Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung I7410 - 5 Mpix i projektor

Samsung I7410 - 5 Mpix i projektor

LuiN 19 Lutego 2009 13:54

0 0

Samsung oficjalnie zaprezentował model I7410 - pierwszy seryjnie produkowany telefon tego producenta z wbudowanym projektorem DLP. Oprócz tej innowacyjnej cechy, telefon zachęca do zakupu także pojemną baterią, dużym ekranem AMOLED i aparatem fotograficznym 5 Mpix.



samsung i7410 pico samsung i7410 pico samsung i7410 pico samsung i7410 pico

Wymiary telefonu to 111,7 x 56,7 x 17,2 mm, czyli urządzenie nie odbiega od gabarytów tradycyjnych konstrukcji - a przynajmniej tych, w których znalazł się 3,2-calowy ekran dotykowy. Wyświetlacz telefonu wykonano w technologii AMOLED, gwarantującej niższe zużycie energii i bardzo wysoki kontrast. Jego rozdzielczość to 240 x 400 pikseli (262 tys. kolorów).

samsung i7410 pico samsung i7410 pico samsung i7410 pico samsung i7410 pico

Jeśli ekran telefonu okaże się za mały, zawsze możemy posłużyć się wbudowanym projektorem DLP. Rozdzielczość wyświetlanego obrazu to HVGA (480 x 320 pikseli). Przekątna wyświetlania wynosi od 5 do 50 cali, a kontrast 1000:1. Telefon ma dedykowane przyciski do obsługi projektora oraz głośniki stereo.




I7410 ma 150 MB pamięci wewnętrznej, rozszerzalnej przy pomocy kart microSDHC (do 16 GB). Na pokładzie jest też radio FM, moduł Bluetooth 2.1, złącze USB 2.0 i moduł HSDPA (2100 MHz). Interfejs telefonu to znany już TouchWiz, z panelem widgetowym.

Bateria telefonu ma pojemność 1440 mAh.





Źródło tekstu: engadget, wł     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1. ~Neptun  2009-02-19 14:10:34  host: chello089079110105.chello.pl

    Jestem ciekawy kiedy ten model wejdzie do masowej produkcji? kiedy bedzie dostępny w Polsce i ile będzie kosztował?

  • 0

    2. ~MaRiO  2009-02-19 14:37:06  host: static-68-219.is.net.pl

    no to problem rozwiazany.. jak ktos narzekal na maly wyswietlacz w phonie np. do ogladania filmow czy teledyskow :)) to juz chyba nie bedzie narzekal :))

  • 0

    3.  2009-02-19 14:38:24

    ciekawe ile będzie kosztował ten bajer pewnie ok. dwa tysie albo lepiej

  • 0

    4. ~czapla  2009-02-19 14:55:00  host: host-89-231-160-2.wolow.mm.pl

    Rozdzielczość wyświetlanego obrazu to HVGA (480 x 320 pikseli).od 5 do 50 cali tego nie rozumiem...

  • 0

    5. ~ArtyQ  2009-02-19 15:02:12  host: 212.160.172.70

    Wielkość obrazu zależna jest od odległości od powierzchni, na której wyświetlamy obraz.

  • 0

    6. ~czapla  2009-02-19 15:08:15  host: host-89-231-160-2.wolow.mm.pl

    nie no to wiem ale 480x320 an 50 calach to sobie wyobrazilem hehe

  • 0

    7. ~halo  2009-02-19 15:29:51  host: ip187-200.ghnet.pl

    przynam ze samsung naprawde sie stare. Zalezy mu aby byc liderem. Mam nadzieje ze przebije nokie. Bardzo bym tego chcial.

  • 0

    8. ~Osiolek  2009-02-19 16:16:22  host: lanet-cz-39-5.etop.pl

    On juz przebil tylko jeszcze nie uzyskal miana lidera rynku - i bardzo dobrze - bo nie wiadomo jakby sobie z utrzymaniem tego tytulu radzil , a widac jak sobie poczyna jako pretendent :)

  • 0

    9. ~f330  2009-02-19 16:20:38  host: 119-040-075.adsl.szeptel.net.pl

    popieram halo!

