Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samsung G810 - więcej niż Nokia N95

Samsung G810 - więcej niż Nokia N95

LuiN 4 Lutego 2008 18:18

0 0

samsung g810 Wedle przecieków na rynek trafi następca Samsunga G800, zaopatrzony w ten sam system operacyjny co Nokia N95. Najbardziej interesująca cechą nowego telefonu jest trzykrotny zoom optyczny wbudowanego aparatu fotograficznego.

W Samsungu G810 zastosowano dokładnie ten sam układ optyczny co w Samsungu G800, czyli jeden z najlepszych wśród obecnie dostępnych w telefonach. Prócz wysokiej klasy matrycy 5 Mpix, telefon będzie szczycił się trzykrotnym zoom-em optycznym, który udało się umieścić w aparacie bez powiększania gabarytów metalowej obudowy telefonu. Optykę wspiera lampa ksenonowa i oprogramowanie z systemem anti-shake i detekcją twarzy.




W rozsuwanym telefonie zastosowano ekran o rozdzielczości QVGA (320 x 240 pikseli) i przekątnej 2,6 cala. Telefon udostępnia 150MB pamięci wewnętrznej i slot kart MicroSDHC (do 32 GB). Obsługiwane standardy transmisji to Bluetooth 2.0, WiFi b/g i HSDPA (do 7,2 Mb/s). Do kompletu funkcji dołożono moduł GPS, wyjście TV i gniazdo typu JACK 3,5mm. Wszystko to, wraz z baterią o pojemności 1200 mAh, zmieściło się w obudowie o grubości 18mm.

Telefon zostanie zaprezentowany za tydzień w Barcelonie. Przewidywana cena aparatu to 580 euro.

Źródło tekstu: mobil.cz, wł     

Dodaj do:
w sumie: 56
  • 0

    37. ~Jacusiek678  2008-08-01 09:09:50  host: cuk74.internetdsl.tpnet.pl

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Witam, chcę kupić sobie n95 lub G810 i mam pytanka do osób posiadających kiedyś te telefony i do osób posługujących się tą wiedzą - który z telefonów robi lepsze fotki pod względem kolorów itp - w którym telefonie występuje lepszy GPS - czy bardzo widac różnicę kolorów w samsungu ( 256 tys. kolorów ) a w noki ( 16 mln. kolorów ) czekam na szczere odpowiedzi oraz porady z góry dziękuję pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    38. ~Arthas  2008-08-06 21:45:28  host: 89.184.157.70

    Ilość kolorów nie ma znaczenia bo ludzkie oko za bardzo tego nie widzi. Liczy się najbardziej ilość pixeli na cm/2. A telefon robi wrażenie, GPS, Symbian, 32 GB karte można wrzucić, WiFi np. w Danii mam neta przez WiFi nawet na wsi, no i aparat z zoomem optycznym. Telefon chyba najlepszy dostępny na rynku.

  • 0

    39. ~Eclypsy  2008-10-28 16:53:39  host: aadp138.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam telefonik od kilku tygodni. Rewelacja. Symbian daje rade, telefon nie zwiesza sie i nie glupieje. Aparat swietny, lampa spisuje sie jak w aparacie cyfrowym. Bateria przy intensywnym uzywaniu i przy tak duzym wyswietlaczu wytrzymuje min 3 dni- nie spotkalam telefonu o takich wlasciwosciach ktory dzialalby dluzej przy kreceniu filmow, robieniu zdjec i masie rozmow codziennie. Karte wlozylam 2 gigowa. Muzyka odtwarzana swietnie. Internet dziala sprawnie, aczkolwiek nie udalo mi sie jeszcze wyprobowac jak radzi sobie z wifi. Zreszta- duzo by mowic. Jesli ktos ma pytania polecam sie na maila ;) p_perfect@gazeta.pl

  • 0

    40.  2008-11-15 18:47:20

    Jak w nim jest z glosnikiem odtwrzajacym mp3 dobrej jakości jest ?

  • 0

    41. ~BartekKita  2008-11-19 16:28:36  host: apn-77-112-61-236.gprs.plus.pl

    Głosnik jest dobrej nawet bardzo dobrej jakosci tylko jest dość cichy, albo poprostu cichy. Jeśli chesz sobie szpanowć muzyczka w tramwaju albo na osiedlu to napewno sie nie spisze, ale sa tez dobre tego strony przynajmniej polowa ludzi nie kupi sobie za rok takiego

  • 0

    42. ~^jacek  2008-12-18 14:07:56  host: server.polonica.com.pl

    co do baterii to powiem tak, bez zabawy, czyli navi, fotek, muzy, na same telefoniczne tematy uzywany byl, bateria wytrzymala 8dni, ale nie doladowywuje, podnie to dopiero laduje do oporu, jestem zadowolony. co do reszty, ma bajerow troche.

  • 0

    43. ~dawide  2008-12-18 18:32:11  host: acai88.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej mam do was pytanie drodzy moi, czy aparat sprawuje sie dobrze bo u mnie jet jakos kiepsko zdjecia jakies takie bardzo jasne wychodza zrobienie zdjecia kartce z ksiazki w jasny dzien graniczy z cudem caly obraz jest biały. Czy u was tez tak jest, oczywiscie jesli wejde w programy tematyczne i zmienie na zdjecie w dzien to jest w miare dobrze, ale czy niemeczace jest ciagle ustawianie aparatu, czy nie powinno to byc z automatyzowane. Jak jest u was???

  • 0

    44. ~Absolut  2008-12-25 00:05:17  host: swidwin.swd.vectranet.pl

    Witam. Mam pytanie co do baterii. Trzyma mi 1 dzień i nie wiem czym jest to podyktowane. Zasięg na full i nie wydaje mi się żebym miał włączone coś co mogło by być tego przyczyną. Dodam jeszcze że przy pierwszym ładowaniu bateria mocno się nagrzała. Poradzicie coś? Z góry wielkie dzięki.

