Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rzecznik TP o automatycznie przedłużanych umowach w Orange

Rzecznik TP o automatycznie przedłużanych umowach w Orange

WitekT 10 Lutego 2010 14:13

0 0

Intencją Orange do wprowadzenia automatycznie odnawialnych umów jest zagwarantowanie klientom biznesowym dobrej ofery przedłużeniowej, wygodnej możliwości skorzystania z niej, przy jednoczesnej pełnej swobodzie wyboru - powiedział TELEPOLIS.PL Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.



O automatycznie przedłużanych ofertach dla klientow biznesowych szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcemy podkreślić, że nikogo nie zmuszamy do przyjęcia nowej formy przedłużania umowy. Klienci, którym to nie odpowiada, mogą wybrać dotychczasowy standardowy wariant umowy - powiedział Jabczyński.

Nowe rozwiązanie Orange adresuje przede wszystkim do klientów, którzy nie mają własnego opiekuna i kontaktują się z Orange poprzez telecentrum lub POS. Jak argumentuje Jabczyński, według przeprowadzonych badań kilkadziesiąt procent takich klientów uznaje standardowe procedury przedłużania umów stosowane przez operatorów za uciążliwe lub wręcz natarczywe.




Dlatego chcieliśmy dać klientom wygodną możliwość przedłużenia kontraktu na atrakcyjnych warunkach bez potrzeby tych działań - mówi TELEPOLIS.PL rzecznik.

Jabczyński podkreśla, że jeśli klient nie przejdzie dotychczasowej standardowej procedury, to jego kontrakt przechodzi w umowę na czas nieokreślony, a rachunek najczęściej rośnie, gdyż przestają obowiązywać korzystne usługi promocyjne, które są uaktywniane w momencie podpisywania umowy. Po tej zmianie takiego, zagrożenia nie ma.

Klienci, którym kończy się umowa otrzymają na wiele sposobów (SMS, mailing, wrzutka do faktury) informację o przygotowanej dla nich ofercie tak, że nie będą mogli jej przegapić. Oferta będzie dostosowana do indywidualnego profilu klienta i atrakcyjniejsza niż dostępna w innych kanałach sprzedaży. Jeśli oferta nie spodoba się, może z niej zrezygnowac lub zmienić na inną - mówi Jabczyński.

Jak dodaje rzecznik, dla Orange upowszechnienie się umów automatycznie odnawialnych, oznacza oszczędności kosztów ponoszonych w procesie utrzymaniowym oraz zwiększenie lojalności i zadowolenia klientów.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 45
  • 0

    26.  2010-02-10 16:56:30

    a czy ja napisałem, że masz nie korzystać, chyba Cię nerwy ponoszą, wyluzuj ;)

  • 0

    27.  2010-02-10 17:08:46

    23. zachował się jak typowy fanboy z resztą to chyba normalne, za to mu płacą ;) 24. o sprzedaży Play mówi się od samego początku jego powstania, 24. Już jeden raz został sprzedany Play i kupiony przez Germanosa, więc jakie halo? Post 25. przedstawia dokładnie o co chodzi, lepiej wypowiadać jakieś głupoty o sprzedaży niż robić konkurencję dla Playa. Cały Orange, pakiety internetowe większe, NIE, bo podobno badania przeprowadzali (chyba u siebie w firmie i na grupie 50+) i nie jest to potrzebne, to nie tamto nie, szkoda czasu nawet dyskutować na blogu Wojtka, on z resztą nie ma wpływu na tak bezsensowne decyzję tylko TP i FT, a oni opinie na jakimś tam blogu mają gdzieś, ważne żeby pensję żabojadów się zgadzały w FT.

  • 0

    28. ~WJ  2010-02-10 17:24:25  host: 212.160.172.70

    Cześć Kwistas. Na ostro końcówka komentarza i zjadliwa lekko :-) To prawda nie ma nowych pakietów, ale od jutra jest Orange Free na kartę i moim zdaniem dla tych prepaidowców co lubią posurfować i zarazem mieć 29 gr/min to idealne rozwiązanie. Pozdrawiam

  • 0

    29. ~Pomarańczowa Rewolucja  2010-02-10 17:53:38  host: 142-bem-16.acn.waw.pl

    Panie Jabłczyński, masz Pan dzieci? Jeśli tak, to im Pan te bajeczki poopowiadaj.

  • 0

    30. ~normalny  2010-02-10 18:10:59  host: 212-106-30-24.adsl.inetia.pl

    do dzieci niech idzie i się spyta jaką chcą mieć ofertę. niech chłopaki w klasie w szkole spiszą co chcą, razem z opiniami: te zło...... , h... , i in.. .

  • 0

    31.  2010-02-10 18:14:14

    Z szacunku do innych.. to chociaż poprawnie powinienes nazwisko napisac...

  • 0

    32.  2010-02-10 18:24:55

    Czy dla opów wszelkiej maści "zwiększenie lojalności" to tylko podsuwanie cyrografów do podpisu (bardzo długie umowy terminowe albo automatyczne odnawianie)? Gdy klient jest lojalny i zadowolony z oferty to będzie samemu dążył do przedłużenia umowy. Jakoś polskie telekomy firmy dziwnie definiują słowo lojalność...