  • 0

    10. ~Remo  2009-02-19 16:20:48  host: 94-40-44-2.tktelekom.pl

    Wszyscy są przekonani Nokia bo Nokia, dopóki nie dorwą jakiegoś naprawdę udanego modelu samsunga np U900, I450 czy wielu innych, nokia przy samsungu wymięka. Co do Cena a Jakość Samsung biję ją na łeb i szyję.

  • 0

    11.  2009-02-19 16:33:03

    Dokładnie Remo. Zaprawdę masz rację ;) Ten telefonik Samsunga wygląda na kolejny bardzo udany model pod względem techniczny. Jeśli o design chodzi to przód jest bardzo ładny, ale tył sobie chyba projektanci trochę odpuścili...

  • 0

    12. ~czapla  2009-02-19 16:43:36  host: host-89-231-160-2.wolow.mm.pl

    zawsze bronilem noki ale teraz sie z wami zgadzam,nokia to juz tylko marka od n95 nic nie zrobili,nawet patrzac na allegro samsung 4k tele/200 zniszczonych nokia 12k tele/600 zniszczonych leb w leb.samsung wygrywa technologicznie i nie bierze za napis 50% ceny fonu.zobaczymy za 2 lata jak bedzie,ja mysle ze nokia przy takim podesjsciu spadnie z krzesla lidera a przy takim kursie euro ich telefony sie tak nei sprzedadza jak dawniej

  • 0

    13. ~obserwator  2009-02-19 17:45:24  host: iu90.bbs.com.pl

    2 lata temu wszyscy mowili to samo:)

  • 0

    14. ~zimorodek  2009-02-19 18:33:01  host: 213-92-179-221.serv-net.pl

    samsungi i ich skaszaniałe menu... dzięki bardzo hehe wole prostszą w funkcje ale i łatwiejszą w obsłudze nokie to tyle ;P

  • 0

    15.  2009-02-19 19:45:32

    na dotyku już jest dobre

  • 0

    16. ~czapla  2009-02-19 20:51:18  host: host-89-231-160-2.wolow.mm.pl

    13#. 2 lata temu malo kto wiedzial co to telefon samsunga,wtedy to byly inne czasy to byly zwykle telefony nic wiecej... a jak ktos tak pisal ze samsung bedzie liderem to ci gwarantuje ze nigdy nie mial noki,wtedy nawet motorolla miala 2 miejsce w ranku.co do mojej wczesniejszej wypowiedzi,moze troche przesadzilem,koryguje swoja wypowiedz bo sam uwazam ze nie jest za madra.nokia nie spadnie z krzesla lidera to jest nierealne przynajmniej przez kilka lat,ale na ta chwile nie oplaca sie kupowac nowosci od noki bo to tylko odgrzewane kotlety moze czas zmienic,marke zobaczyc czy taki diabel straszny jak go maluja.nie jestem przekonany do samsunga czasami mi sie wydaje ze to wysyp chinskich zabawek ktore sie psuja po miesiacu,niestety nie moge tego stwierdzic bo samsung dopiero zaczyna robic multimedialne komputerki. samsung mi sie kojarzy z telewizorami nokia z telefonami,lg z mikrofalowkami a sony sam juz nie wiem co to jest,ale wiem ze n97 przy takim zawalonym rynku zabawek to zbyt wielki wydatek sam napis moze nie wystarczyc do podbicia swiatowego rynku z 95 byl nowy wymiar smartow prawdziwy kombajn,n97 to jakby droga zabawka produkowana w ten sam sposob co inne telefony ale wlasnie to ze nazwya sie NOKIA czyni go numerem 1 na rynku.wkoncu ludziom znudzi sie napis Nxxx ktory nic nie wnosci,patrzac ze marka X wypuszcza telefony o niebo lepsze,tansze i na dodatek (byc moze!!) malo awaryjne bo na ta chwile nie moge powiedziec ze samsung jest awaryjny patrzac chocby na allegro czy ebay... ale o tym za 2 lata jak juz europa sie tym zapelni to chyba na tyle

  • 0

    17. ~pierdek  2010-02-19 18:25:42  host: dbr28.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w polsce nie wiadomokiedy bedzie ale teraz za granica kosztuje na polskie 4700zl!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-249-219.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.