  • 0

    45. ~Jola  2009-01-06 10:59:41  host: uf122.internetdsl.tpnet.pl

    Posiadam samsunga G810 od dwóch tygodni , kupiłam w MM , włożoną mam kartę orange , niestety podczas połączeń czy to wychodzących czy przychodzących często się rozłącza , gubi sieć ... na innych telefonach nie miałam tego problemu a mieszkam w Katowicach . Czy to sprawa złych ustawień czy usterka ? Dziękuję za odpowiedź :)

  • 0

    46. ~GaWoR  2009-01-20 16:51:57  host: xdsl.077.c95.petrotel.pl

    Mam ten fonik jestem zadowolony i to bardzo. Podoba mi sie to ze do symbiana mozna wgrac wszystko co nam potrzeba (aplikacje gry itp) zdjecia super, gps trzeba "rozdziwiczyc", jedynym minusem dla mnie jest maxymala 4GB-wa karta pamieci- przynajmniej tak jest napisane w instrukcji, chociaz w opisach w necie pisza ze do 32GB. Aluminiowa budowa sprawia wrazenie solidnej, dobrze gra na słuchawkach a bateria smiga 4 dni lekko a przy bawienu sie praktycznie caly dzien daje rade dwie doby. Polecam choc mialem dylemat z Omnia i chyba do tej pory mam...

  • 0

    47. ~doru  2009-01-27 19:43:21  host: h230112.net.pulawy.pl

    Mój G 810 czyta 8GB. Czy jest możliwość połączenia G 810 i synchronizacji za pomocą PC Studio? mi się udało jedynie w położeniu ,,odtw. multimedialny", w dwóch pozostałych nie działa! Może ma ktoś jakiś inny program do synchronizacji z komputerem, jeszcze inna sprawa - nowy soft - czy można go samemu aktualizować, tak jak np. w Noki N95?

  • 0

    48. ~  2009-02-03 17:03:07  host: cfa7.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten samsung jest nie fajny

  • 0

    49. ~Gawor  2009-03-13 22:21:44  host: xdsl.028.c73.petrotel.pl

    Zamienie Samsunga G810i na Omnie!!! Praktycznie nowy!!! gawor251@wp.pl

  • 1

    50.  2009-03-23 17:13:40

    gdzie mozna go kupic?? mam na niego ochote juz od dawna ale ze w zadnej sieci jak na razie nie jest dostepny to nie bardzo wiem gdzie go dostac... slyszalam ze jest w media markt ale tak pochopnie nie mam mozliwosci sie wybrac... prosze o odpowiedz na pytanko. pozdrawiam :)

  • -1

    51. ~eva  2009-06-01 14:05:00  host: 194.29.130.194

    Cięzki toporny grzmot!W słoneczny dzień wyświetlacz jest zupełnie nieczytelny-nic na nim nie widać!Ciężki -prawie 14 dkg!I po co ten pic z tym aparatem skoro można przy naładowanej baterii wykonać tylko 5-6 zdęć z użyciem lampy!-po tej czynności już zdechł.Przy takiej cenie powinna być jeszcze latarka,a ten nie ma.

  • 0

    52. ~slawek  2009-06-21 11:25:51  host: 79.162.149.52

    czy w trybie gotowości można zmienić ikony tak jak w nokiach ?

  • 0

    53. ~  2009-07-14 21:52:26  host: chello089077135247.chello.pl

    Samsung=szajsung Niestety z przykrością potwierdzam opinię serwisu- patrz j.w. Aparat rzęzi , rozmówca mnie prawie nie słyszy, lampa błyskowa nie doświetla zdjęć a bateria trzyma 1 dzień. Oryginalna ładowarka padła po kilku tygodniach , trzeba się ładować kablem USB z kompa,dobrze że chociaż mam oryginalną ładowarkę samochodową. Telefon był w serwisie /jest jeszcze na gwarancji/ i wrócił z opinią, że nic mu nie dolega.Porażka- nigdy więcej niczego tej firmy nie kupię.

  • 0

    54. ~ŁUKASZ  2009-08-20 11:31:40  host: axa188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NOKIA I SE TO SHIT GDY SAMSUNG PRODUKOWAŁ TELEFONY TO NOKIA ROBIŁA KALOSZE WSZYSCY SIE TAK PODNIECAJA FIRMĄ NOKIA ALE NOKIA JES 100LAT ZA MUZYNAMI UDOSTEPNIA TELEFONY KTÓRE SA JUZ TANSZE I LEPSZE W INNYCH FIRMACH NOKIA TO PORAŻKA I POWINNA WYSTEPOWAC W PROGRAMIE USTERKA !!!!! SAMSUNG JEST ELEGANCKI NOWOCZESNY I DLALEJ NA TOPIE ! SAMSUNG ŻADZI

  • 0

    55. ~Susu  2009-09-03 12:02:07  host: host228.net81.citysat.com.pl

    Mam ten telefon od wczoraj, nie mogę wysyłać sms ani dzwonić. Piszę Offline. Wie może ktoś co trzeba zrobić, co aktywować ? Proszę o odpowiedź.

  • 0

    56. ~Jarko  2010-04-01 09:40:33  host: head.pro-control.pl

    hehe pewnie źle karte sim włożyłeś albo poprostu jej nie wykrył wyjmij i włóż ją jeszcze raz Ogólnie telefon spoko GPS działa nieźle ale zdjęcia jak na lampe ksenową i 5Mpix robi kiepskie. Mało ostre często prześwietlone jeśli sa robione z bliska

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-24-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.