  • 0

    33. ~tkubon  2010-02-10 18:43:55  host: kr-eommue1.x-win.dfn.de

    Czyli widzą, że im klienci uciekają to tych co mają w głębokim poważaniu ilość np. minut lub ceny aparatów (głównie nieświadomych) próbują naciągnąc na auto przedłużenie i to nawet na 3 lata. Nieładnie. Fuj. Jak się kończy umowa to powinni do firmy wysłać swojego człowieka, który elegancko zaproponuje nową ofertę, podpisze aneksy i już. Opłaca się jeśli jest arpu w miarę duże, a tutaj wolą cwańsze rozwiązanie. Kij im w oko

  • 2

    34. ~Ja  2010-02-10 19:49:42  host: 82.160.51.168

    Słuchaj ..... Jabczyński! Skoro tak dbacie o klienta i tak bardzo wam na nim zależy to dlaczego w aneksie jest kara za zerwanie umowy? Przecież jeżeli abonent biznesowy Orange ma być tak bardzo zadowolony z oferty utrzymaniowej to nie zrezygnuje z usług? Powinniście ufać swoim abonentom biznesowym. Mi się wydaje, że przeprowadziliście badania z których wynika, że co drugi abonent Orange nie czyta tego co podpisuje - dlatego śmiało można podłożyć mu świnie do podpisu. Później na takiego "opornego" klienta, który będzie się chciał wycofać naślę się firmę windykacyjną albo sprawę odda się do sądu albo przekaże się dane do Krajowego Rejestru Długów. Puenta jest taka, że "oporny" zmięknie i prędzej czy później zapłaci z nawiązką.

  • -1

    35. ~blejk  2010-02-10 19:58:04  host: chello089078240170.chello.pl

    @34 akurat klienci biznesowi to najbardziej zadowolona grupa.. ciebie do podpisywania umowy nikt nie zmusza. przydaloby sie troche kultury bo jakosc komentarzy siega tu onetu :/

  • 1

    36.  2010-02-10 19:59:33

    Panowie, trochę kultury w rozmowie - pohamujcie swoje emocje!

  • 0

    37. ~Ja  2010-02-10 20:22:07  host: 82.160.51.168

    do 35 blejk - zgodzę się z Tobą, że klienci biznesowi to najbardziej zadowolona grupa - ale powodem tego nie jest posiadanie aktywacji w Orange czy gdziekolwiek indziej. Powód jest zupełnie inny :-) Irytujące jest to, że zapracowanym ludziom będzie się wciskać naciągane aneksy do podpisu.

  • 0

    39. ~blejk  2010-02-10 21:00:50  host: chello089078240170.chello.pl

    37 zerknij prosze do dyskusji pod "Orange sam przedłuży umowę" tam BL9393 ladnie wszystko wyjasnil - nikt nikomu nic wciskal nie bedzie ;)

  • 1

    40. ~pr@wda  2010-02-10 22:05:45  host: chello089076181036.chello.pl

    Intencją Orange do wprowadzenia automatycznie odnawialnych umów jest dymanie klientów biznesowym. Pozdrawiam was klienci biznesowi Orange. Banda naiwniaków !

  • 0

    41.  2010-02-10 22:55:17

    O masakra... "dla dobra klienta"? No nie robmy ludziom wody z mozgu... W tp dalej mysla ze klientow mozna orznac zawsze i wszedzie...

  • 0

    42. ~grzegorz-55  2010-02-10 23:27:53  host: alz3.internetdsl.tpnet.pl

    moim zdaniem to godzi nie tylko w interesy klienta ale i w szeroką grupę opiekunów i doradców klienta biznesowego współpracyjących z orange. Jak sam rzecznik TP mówi oferta bedzie: " atrakcyjniejsza niż dostępna w innych kanałach sprzedaży" Tak więc handlowcy i doradcy orange mają znowu "pod górkę" Taką praktykę obserwuję u wszystkich operatorów. Bardzo często doradca umówi sie z klientem na np przedłużenie umowy...az tu nagle zadzwoni ktoś z Warszawy z Biura obsługi klienta czy abonenta i oczywiście przebije wszystkich proponując np. - pierwszy miesiąc abonamentu za 1zł. Handlowcy z Orange czy Ery nie mają takich możliwości. Wystarczy spojrzeć na reklamę Ery z 2009 roku i ostatnie w niej zdanie: NA WWW.ERA.PL KUPISZ KORZYSTNIEJ. I gdzie tutaj mowa o partnerstwie??? To jawne oszustwo które godzi w handlowca. Jeżeli znacie więcej takich przypadków ( nie koniecznie z GSM) to przesyłajcie

  • 1

    43.  2010-02-10 23:40:06

    Nie widzę , aby Orange dbał o klienta biznesowego skoro telefony dla przedłużających umowę są droższe niż te same dla nowych klientów.

  • 0

    45. ~  2010-02-11 16:05:20  host: adlz55.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A czemu sie za to UOKiK nie weźmie??! Przecież to jest bandyckie działanie ze strony Orżnąć!

  • 0

    46. ~ViNYL  2010-02-11 16:20:25  host: 188.147.212.236.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    45: Jeśli zrobiliby taki numer przy umowach dla indywidualnych, to UOKiK by się za to wziął, a tak to im zwisa.

  • 0

    47. ~były erowiec  2010-02-12 11:16:50  host: 79.139.95.46

    42. u zdziERY nie kupisz taniej na www. oferty które się pokazują na ~3 mies. przed koncem umowy to tragedia. przerabialem to wiec wiem. chodzi im o lep na niecierpliwych, chcących natychmiast miec nową słuchawkę. mnie nie zlapali, bo bylem cierpliwy i podziekowalem za uslugi... a tłumaczenia Jablczynskiego sa tyleż zabawne co irytujące. Oranz zreszta zawsze przodowal w glupich pomyslach, typu darmowe numery, ale nie w Wigilię itp. szkoda gadac, klientem Oranz na pewno nie zostanę więc mnie problem nie dotyczy

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-213-149.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet