Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Są problemy z niektórymi routerami WiFi w UPC

Są problemy z niektórymi routerami WiFi w UPC

WitekT 5 Czerwca 2014 08:18

8 1

UPC ogranicza prędkość Internetu w domowych sieciach WiFi nie informując swoich klientów - twierdzi Dziennik Gazeta Prawna. Operator tym doniesieniom zaprzecza, informując, że wystąpił jedynie problem techniczny z jednym modelem routera.




Urządzenia podłączone poprzez WiFi osiągają niskie, kilkumegabitowe prędkości. Dzieje się tak u użytkowników, którzy korzystają z routerów dostarczonych przez UPC. Operator przyznaje, że w ostatnim czasie po aktualizacji oprogramowania w urządzeniach mogą występować takie problemy, ale są to jednostkowe przypadki, a prace nad usunięciem przyczyn już trwają.

Źródło tekstu: Dziennik Gazeta Prawna     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 39
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~Piotr Dziubak  2014-06-05 12:41:37  host: 193.164.157.123

    Firma zaprzecza, ale rozwiązać problemu nie potrafi. A o tym, czy przypadki awarii są nieliczne czy nie, świadczą chociażby powyższe wpisy. Autor zamieszania :-)
    http://tlp.is/2q2

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    28. ~zdzichu  2014-06-05 12:51:54  host: adod240.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mamy w firmie od nich łącze. Modem epc3925. Wykupiony stały adres ip więc za bardzo nie mogą mi namieszać a przynajmniej do chwili obecnej czyli już jakieś 4 miesiące działa idealnie. Stały adres uzyskuje oczywiście Asus rtn-16 z tomato na pokładzie. W umowie jest 80 i tyle jest i na kablu i po wi-fi (Asusa) Puki co nie odpalili na tym ichnim ep3925 upc wi-free. Puki co sobie chwalę. Jak będą nawalać to za 8 miesięcy znajdę innego dostawcę:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~Tomecek  2014-06-05 12:55:24  host: 89-69-216-149.dynamic.chello.pl

    Z zapomnieli napisać, że "prace nad usunięciem przyczyn już trwają" trzeci tydzień...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~Ali  2014-06-05 13:16:11  host: 89-74-92-81.dynamic.chello.pl

    Najlepsze jak bedziecie chcieli zgłosić reklamacje bo oni oczywiscie twierdza ze jest ok, jesli monter od nich nic nie znadzie a pewnie tak bedzie .... to trzeba zapłacic 50 zl za wizyte:) żenada

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~UPC  2014-06-05 13:32:33  host: 89-72-31-63.dynamic.chello.pl

    Problem występuje na beznadziejnych routerach Technicolor. Najpierw kupują badziewie a później się zastanawiają jak sprawić aby to działało.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32.  2014-06-05 14:26:12

    Jak zgłosisz usterkę/reklamację to technik przychodzi z własnym miernikiem/modemem i u niego wszystko jest w porzadku, a obecnego modemu nie sprawdza. Więc problemu nie ma ;D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~  2014-06-05 14:29:30  host: user-164-126-220-22.play-internet.pl

    @22: Napisałem właśnie o tym, że moim zdaniem został naciągnięty przez UPC, bo traktował ich pracowników jak jakąś wyrocznię. Z moich doświadczeń wynika, że tacy konsultanci/doradcy często mają wiedzę tylko minimalnie większą niż przeciętny klient (a mniejszą niż ten obeznany w danej dziedzinie), do tego są na prowizji i świadomie (bądź nieświadomie) naciągają klientów...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35.  2014-06-05 14:51:43

    Przeciążona sieć- router który nie wykorzystuje potencjału naszej oferty ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36.  2014-06-05 15:41:24

    Co wy jeździcie tak po tym UPC. Przecież wi-fi w paśmie 2,4 GHz musi działać źle! Jest pełno zakłóceń, po kilkadziesiąt sieci znajduje w jednym mieszkaniu. To nie ma prawa działać szybciej niż 10-15 Mbit/s. U mnie, na własnym routerze tak właśnie jest. Dlatego kiedy tylko mogę to używam kabla.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~P!  2014-06-05 15:43:44  host: 84-10-196-52.static.chello.pl

    Dobrze było powalczyć o modem EPC3212.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    38.  2014-06-05 18:12:44

    @36 w Krakowie na modemie technicolor UPC 60MB i na wifi pelne 60 wyciagalem. Ping tez niewiele gorszy niz na kablu, wiec sie da. ALe to bylo przed wi free.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39.  2014-06-05 22:41:02

    Ja podobno mam dobrze... Łącze 250 (dla uploadu 20), a WiFi działa na 50... choć na kablu 230-240 i wzwyż.. W sumie nie narzekam, ale biorąc pod uwagę przepustowość, jest to 1/5 łącza. Upload działa natomiast pełną parą (acz wiadomo, jest uzależniony od downloadu per user dla konkretnego serwera).

