Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Samolot T-Mobile

Samolot T-Mobile

WitekT 7 Grudnia 2005 12:45

0 0

T-Mobile przemalowało jeden z samolotów tanich niemieckich linii Germanwings w swoje firmowe kolory. W piątek, podczas uroczystej ceremonii samolot otrzymał nazwę Spirit of T-Mobile, po czym odleciał do Hamburga.



Wśród pasażerów znalazła się drużyna FC Köln oraz 30 jej fanów, którzy wygrali podróż ze swoimi ulubionymi piłkarzami.




Martin Knauer, członek zarządu T-Mobile International powiedział, że kolor w jaki pomalowano samolot, ma na celu uświetnienie obecności firmy na rynku oraz wyrażenie jej bliskich relacji z Germanwings.

Spirit of T-Mobile, czyli Airbus A319 będzie realizował zadania kampanii marketingowej przez 3 lata. T-Mobile podkreśliło, że zewnętrzny wygląd samolotu to nie wszystko Charakterystyczny kolor oraz logotyp operatora można znaleźć na kartach pokładowych oraz wewnątrz samolotu, na rozkładanych stoliczkach. Samolot zdolny przetransportować 144 osoby będzie obsługiwał wszystkie połączenia europejskie.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~Longman  2005-12-07 13:10:45  host: dca73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słyszałem, że Orange ma zamiar wynająć balon. To będzie symbolizowało jak robią klientów w balona ;-) Dokąd ten balon poleci nie wie nikt, nawet sam zarząd :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-72-65.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.