 2008 roku Wywieś flagi, pomóż naszym. Marek odpowiadał także za rebranding marki Tyskie wraz z całkowitą zmianą opakowania tego flagowego produktu Kompanii Piwowarskiej. Te działania odwróciły trend spadkowy piwa Tyskie, co jest osobistym sukcesem Marka Rawickiego.

Przed Kompanią Piwowarską Marek Rawicki pracował również w Masterfoods Polska, gdzie zajmował się sprzedażą, a następnie komunikacją marketingową marki Twix (Brand Manager).




Marek jest uznanym ekspertem w cennych dla Samsung Electronics Polska obszarach. Jestem przekonany, że jego pasja i doświadczenie zagwarantują naszym produktom mobilnym najlepszą pozycję na rynku - powiedział Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu Samsung Electronics Polska.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 0

    1. ~BOZE  2012-07-26 09:03:13  host: aghb254.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z piwa do telefonów, ciekawe wyzwania, zycze powodzenia :)

  • 0

    2. ~DArtus  2012-07-26 09:09:12  host: 89-77-6-28.dynamic.chello.pl

    Jest już aktualizacja androida dla Samsunga SGSII

  • 1

    3. ~  2012-07-26 09:26:32  host: z52-07.opera-mini.net

    Nie znam go, tego Marka Rawickiego

  • 0

    4. ~  2012-07-26 09:39:47  host: 77-254-51-132.adsl.inetia.pl

    dokładnie SGS2 dostał Androida 4.0.4. :)

  • 0

    5.  2012-07-26 10:15:58

    Podobno marketing potrzebny jest tylko Apple aby w ogole sprzedawac te wszystkie bezuzyteczne plast... Tzn wykonane nie z plastiku bezuzyteczne zabawki dla dzieci. Cala konkurencja jest tak doskonala w tym Samsung ze nie potrzebuje zadnej reklamy i marketingu bo ich produkty sa tak rozbudowane i maja wszystkie funkcje ktore sprzedaja sie same i nie trzeba ich reklamowac. I po co samsungowi caly ten sponsoring Olimpiady. Bardziej bym Apple posadzal o taka strategie.

  • 0

    6. ~Impostorpl  2012-07-26 10:53:18  host: public-gprs564833.centertel.pl

    5@ samsung jest sponsorem olimpiad od 1997 roku, kiedy to twoja ulubiona firma produkowała komputery wyglądające jak zmutowane telewizory;) I istnieje o kilkadziesiąt lat dłużej na rynku, przy czym portfolio ma o wiele bogatsze, bo to nie tylko elektronika ale też finanse i budownictwo. I tak, mam samsunga i9000:) wypowiedziałem się tylko dlatego że nie trawię ironicznych wypowiedzi bez logicznych podstaw. A panu Rawickiemu życzę sukcesów i odwagi w podejmowaniu decyzji.

  • 0

    7.  2012-07-26 11:31:01

    Apple ostatnio tak nachalnie reklamuje się w Polsce że i Samsung postanowił coś z tym zrobić. Apple się nie dziwię - chcą klientom wcisnąć istniejące zapasy magazynowe przed premierą iPhone5 - ale czyżby i Samsung coś trzymał za pazuchą? Co do samej nominacji - myślę że to bardzo dobry ruch dla Samsunga. Marketing wszędzie działa podobnie, a czy to piwo czy telefony - wciskają klientom dokładnie te same bajki :)

  • 0

    8.  2012-07-26 11:59:12

    I dlaczego sie nie dziwie? To oczywiste. Jak Apple sprzedaje czegos miliony szt to jest to czysty marketing i owce ktore sie na niego zlapaly kupily ten marketing. Jak samsung cos sprzedaje i wyklada miliony na marketing to w obronie przed Apple. Cale stado skrytych fanbojow tu jest samsungowych i Androidowych - tylko ja sie oficjalnie przyznaje ze jestem fanem Apple. Was stac tylko na bycie hejterem, bo tak bezpieczniej. Szkoda slow na ta hipokryzje...

  • 0

    9.  2012-07-26 12:18:19

    @8 lepsze określanie tego jako "marketing" niż nazywanie klientów bandą idiotów. A przypomnij kiedy najwięcej iPhonów się sprzedaje? No? W tydzień po premierze. Potem sprzedaż leci na łeb, na szyje. Czemu uważam, że to oznaka głupoty? Bo nikt mądry nie wyda kilkaset dolarów na sprzęt o którym nic nie wiadomo. Zero opinii, zero testów a ludzie kupują. Jeśli twierdzisz, że to nie zasługa marketingu to oznacza, że te osoby są idiotami.

  • 0

    10.  2012-07-26 12:20:31

    lepiej odnieś się do tego co vonski napisał w temacie "Wyniki Apple po 2Q2012"

  • 0

    11.  2012-07-26 12:28:05

    @8 jesteś tu jedyny który nie potrafi sfrormułować krytycznej oceny działać Apple, więc się nie dziw że wszyscy Cię tak kochają. Aha, gdybyś pytał - obecnie posiadam iPhone4. Być może za rok czy dwa będzie to Samsung albo znowu Nokia czy BB. Apple też nie wykluczam. Czy to w Twoich oczach czyni mnie zdrajcą lub wariatem?

  • 0

    12.  2012-07-26 12:28:38

    @9 z tego co pokazaly dane oficjalne najwiecej iphonow 4s sprzedalo sie pol roku po premierze i dodatkowo bylo to po okresie swiatecznym. Wiec teorie o sprzedazy tydzien po premierze mozesz miedzy bajki wlozyc. Dobre towary nie potrzebuja testow. Zaufanie do marki powoduje ze klienci ustawiaja sie w kolejkach. Przyklad innej marki premium to BMW. Nowy model serii 3 zostal wykupiony na miesiace do przodu zanim jakikolwiek tester zdazyl do niego usiasc. I tak sie okazalo, ze jest to super auto wiec klienci sie jak zawsze i w tym przypadku nie zawiedli.

  • 0

    13.  2012-07-26 13:21:52

    @12 wg Twoich danych "oficjalnych" co roku w tym samym okresie sprzedaż spada, a vonski udowodnił, że to nie prawda. Skąd mam wiedzieć, że znowu nie kłamiesz? Tym bardziej, że unikasz odpowiedzi na jego argument co czyni cię skrajnie niewiarygodnym. Dobre towary nie potrzebują testów? Więc iPhone NIE jest dobrym towarem idąc tą logiką. Uścisk śmierci, żółte plamy na ekranie itp. Wszystko to choroby wieku dziecięcego które nie oszukujmy się są normą. Ale w twojej definicji dobrego towaru jest on wybitny i na 100% pewny, a w takim wypadku wychodzi, że... wg ciebie iPhone nie jest dobrym towarem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-212-93.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.