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40.  2014-06-05 22:41:59

    Modem - wiadomo jaki (Technicolor). Tylko jeden teraz dają do opcji z WiFi o ile się orientuję ; P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41.  2014-06-05 23:18:36

    @38: A ile sieci wi-fi Ci znajduje? Pewnie ze 2-3. Na czystym kanale radiowym na Mikrotiku w 2,4 GHz to ja wyciągam ponad 100 Mbit. Ale to tylko jak eter czysty... Pasmo nie jest i nie będzie z gumy. Dlatego im więcej urządzeń w domu podpiętych kablem tym lepiej. I koniecznie w nowych mieszkaniach/domach kładźcie skrętkę w ściany.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~  2014-06-11 01:24:21  host: 89-70-70-174.dynamic.chello.pl

    Witam ja mam takie problemy od roku mimo wymiany rutera, a UPC UMYWA RĘCE. Specjalista stwierdził winę rutera oraz nakładanie się sygnałó poszczególnych uzytkowników. W ŻYCIU NIE SPOTKAŁAM SIĘ Z TAKĄ NIEKOMPETENCJĄ. Pozostaje mi skierować sprawę do UOKiK ORAZ NA DROGĘ SĄDOWĄ
    W 100% nie polecam tej firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~uther  2014-06-11 07:42:35  host: 89-65-63-61.dynamic.chello.pl

    Z technicolorem ogólnie są same problemy. Nie da się go ustawić w tryb bridge, został mi "wmuszony" przy przedłużeniu umowy i zmianie prędkości. Generalnie ponieważ korzystam ze swojego routera, po miesiącu wydzwaniania i zgłaszania problemów wymienili mi sprzęt na cisco i problemy zniknęły.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~cypis  2014-07-01 14:38:57  host: 89-72-172-240.dynamic.chello.pl

    Mam internet od UPC w dwóch różnych miejscach na dwóch ichniejszych Thomsonach. Przez kilka ładnych lat wszystko chodziło bez problemu. Po zmianie softu na ten z 8 na końcu okazało się, że nie mogę łączyć się między tymi modemami , ani po zdalnym, ani po VPN, VNC,czy z bazami danych. Od miesiąca walczę z pomoca techniczną i nikt nie wie dlaczego tak jest. Dziwne bo z każdego innego miejsca/siec (LTE czy sieć firmowa) z każdym z tych modemów się łaczę.
    Przy okazji zauważyłem, że nie działa ping puszczany z oprogramowania modemu, ale śledzenie trasy już działa. Gdy ograniczę zakres adresów DHCP z 245 np. do 10 nie chodzi internet. A to ciekawe.
    Dzisiaj mi powiedzieli, że nie wiadomo kiedy będzie nowy soft a starego nie mogą wgrać. Chyba zrezygnuję z ich usług przynajmniej w jednym budynku.
    Czy ktoś z Was spotkał się z przypadkiem gdzie dwa modemy UPC ( u mnie wiszące na tym samym ich urządzeniu - adresy są blisko siebie) nie komunikują się miedzy sobą. ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~Pawcio  2014-07-02 18:20:52  host: 89-66-254-17.dynamic.chello.pl

    od soboty teoretycznie mam 120 Mb/s (nowa umowa-przedłużenie), teoretycznie maksymalnie wyciągnąłem na wifi 45Mb/s cały czas "coś robią" - takie info podaje pan z BOK'a.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~maqu  2014-07-29 19:19:57  host: 89-67-110-190.dynamic.chello.pl

    Potwierdzam i ja posiadając 30 mbit nigdy w testach nie uzyskalem wiecej jak 9 mbit

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~x  2014-09-16 09:55:26  host: host-550b5064.sileman.net.pl

    sprawa aktualna, jakiś zbiorowy pozew? www.facebook.com/UPCpolska/posts/10152270386081316

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-91-18-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz Supernet, nową ofertę abonamentową T-Mobile?

Supernet - nowa oferta abonamentowa T-Mobile

 

Zobacz wynik | Opinie (36)

Archiwum Ankiet