DAJ CYNK

Samsung Application Store w Omnii II

LuiN

Wydarzenia

Ruszyła kampania reklamowa Samsunga Omnia II, w której wykorzystano długo zapowiadaną pozycję w menu telefonu - Samsung Application Store. Niezależny od Windows Marketplace sklep z aplikacjami ma ułatwić użytkownikom telefonu szybkie przystosowanie urządzenia do własnych potrzeb.

Ruszyła kampania reklamowa Samsunga Omnia II, w której wykorzystano długo zapowiadaną pozycję w menu telefonu - Samsung Application Store. Niezależny od Windows Marketplace sklep z aplikacjami ma ułatwić użytkownikom telefonu szybkie przystosowanie urządzenia do własnych potrzeb.

Jak poinformował Microsoft, obecnie do jego sklepu zapisało się ponad 1 tys. producentów i twórców oprogramowania. W zasobach sklepu znajduje się obecnie ponad 800 aplikacji. Samsung nie podał jeszcze swoich statystyk, można jednak sądzić, że przynajmniej na starcie będzie oferował mniej programów dla Windows Mobile.

Podobne inicjatywy do tej, z którą wyszedł Apple prezentując swój App Store zaprezentowali Nokia, Palm, RIM, Sony Ericsson czy Google. Tak jak większość konkurentów Apple'a, tak i Samsung w swoim sklepie chce sprzedawać programy i gry na wiele platform sprzętowych i programistycznych. Sukcesy Apple'a (setki milionów pobrań, ponad 100 tys. aplikacji w sklepie) wydają się wynikać jednak z odwrotnej sytuacji - z zachowania maksymalnej zgodności trzech generacji telefonów z już dostępnym i nowotworzonym oprogramowaniem.



Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł